جاباما
۶۴۰۰۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا به موقع بود

رئیس فراکسیون ولایی مجلس گفت: پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا به موقع و در زمان مناسب به دنیا فرستاده شد و تاثیرات بسیاری را بر روی افکار عمومی دنیا گذاشت.

خبرگزاری فارس: حمید‌رضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر مشاهده شد که کشورهای حامی تروریسم اخیرا فضایی را به وجود آورده بودند که مردم جهان را از اسلام بترساند، اظهارداشت: با اتفاقاتی که در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی افتاد بیم آن می رفت که مردم دنیا به اشتباه افتاده و اقدامات گروه های افراطی را پای جریان اسلام ناب محمدی (ص) بیاندازند.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از این ماجراها بود که رسالتی بر گردن جناح های مومن و پاک افتاد، اظهار داشت: جریان مومن با ایستادگی بر حق و اصول و روشن کردن چهره سیاه و تاریک جریان سلفی توانست باوری که در حال شکل گیری بود را تغییر دهد.

حاجی بابایی ادامه داد: پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا به موقع و در زمان مناسب به دنیا فرستاده شد و تاثیرات بسیاری را بر روی افکار عمومی دنیا گذاشت.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم با اشاره به اینکه اگر قرار بود بشینیم و به مانند دیپلمات ها اقدام کنیم باید کاری مانند فعالیت های داعش را انجام می دادیم و مانند آنها به اروپا می رفتیم، خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی این نامه این بود که مبتنی بر دلها و نیازهای روز و آزادی خواهانه نگاشته شده و دنیا پیام آن را گرفت.

وی ادامه داد: اگر قرار بود این نامه شبیه به نامه های اداری و دیپلماتیک ارسال شود اصلا بهتر بود که ارسال نمی شد چون ارسال رسمی در بین عموم مردم گیرایی بالایی ندارد و با آن گونه هیچ تاثیری بر جامعه غربی نداشت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به نظر من آن چیز که به این نامه ضریب داد این بود که دستگاه‌های مسئول در به ثمر رسیدن آن هیچ اقدامی نکردند. یعنی از طرف دستگاه های مسئول در کشور ما بسیار کم کاری صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: البته این نامه تاثیر مستقیم خود را بر مردم و جوانان اروپایی گذاشت. ولی متاسفانه به علت کم کاری دوستان مسئول ضعف های در رسیدن این نامه بود که نگذاشت پیام این نامه عمومی شود.

حاجی بابایی با بر شمردن علت های خشونت پدید آمده در کشورهای جهان اظهار داشت: یکی از علت‌ها این است که بروز این خشونت ها به دلیل خواست استکبار است و باتوجه به سیاست های تمامیت خواهانه و استکباری کشوری همچون آمریکا از کسانی که این سیاست‌ها را اجرایی کنند حمایت صورت می‌گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت دیگر آن است که از سوی رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای تفرقه بین مسلمانان و نسل کشی شیعیان صورت می دهد و با مدیریت خود از گروه های تندرو حمایت می کند تا آنها دستورات او را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مولفه دیگر به کشورهای مرتجع منطقه مانند عربستان باز می گردد که به دلیل سیاست های وهابی که دارند خود از حامیان مالی و معنوی گروه های تروریستی همچون داعش محسوب شده ولی امروز شکست خورده اند. آنان به دنبال این هستند که در دنیا یک تفکر شبه انقلابی را به وجود آورند و این حرکت در مقابل حرکات انقلابی بود که در کشورهای انقلابی و مبارز منطقه همچون فلسطین، سوریه، عراق، لبنان و یمن شکل گرفته بود.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه برای مقابله با خشونت نرم یا خشونت خاموش باید معرفت زایی، بصیرت و آگاهی بخشی به جوانان داشته باشیم، افزود: ما باید یک حرکت جهانی، پر قدرت که مطابق با نیازهای روز جوانان باشد داشته باشیم تا بتواند پاسخگوی نیازهای روز باشد و شبهات را پاسخ دهد و حرکت جهانی مثلث ارتجاع را خنثی کند تا سیاست های آمریکا، اسرائیل و انگلستان شکست خورده و نتوانند مقابل رشد اسلام گرایی ایستادگی کنند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه برای استفاده از ظرفیت جوانان در جامعه غربی باید تمام تلاش خود را داشته باشیم تا بتوانیم از این پتانسیل مفید استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که استفاده از این نیرو کمتر از ظرفیت نیروهای جوان در منطقه خاورمیانه نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه عواملی نمی گذارند که پیام اسلام به جوانان منتقل شود، افزود: برخی کشورها گام هایی را بر می‌دارند تا این پتانسیل نتواند به مقصد خود برسد. مثلا ساخت فیلم های که کشور آمریکا آنها را مدیریت می کند و با معرفی آن به جهان نمی گذارد که دید جهان نسبت به این نیروها مثبت شود. ما باید باید منابع موثق خود را به جهان معرفی کنیم تا آنها از این منابع نیازهای خود را جست وجو کنند و با استفاده از این پتانسیل است که تلاش غربی ها خنثی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج