جاباما
۶۴۰۰۱۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (۶۸)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

در فیلم سینمایی «انتقامجویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) ابرقهرمانان دنیای مارول بالاخره با تانوس (با نقش آفرینی جاش برالین، البته با جلوه های ویژه کامپیوتری) رو در رو می شوند. تانوس می خواهد هر شش سنگ ابدیت را به چنگ آورد و انتقامجویان می خواهند جلوی او را بگیرند. این فیلم که روز ۴ مه ۲۰۱۸ نوبت اکران دارد، سومین فیلم مارول است که آنتونی و جو روسو (کارگردانان فیلم های «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی») آن را کارگردانی کرده اند و همه قهرمانان را در یک فیلم جمع کرده است. در حالیکه انتقامجویان روی زمین مبارزه می کنند، ثور و محافظین کهکشان در فضا به کمک مشغولند. حالا تنها سوال اینجاست که کدامیک از آنها از این جنگ زنده بیرون می آید و در انتقامجویان ۴ نیز حضور خواهد داشت.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

روز بیستم نوامبر 2017، ریدلی اسکات فیلمبرداری مجدد فیلم «تمام پول های دنیا» (All the Money in the World) را آغاز کرد و کریستوفر پلامر را جایگزین کوین اسپیسی نمود. حالا که فیلمبرداری تمام شده (طبق گزارش ها فیلمبرداری روز پنج شنبه هفته گذشته در رم پایان یافت)، اسکات سعی دارد این فیلم را به انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برساند تا قبل از چهارم دسامبر، این فیلم برای رقابت در گلدن گلوب آماده باشد. در تریلر جدید این فیلم برای تاریخ اکران 22 دسامبر، شاهد نقش آفرینی پلامر در نقش ج. پل گتی میلیاردر هستیم که حاضر نیست فدیه ربوده شدن نوه 16 ساله اش (چارلی پلامر) را بپردازد، علیرغم آنکه مشاورش (مارک والبرگ) و مادر نوه اش (میشل ویلیامز) در تقلا و تلاش هستند تا او را مجاب کنند که این کار را نکند.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

اولین فیلم بلند کوری فینلی (نویسنده/کارگردان) با بازی الیویا کوک در نقش آماندا و آنیا تیلور-جوی در نقش لی‌لی، دو دوست دوران کودکی است که پس از جدا شدن از هم، با نیت کشتن پدرخوانده لی‌لی (با بازی پل اسپارکس) دوباره با هم ارتباط برقرار می کنند. نقشه آنها ماجرا را به آنجا می رساند که آنها یک شیاد محلی (آنتون یلچین) را استخدام می کنند تا به آنها کمک کند. فیلم سینمایی «توروبرد ها» (Thoroughbreds) با اکران در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۱۷ نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد. منتظر اکران آن در سینماها در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ باشید.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

فیلم سینمایی «بِردبوی: بچه های فراموش شده» (Birdboy: The Forgotten Children) یک انیمیشن اسپانیایی منحصر بفرد است که داستانی نوجوانانه دارد. دینکی نوجوانی است که در جزیره ای در دنیای پسا-رستاخیزی گیر افتاده و نقشه ای خطرناک می کشد تا از این جزیره فرار کند با این امید که زندگی بهتری برای خود بسازد. در این میان، دوستش، بردبوی، که تحت تعقیب پلیس است و شیاطین او را دنبال می کنند، می تواند کلید باز گرداندن روشنایی به این دنیا باشد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

نقدهای اولیه ای که برای فیلم «پدینگتون ۲» (Paddington ۲) نوشته شده اند، تابحال عالی بوده اند. این فیلم که دنباله بر فیلم «پدینگتون» است، ماجرای یک خرس پرویی (با صداپیشگی بن ویشاو) را روایت می کند که حالا در کمال خوشبختی در کنار خانواده براون زندگی می کند. پدینگتون به امید غافلگیر کردن خاله لوسی در صدمین سالگرد تولدش، یک سری شغل را امتحان می کند تا پول لازم برای خرید بهترین هدیه را جور کند، ولی این پول دزدیده می شود. پل کینگ کارگردان فیلم قبلی این دنباله را کارگردانی کرده که قرار است ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ به اکران عمومی درآید. هیو بونویل، سالی هاکینز، ایملدا استانتون، جولی واترز، پیتر کاپالدی و جیم برادبنت در این فیلم ایفای نقش نموده اند و هیو گرنت و برندان گلیسون از ستاره هایی هستند که به تیم قبلی بازیگران اضافه شده اند.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

فیلم «مری مگدالن» (Mary Magdalene) که نوبت اکران 30 مارس 2018 دارد، داستان انجیلی مری مگدالن (با بازی رونی مارا) را به تصویر می کشد، زن جوانی که خانواده سنتی اش را ترک می کند تا دنباله روی مسیح ناصری (با بازی هواکین فینیکس) شود. هلن ادموندسون و فیلیپا گاسلت فیلمنامه آن را نوشته اند و گارث دیویس این فیلم را که چیوتل اجیوفور و طاهر رحیم نیز در آن ایفای نقش کرده اند، کارگردانی کرده است.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

در فیلم سینمایی «خورشید نیمه شب» (Midnight Sun) بلا ثورن نقش کیتی، دختر ۱۷ ساله ای را بازی می کند که حساسیت مهلکی به خورشید دارد و رابطه ای رمانتیک با عشق پنهانش (پاتریک شوارتزنگر) آغاز می کند. روز ۲۳ مارس ۲۰۱۸ منتظر اکران آن باشید.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

در «خانواده هیولایی» (Monster Family ) که روز چهارم ژانویه 2018 وارد شبکه نمایش DirecTV خواهد شد، خانواده ویشبونز در تلاشند تا راز پشت نفرین یک جادوگر را برملا کنند.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

بروس ویلیس و کول هازر در فیلم مهیج «اقدامات خشونت آمیز» (Acts of Violence) که در مورد قاچاق انسان است نقش آفرینی کرده اند. این فیلم قرار است روز 12 ژانویه 2018 روی پرده سینماها برود.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (68)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• لیو ییفی قرار است در فیلم اقتباسی اکشن-زنده نیکی کارو از «مولن» (Mulan) نقش آفرینی نماید. (منبع: Heat Vision)

• الکساندر اسکارزگارد و رندال پارک به ست روگن، شارلیز ترون، اندی سرکیس و راوی پاتل در فیلم کمدی جاناتان لوین به نام «فلارسکی» (Flarsky) پیوستند. (منبع: THR)

• جیمز منگولد قرار است فیلمی اقتباسی از روی کتاب کودکانه «کرنشا» (Crenshaw) اثر کاترین اپل‌گیت را کارگردانی نماید که داستانی درباره یک گربه عظیم الجثه دارد. (منبع: THR)

• مایکل بی. جردن قرار است در «قلعه شیشه ای» (The Glass Castle) نقش آفرینی نماید که دستین کرتون آن را کارگردانی می کند و از روی زندگی نامه برایان استیونسون با عنوان «عفو عادلانه: داستانی درباره عدالت و رستگاری» آن را اقتباس کرده است. (منبع: Variety)

• دیوید اس. گویر در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم «اربابان دنیا» (Masters of the Universe) است. (منبع: Heat Vision)

• لیندا کاردلینی به ماهرشالا علی و ویگو مورتنسن در فیلم «کتاب سبز» (Green Book) ساخته پیتر فارلی پیوست. (منبع: Variety)

• کامرون بریتون به کلیر فوی و کلاس بنگ در فیلم اقتباسی فده آلوارز از «دختری در تار عنکبوت» (Girl in the Spider's Web) پیوست. (منبع: Variety)

• با اعلامیه های منتشر شده از سوی انجمن منتقدین فیلم نیویورک، گاتهام اواردز و هیئت ملی نقد فیلم، فصل جوایز فیلم رسماً آغاز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج