۶۴۰۱۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عاشورزاده به مدال نقره گرندپری رسید

فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن اولی کشورمان با کسب مدال نقره فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ موفق شد ۴۸ امتیاز به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیکی اضافه نماید.

خبرگزاری تسنیم: نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر (هر وزن دو نماینده از هر کشور) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (شنبه - ۱۱ آذرماه) به وقت تهران در سالن «تریچویله» "آبیجان" ساحل عاج آغاز و فردا به پایان می‌رسد.

امروز (شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها، پیکارهای اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- و 67+ کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در این روز نمایندگان ایران هستند. آرمین در نخستین دیدار برابر نماینده استرالیا نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن که به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرده بود با واگذاری نتیجه به نماینده کره‌جنوبی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

عاشورزاده به مدال نقره گرندپری رسید

هوگوپوش وزن اول المپیکی کشورمان در نخستین مبارزه برابر «مکس کاتر» تکواندوکار میدان دیده انگلیسی قرار گرفت و در نهایت موفق شد مقتدرانه و با نتیجه ۲۸ بر ۱۲ به برتری برسد، در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز «صفوان خلیل» نماینده میدان دیده استرالیا که از سال ۲۰۰۲ تاکنون حضور در میادین بسیاری را تجربه کرده و مدال های بسیاری را بدست آورده را با نتیجه ۷ بر ۶ شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.

نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی و برای راهیابی به فینال نیز «میخائیل آرتومونو» از روسیه نایب قهرمان جهان 2017 و قهرمان گرندپری لندن 2017 را با نتیجه 11 بر 7 شکست داد. فرزان در فینال رو در روی «تای هون کیم» از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016 و قهرمان جهان 2017 قرار گرفت و با نتیجه 14 بر 2 عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را به نام خود زد.

فرزان هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات فینال گرندپری G8 است و به نفر اول هر وزن 80 امتیاز، نفر دوم 48 امتیاز و نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج