۶۳۹۶۷۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

احمدی‌نژاد آمد تا اصولگرایان را با خاک یکسان کند

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: ماموریت احمدی‌نژاد نابودی اصولگرایان بوده، مشخص است که احمدی‌نژاد امروز آمده تا اینها را با خاک یکسان کند. من واقعا از این مساله خوشحال نیستم چرا که اصولگرایان نباید حذف شوند.

نامه‌ نیوز نوشت: نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: ماموریت احمدی‌نژاد نابودی اصولگرایان بوده، مشخص است که احمدی‌نژاد امروز آمده تا اینها را با خاک یکسان کند. من واقعا از این مساله خوشحال نیستم چرا که اصولگرایان نباید حذف شوند.

غلامعلی جعفرزاده گفت: جریان حامی آقایان ناطق نوری و لاریجانی و اصولگرایان اعتدالی به دنبال ایجادحزب هستند آن هم حزبی که بسیاری از مواضع اصلاح‌طلبان را هم قبول دارند. درواقع قرار است اصلاح طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل زیر یک پرچم قرار بگیرند. به نظرمن استقبال خوبی از این اقدام خواهد شد.
وی افزود: بحث یک روز و دو روز نیست؛ این موضوع چندسالی است که مورد بحث قرار گرفته است. در سال آخر مجلس نهم بحث شد و در مجلس دهم به خاطر موضوع فراکسیون امید و لیست امید یک سکته ای در این مسیر ایجاد شد.
اهم اظهارات جعفرزاده به شهر زیر است:
*حرکت حزبی حاصل تفکراتی مانند ناطق نوری، لاریجانی، باهنر و اساسا عقلای اصولگرایان است؛ افرادی که با مردم ارتباط زیادی دارند؛ واقع‌گرا هستند و مصلحت کشور را اصل قرار می دهند . افرادی نیستند که بخواهند خودشان را فریب دهند.
* خسارتی که احمدی‌نژاد به اصولگرایان وارد کرد موجب شد تا اینها دیگر به تندروها رای ندهند. از این طرف هم مقبولیت آقای خاتمی و محجوب بودنشان امتیازات زیادی به اصلاح طلبان منتقل کرد به طوری که امروز هر رفتار احمدی‌نژاد تخم مرغ های اصولگرایان را به سبد اصلاح طلبان منتقل می کند.
*رفتار امروز احمدی نژاد یک نتیجه دارد و آن اینکه درسال های ۱۴۰۰ و ۹۸ این اصلاح طلبان و اعتدالیون هستند که تقویت می شوند. به عبارت دیگر هرچند مردم نارضایتی های نسبت به روحانی دارند اما وقتی در مقام مقایسه قرار می گیرند به سمت اصلاحات و اعتدال گرایش پیدا می کنند.
*لاریجانی که من می شناسم بازی را به گونه ای طراحی می کند که نواصولگراها مجبور به همراهی می شوند و اساسا راهی به جز این نخواهند داشت.
* آقای ناطق نوری تا حدودی هنوز با خودش درگیر است و به نظر می رسد چون دلشکسته است هنوز انگیزه لازم برای ورود به این عرصه ندارد. هرچقدر هم دوستانی مانند باهنر و ... با او وارد صحبت شده کرده اند هنوز مذاکراتشان به جایی نرسیده است. نباید فراموش کنیم آقای ناطق نوری فرد عاقلی است و به قول معروف به راحتی بله نمی گوید. باید پیش شرط هایی تعریف شود و بر اساس آن پیش شرط ها به پیش رفت.ضمن اینکه میان آقای ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی فاصله زیادی وجود دارد و ناطق نوری هیچگاه نمی تواند هاشمی رفسنجانی شود؛ او یکی بود و تمام شد.

* عقلانیت در اصلاح طلب ها وجود دارد و حرف شنوی از آقای خاتمی دارند. بنابراین قطعا بر مدار عقل حرکت می کنند. در عین حال اصولگرایان زیر هیچ پرچمی جمع نمی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راد

      دمش گرم کارش درسته

    • بدون نام

      اینقدر اشخاص رو نکوبید اصولگرا یا اصلاح طلب .ول کنید این حرف ها رو به فکر مردم باشید.مردم خدمتگزار میخواهند نه اصول گرا یا اصلاح طلب.

    • محمدحسین

      گند بزنن این سیاست و حزب بازیای شمارو که مردم این وسط بیچاره شدن بخاطر بازی های شما...

    • بدون نام

      احمدی نژاد بهتر از شما بودید داشت همه افغانیا مهاجردیپورت کردشماچی مرزوبازکردین روزی۳۰۰۰هزارتامیان قاچاقی وراحت ا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج