۶۳۹۷۵۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اقبالی: کمترین شانس را برای صعود داریم

مدرس رسمی فیفا گفت: نباید بیهوده توقعات را از تیم ملی بالا ببریم و بار مسئولیت بازیکنان را بیشتر کنیم. بهتر است به فکر لذت بردن از فوتبال در جام جهانی باشیم.

مهر: مسعود اقبالی در خصوص قرعه کشی جام جهانی و هم گروه شدن تیم ملی کشورمان با پرتغال، اسپانیا و مراکش گفت: واقعیت این است که در بین ۴ تیم این گروه کمترین شانس را برای صعود داریم. تعجب می‌کنم از بعضی از کارشناسان که با طرح «شانس صعود» توقع را از تیم ملی و بازیکنان آن بالا می‌برند تا کار سخت تر شود.

وی افزود: بعضی‌ها می‌گویند اگر مراکش را ببریم و اینطور شود و آنطور شود و این اتفاق بیفتد و... ما صعود می‌کنیم. در باره همین مراکش باید گفت که این تیم اسمش مراکش است وگرنه تمام بازیکنانش در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند و بازی کردن مقابل این تیم ساده‌تر از بازی مقابل اسپانیا و پرتغال نیست. تنها راهی که برای نتیجه گرفتن مقابل این تیم داریم چیدن یک دفاع اتوبوسی و رفتن در ضد حمله است.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: در مقابل اسپانیا و پرتغال هم عملا هیچ شانسی برای پیروزی و حتی مساوی نداریم و به نظر من مقابل این تیم‌ها فقط باید به بازیکنان گفت بروید و از فوتبال لذت ببرید. باید بپذیریم که در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و کمترین شانس را برای صعود از این گروه داریم.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: در این که شفر مربی خوب و با تجربه‌ای است شکی نیست. اما این آقا با توجه به شرایط سن و سالی‌اش دیگر حال و حوصله کار کردن و سر و کله زدن با جوانان را ندارد و به نظرم خیلی با انگیزه در استقلال کار نمی‌کند. او کارهایش را در سنین جوانی در دیگر تیم ها کرده است.

مدرس رسمی فیفا بیان داشت: در استقلال ساده ترین تاکتیک‌ها را هم مشاهده نمی‌کنیم و حتی زوج سازی در این تیم شکل نگرفته. یکی از بزرگترین مشکلات این است که جابجایی در تیم زیاد است. اسماعیلی یک روز نوک حمله بازی می‌کند و ۲ گل می‌زند و در کمال شگفتی می‌بینیم بازی بعدی هافبک می‌شود. چشمی یک روز دفاع وسط است و یک روز هافبک. نورافکن یک روز دفاع چپ است و یک روز هافبک وسط. این‌ها نشان می‌دهد شفر هنوز شناخت خوبی از بازیکنانش ندارد که از مربی با تجربه‌ای مثل او بعید است در این مدت به شناخت نرسیده باشد.

اقبالی در ادامه افزود: البته این ضعف را در کل فوتبال ایران می‌بینم. این فقط مشکل استقلال نیست و بسیاری از تیم‌های ایران مثل استقلال تاکتیک مناسب ندارند. به جرات می‌گویم که حتی پرسپولیس هم مثل استقلال است و مشکلات تاکتیکی این تیم را دارد و تنها فرق آنها با آبی پوشان در این است که در آن تیم دو سه تا بازیکن هستند که چارچوب دروازه را خوب می‌شناسند و موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کنند. وگرنه این تیم هم مشکلات فنی و تاکتیکی زیادی دارد که در بازی‌های بین قاره‌ای مقابل تیم‌های خارجی این مشکلات بروز کرد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استين بالا بزن خودت بيا مشکلات فوتبال رودرست کن همه فن حريف

    • بدون نام

      این هم خیلی بدبینتنه است ما آرژانتین روآازاردادیم پس حریف دست وپا بسته ای نیستیم.کارشناسها تواناییهای خودمون روهم دست کم نگیرند لطفا..ً.امیدوارم با بازیهای خوب تدارکاتی برای زنگ تفریح حریفان به روسیه نریم.

    • عسگری

      بابا خیلی رو داری ،اصلا این اقبالی کیه که نمیدونه کجا زندگی میکنه وشیردلان ایرانی را نمیشناسه
      نمک نشناس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج