۶۴۱۱۱۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بازی A Way Out احتمالا ۲۰۱۹ می‌آید

به نظر می‌رسد که قرار نیست بازی A Way Out حتی در سال آینده‌ی میلادی عرضه شود. این بازی که با تهیه کنندگی الکترونیک آرتز ساخته می‌شود، یک بازی داستان-محور دو نفره است.

وبسایت دیجی کالامگ - امیرحسین میرزایی: به نظر می‌رسد که قرار نیست بازی A Way Out حتی در سال آینده‌ی میلادی عرضه شود. این بازی که با تهیه کنندگی الکترونیک آرتز ساخته می‌شود، یک بازی داستان-محور دو نفره است. الکترونیک آرتز در کنفرانس EA خود از بازی A Way Out برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌ّهای شخصی رونمایی کرد.
بازی A Way Out احتمالا ۲۰۱۹ می‌آید

بازی A Way Out به صورت دو نفره بازی می‌شود و هر بازی‌کننده به صورت همزمان، کنترل یک شخصیت را بر عهده می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز مشغول فرستادن ایمیل‌هایی به مخاطبان خود است که در آن، از زمان عرضه‌ی دو بازی Fe و A Way Out صحبت می‌شود.

هیچ کدام از این دو بازی تاریخ انتشار مشخصی ندارند. با این حال، اگر بخواهیم به ایمیل‌های فرستاده شده‌ی الکترونیک آرتز نگاهی بیاندازیم، می‌توانیم بگوییم که احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری از این دو بازی منتشر خواهد شد.
بازی A Way Out احتمالا ۲۰۱۹ می‌آید

به هنگام معرفی A Way Out در ایمیل الکترونیک آرتز، عبارت «یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ۲۰۱۹» به چشم می‌خورد. با این حال، امکان خطا وجود دارد.

تا چند روز آینده شاهد برگزاری رویداد The Game Awards ۲۰۱۷ خواهیم بود از طرفی هفته‌ی آینده هم مراسم PlayStation Experience ۲۰۱۷ شروع می‌شود. این دو رویداد می‌توانند محلی برای انتشار اطلاعات بیشتر از دو بازی مستقل Fe و A Way Out باشند.

بازی A Way Out کاملا به صورت دو نفره بازی می‌شود و هر بازی‌کننده، به صورت همزمان، کنترل یک شخصیت را بر عهده می‌گیرد. بازی قصه‌ی دو نفر را روایت می‌کند که با کمک همدیگر می‌خواهند از زندان فرار کنند. این بازی توسط «جوزف فرس» (Josef Fares) ساخته می‌شود که کارگردانی سوئدی است و به غیر از چند فیلم، بازی Brothers: A Tale of Two Sons را هم ساخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر به فکر خرید ps4 هستید به نظر من نخرید چون به زودی پشیمون میشد.شما تصور میکنید هنوز تو حس و حال قدیمتون هستید و با این ps4 هم اندازه کنسول های قبلی حال میکنید اما بعد از خرید و بازی میفهمید دیگه نره خر گنده ای برای خودتون شدید و دیگه از شما گذشته ثانیا اونقدر بازیاش گرونه که بعد چند سال چند برابر خود کنسول باید پول بازی بدید.
      اگرم میخواید بخرید به نظر من دست دومش را بخرید که به وفور در بازار هست. چون خیلی ها میخرن و بعدا پشیمون میشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج