۶۳۹۶۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پریچهره: هیچ برنامه‌‎ای کنسل نخواهد شد

سرپرست فدراسیون بسکتبال با تاکید بر برگزاری انتخابات این فدراسیون قبل از انتخابات کمیته المپیک گفت: تا آن زمان هیچ برنامه‌‎ای کنسل و متوقف نخواهد شد.

فارس: نصرالله پریچهره که از چهارشنبه گذشته و با برگزاری مراسم معارفه به طور رسمی سرپرستی فدراسیون بسکتبال را عهده دار شد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: قرار نیست سرپرستی من در این فدراسیون خیلی ادامه دار باشد. این صحبتی بود که در همین مراسم معارفه هم مطرح شد و برهمین اساس بود که خیلی زود در رابطه با ثبت نام کاندیداها برای برگزاری زودهنگام انتخابات تصمیم گیری شد.

وی با یادآوری اینکه طبق تصمیم وزارت ورزش از یکشنبه هفته آینده ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون بسکتبال آغاز می شود، خاطرنشان کرد: طبق روال همیشه، ثبت نام از کاندیدها به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت. دبیر فدراسیون (علی توفیق) هم به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند تا کارهای لازم برای برگزاری انتخابات را پیگیری کنند. این دو کار ابتدایی بود که باید برای مجمع انتخاباتی انجام می شد و سعی کردیم بدون فوت وقت آنها را انجام دهیم تا دیگر مراحل لازم هم سروقت و به موقع پیگیری شود.

سرپرست فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه پس از پایان ثبت نام از کاندیداها، خیلی سریع پروسه تائیدیه صلاحیت آنها آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: دلیل همه اینها و اینکه کارها خیلی سریع باید انجام شود این است که وزارت ورزش تاکید دارد به اینکه انتخابات فدراسیون بسکتبال را تا پیش از انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار کند. قرار است انتخابات این کمیته ۲۵ دی ماه برگزار شود و باید پیش از این تاریخ تکلیف مدیریت بسکتبال را مشخص کنیم.

پریچهره که به عنوان سرپرست، انتخابات دو فدراسیون شطرنج و دوچرخه سواری را هم برگزار کرد، گفت: تا زمان برگزاری انتخابات و تحویل فدراسیون بسکتبال به مدیریت جدید تمام برنامه و فعالیت های این فدراسیون طبق تقویم پیش خواهد رفت. قرار نیست هیچ برنامه ای متوقف شود. حتی از همین هفته آینده طبق آنچه پیش از این تعیین شده بود، اردوی تیم جوانان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه امروز شنبه نشستی با اعضای فدراسیون بسکتبال خواهد داشت، یادآور شد: از همه دوستان برای پیشبرد بهتر کاوها کمک خواهم گرفت.

پریچهره در مورد اینکه آیا طی دوره سرپرستی اش در فدراسیون بسکتبال به تیم ملی و برخی مسائل این تیم که ابهاماتی را ایجاد کرده است، ورود خواهد کرد یا خیر؟، گفت: مسائلی را به صورت کلی شنیده ام اما خیلی دقیق در جریان جزئیات نیستم. شخصا با طولانی شدن سرپرستی موافق نیستم اما سعی می کنم در مدتی که در فدراسیون هستم به اوضاع رسیدگی کنم تا خدشه ای به تیم ملی وارد نشود و این تیم متحمل ضربه ای نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج