جاباما
۶۴۰۰۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یک نقره و یک برنز کوراش ایران در قهرمانی جهان

در پایان نخستین روز پیکارهای کوراش قهرمانی جهان،نمایندگان ایران موفق به کسب ۱نشان نقره و ۱ برنز شدند.

ایسنا: دهمین دوره رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کوراش جهان در شرایطی ازصبح امروز شنبه ۱۱ آذر ماه در کشور ترکیه در حال برگزاری است که ۵نماینده کشورمان به میدان رفتند و موفق به کسب ۱ نشان نقره و ۱ برنز شدند.
بر اساس این گزارش قنبرعلی قنبری نماینده وزن منهای ۶۰کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست نماینده تاجیکستان را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر حریف ازبک به نیمه نهایی رسید.، وی با پیروزی برابر کوراش کار ترکمن فینالیست شد و با قبول شکست مقابل نماینده ازبک ها به نشان نقره دست یافت.

در وزن منهای 66 کیلوگرم بهزاد وحدانی در گام نخست نماینده ازبکها را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی به نیمه نهایی رسید، وی در ادامه باقبول شکست مقابل حریفی از قزاقستان صاحب گردن آویز برنز شد.
مصطفی دلیریان دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی برابر حریفانی از افغانستان وعراق با شکست مقابل حریفی از ازبک از دور رقابتها کنار رفت.
در وزن منهای 73 کیلوگرم امید تیزتک در دور نخست مقابل حریفی از ترکمن شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت و الیاس پاکدل در دورنخست مقابل حریفی از ترکمن شکست خورد و حذف شد.
این رقابت‌ها فردا(یکشنبه) با انجام مبارزات اوزان منهای 81 کیلوگرم، منهای 90 کیلوگرم، منهای 100 کیلوگرم و به اضافه کیلوگرم به پایان می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج