جاباما
۶۴۱۱۶۴
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

آخر هفته با فیلم های تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ملک سلیمان»، «سرقت هنری»، «مربی کارتر»، «فصل شکار»، «دربست تا لواسون»، «سفر لورین»، «دو ماجرا برای یک ازدواج»، «پلیس بازی»، «سایه پدر» و ... از شبکه های سیما روی آنتن می روند.

بانی فیلم: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ملک سلیمان»، «سرقت هنری»، «مربی کارتر»، «فصل شکار»، «دربست تا لواسون»، «سفر لورین»، «دو ماجرا برای یک ازدواج»، «پلیس بازی»، «سایه پدر»، «خانواده ما»، «ناردون»، «ماجراهای بین»، «ضارب»، «پسر آدم، دختر حوا»، «ادی عقاب آسمان‌ها»، «نیروی ویژه ۲»، «میهمان مامان»، «قاعده بازی»، «چشم»، «پسر چکش‌زن»، «جیر و ربات انسان‌نما»، «خوش‌خیال»، «مرغ زیرک»، «فردا می‌بینمت»، «مثلث برمودا۲»، «محمد رسول الله»، «بهشت شداد»، «کلاه تو کلاه»، «که‌لی خان»، «جکی چان»، «قصه دوچرخه من و بابام»، «خرس مهتاب»، «آخرین فرستاده»، «لاستیک پرنده»، «تنهای تنهای تنها»، «دشمن ملت»، «ایستاده در غبار»، «سوِ»، «دختر شیرینی فروش»، «دو پلیس زبل»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «هفت»، «قدرت»، «شبی در تهران»، «چاقالوها»، «اخلاقت ‌رو خوب کن»، «طرفدار»، «رییس» و «صورتی» چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ آذرماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

آخر هفته با فیلم های تلویزیون

شبکه یک سیما

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به کارگردانی شهریار بحرانی، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی امین زندگانی، محمود پاک نیت و الهام حمیدی خواهید دید: خداوند به‌وسیله نشانه‌هایی به سلیمان نشان می‌دهد که باید از شرایط سختی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی عبور کند. اما سلیمان برای به‌دست آوردن چنین حکومتی باید جهان اجنه و شیاطین را تحت سلطه خود در آورد. در این بین فتنه‌هایی در سه شهر اورشلیم، اریحا و زبولون به نمایش در می‌آید.
فیلم سینمایی «سرقت هنری» به کارگردانی دیوید کوپ، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: در پی گم شدن یک تابلوی نقاشی اثر گویا که در لندن تحت بازسازی و مرمت قرار داشت مامور MI5 آلیستر دیویس سراغ چارلی مرسای دلال بزرگ عتیقه می‌رود. آلیستر که از دوستان قدیمی چارلی است از او می‌خواهد که تابلو را هر چه سریعتر پیدا کند چون همه کلکسیونرهای بزرگ دنیا در پی این تابلو هستند. چارلی مقدمات کار را فراهم می‌کند و جستجوی خود را آغاز می‌کند. چند کلکسیونر بزرگ هم با اجیر کردن ماموران خود از نقاط مختلف دنیا در پی تابلو هستند. طبق تحقیقات، چارلی پی می‌برد که این تابلو ارزش مالی چندانی ندارد….

در این فیلم، جانی دپ، گوئینت پالترو و ایوان مک گرگور هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مربی کارتر» به کارگردانی توماس کارتر، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
داستان از این قرار است که: کن کارتر یک مربی سیاه‌پوست بسکتبال است که بعد از بازنشسته شدن مربی سابق دبیرستانِ ریچموند، مربی تیم بسکتبال این مدرسه می‌شود. کارتر زمانی شاگرد آن دبیرستان بوده و اینک سابقه درخشانی در این رشته ورزشی دارد. او مربی بسیار سختگیر و قانونمندی است و همین رفتار موجب مخالفت از سوی بازیکنان می‌شود. او قراردادی با تک تک بازیکنان می‌بندد مبنی بر اینکه آنها موظفند به موقع سر تمرین حاضر شوند.

ساموئل ال.جکسن، ریک گونزالس و رابرت ریچارد در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «فصل شکار» به کارگردانی ایمان افشاریان، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با هنرمندی محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب و زهرا سعیدی خواهید دید: یارمحمد پیرمرد شکارچی است که به همراه خانواده‌اش در اطراف کوه دنا زندگی می‌کند. پسرش مسعود به آنها خبر می‌دهد که همسرش باردار است. یارمحمد از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شده و چشم انتظار تولد نوه‌اش است. عروسش ویار کرده و گوشت کبک می‌خواهد. یارمحمد و پسرش مسعود همه شهر را به دنبال گوشت کبک می‌گردند اما چون فصل شکار تمام شده از کبک هم خبری نیست. او تصمیم می‌گیرد بدون مجوز به کوهستان رفته و کبک شکار کند….

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «دربست تا لواسون» به کارگردانی جواد مزد آبادی، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ‌‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم به داستان زندگی سه پیرمرد در خانه سالمندان می‌پردازد، که چند ماهی است بدون هیچ ملاقات کننده‌ای در آسایشگاه سالمندان هم‌اتاق هستند. حس مشترک تنهایی و انزوای این سه پیرمرد در آسایشگاه سبب می‌شود، هر سه تصمیم به فرار بگیرند….
در این فیلم مهران غفوریان، مهدی فقیه و بهوش بختیاری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «سفر لورین» به کارگردانی راندال استیونس، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ‌‌۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: مادر و دختری به‌همراه هم می‌خواهند به ساوانا سفر کنند ولی به هواپیما نمی‌رسند و مجبور می‌شوند با ماشین به آنجا سفر کنند و اتفاقات مختلفی برایشان رخ می‌دهد و در نهایت به خوبی پایان می‌یابد.

پامیلا راد، شاون کریستین و شاونی اسمیت بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «دو ماجرا برای یک ازدواج» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ‌‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی عطا عمرانی و خاطره حاتمی روایت زوج جوانی است که از مرحله آشنایی تا مرحله خواستگاری و عروسی گرفتار رسوم دست‌و‌پا گیری می‌شوند که سعی دارند این موانع را برطرف کرده تا به هم برسند.
فیلم سینمایی «پلیس بازی» به کارگردانی تیم استوری، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی کوین هارت خواهیم دید: بن، نگهبان است و علاقه بسیاری به پلیس شدن دارد. او همزمان با پذیرفته شدنش در مدرسه پلیس باید برای ازدواج با آنجلا رضایت برادرش جیمز را که پلیسی حرفه‌ای است جلب کند. پس جیمز به بن فرصت می‌دهد که در طول ۲۴ ساعت کنار او بماند و برای دستگیری خلافکارها به او کمک کند و به این ترتیب توان و شایستگی خود را برای ازدواج با خواهرش اثبات کند.
فیلم تلویزیونی «سایه پدر» به کارگردانی بیژن شیرمرز، جمعه ۱۷ آذر ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

با هنرمندی پویا امینی، بهار نوحیان و یلدا قشقایی در این فیلم خواهید دید: مادر خانواده به رحمت خدا رفته است و دختر سعی دارد به‌نحوی اسباب رضایت پدرش را فراهم سازد تا مبادا فکر ازدواج و تجدید فراش به ذهن پدرش خطور کند. او که نگران است مبادا کسی جای مادرش را بگیرد، سعی می‌کند با آشپزی کردن که چندان هم در این کار موفق نیست رضایت پدر و همسرش را جلب کند، ولی موفق نمی‌شود! خانواده تصمیم می‌گیرند که یک استاد آشپزی برای آموزش به خانه بیاورند که دوست خانوادگی آنها نیز بوده است. ولی ظن و گمان‌های دختر از ترددهای پدر و ارتباطش با سایر خانم‌ها برای دخترش سکه ساز شده است….

فیلم سینمایی «خانواده ما» به کارگردانی یویا ایشی، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان زندگی یک خانواده چهار نفره را بیان می‌کند. رایکو مادر خانواده است که در زمان کودکی خود اوضاع خانوادگی خوبی نداشته و تصمیم دارد این وضعیت در آینده برای خانواده‌اش تکرار نشود و خانواده‌ای شاد داشته باشد. پدر یک شرکت بازرگانی کوچک دارد ولی اوضاع شرکت فعلا خوب نیست. کاساکه پسر ارشد خانواده در شرف پدر شدن است و همسرش میه کو سه ماهه باردار است. شومپه پسر کوچک خانواده هم در حال تحصیل در دانشگاه است. رایکو خوشحال از شنیدن خبر مادربزرگ شدنش، بیمار می‌شود و تشخیص تومور مغزی برای او داده می‌شود. دکتر معتقد است رایکو تا یک هفته دیگر بیشتر زنده نمی‌ماند. خانواده که دچار بحران مالی نیز هستند، تلاش می‌کنند برای مادر کاری بکنند….

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن‌پور، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۸ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با نقش‌آفرینی امین حیایی، لیلا اوتادی و مهران غفوریان خواهید دید: فاضل پسری جوانی که با پدرش کل‌شکور زندگی می‌کند. کل‌شکور که ناخوش احوال است و با مرگ دست و پنجه می‌کند؛ اما درست لحظه‌ای که همه فکر می‌کنند در حال جان دادن است دوباره به دنیا بازمی‌گردد! در روستای آنها قبرستانی وجود ندارد و تا به حال اموات را در قبرستان روستای بالای رودخانه دفن می‌کردند. اما به‌خاطر پر شدن قبرستان دیگر اجازه دفن اموات را در آنجا ندارند. زمینی که آنها برای قبرستان مناسب می‌دانند متعلق به مردی طمعکار است که حاضر به فروش زمینش در قیمت مناسب نیست. درد نداشتن قبر باعث نگرانی کل‌شکور شده است….
فیلم تلویزیونی «ماجراهای بین» به کارگردانی مل اسمیت، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با نقش‌آفرینی رووان آتکین سون و پیتر مک نیکول خواهید دید: کارمند یکی از بزرگترین گالری‌های هنری فرانسه مستربین است که به‌عنوان کارشناس، راهی آمریکا می‌شود و در آنجا طی ماجرایی یک اثر نقاشی خراب شده و او مجبور می‌شود که پوستر آن را جایگزین کند….
فیلم سینمایی «ضارب» به کارگردانی پیر مورال، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم خواهیم دید: گروهی تروریستی به سرکردگی فردی کاکس، در مناطق جنگ‌زده و محروم کشور کنگو به‌ظاهر مشغول انجام فعالیت‌های بشردوستانه هستند. اما در واقع نقشه‌ی اصلی آنها ترور وزیر معادن و منابع طبیعی این کشور است. جیم ترنر یکی از تک تیراندازان حرفه‌ای این گروه تروریستی است. او پس از تشکیل جلسه‌ای سری به‌عنوان فرد ضارب برای انجام ترور انتخاب می‌شود و این در حالی است که قرار است به‌زودی مراسم ازدواج جیم و نامزدش آنی برگزار شود….
سی آن پن، آدریس البا و جاسمینه ترینکا بازیگران این فیلم هستند.
فیلم تلویزیونی «پسر آدم، دختر حوا» به کارگردانی رامبد جوان، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
در این فیلم با بازی مهناز افشار و حامد کمیلی خواهید دید: خانم و آقایی پس از آشنایی در بنگاه املاک تصمیم می‌گیرند دفتر مشترکی را اجاره کنند و پس از نقل مکان متوجه می‌شوند هر دو آنها وکیل پایه یک دادگستری هستند، سپس رقابت برای حذف دیگری آغاز می‌شود! قرار است هر کدام از آنها که توانست اولین پرونده را به نفع خود به پایان برساند، در دفتر مانده و دیگری به دنبال مکان جدیدی باشد….
فیلم سینمایی «ادی عقاب آسمان‌ها» به کارگردانی دکستر فلیچر، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: ادی پسر خردسالی است که علیرغم مشکلی در مفصل زانو، رویای قهرمانی در المپیک را در سر می‌پرورد. او که کودکی بسیار بازیگوش است، سعی می‌کند تا به تمرین ورزش‌های المپیکی مثل دو و میدانی بپردازد؛ ولی هر بار مشکلی برای خانواده پیش می‌آورد. بعد از اتمام دبیرستان ادی درمی‌یابد که علاقه‌ی او به ورزش‌های زمستانی بسیار زیاد است و برای همین به تیم اسکی انگلستان می‌پیوندد، ولی رییس فدراسیون ورزش‌های زمستانی او را فاقد شرایط لازم برای عضویت در تیم می‌بیند و او را از لیست ورزشکاران المپیک خارج می‌کند….
تارون اگرتون، هاق جک من و تام کستلو در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم سینمایی «نیروی ویژه ۲» به کارگردانی آبهینای دیو، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۳۰: ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با هنرمندی جان آبراهام و سوناکشی سین‌ها خواهید دید: یاش وردان افسر امنیتی سازمان اطلاعات هند است که با خبر می‌شود چند افسر اطلاعاتی هند در چین کشته شده‌اند و هویت آنها توسط یک جاسوس لو رفته و دوست او، هریش هم جزو افسران کشته شده است. چند روز بعد او سرنخی از هریش به دست می‌آورد که دال بر وجود خبرچین در سفارت هند در بوداپست است و جان افسران اطلاعاتی هند در اروپا در معرض خطر قرار دارد؛ از طرفی روسای سازمان اطلاعات، هریش را زیر سوال برده و او را جاسوس معرفی می‌کنند….

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «مهمان مامان» به کارگردانی داریوش مهرجویی، چهارشنبه ۱۵ آذرماه، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با هنرمندی گلاب آدینه و پارسا پیروزفر خواهید دید: برای خانواده‌ای مهمان سرزده، تازه عروس و داماد، می‌آید چون وضع مالی خانواده خوب نیست، همسایگان دست به دست هم می‌دهند تا آبروی صاحب خانه را حفظ کنند….
فیلم سینمایی «قاعده بازی» به کارگردانی احمدرضا معتمدی، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: نرگیل در یک جریان، با فرشته آشنا می‌شود. اما تعلق نارگیل به دارودسته ندارها و تعلق فرشته به دارودسته داراها مانع از پیوند آن‌دو می‌شود. وقتی نارگیل برای خواستگاری به جشن داراها وارد می‌شود، در آنجا پدربزرگ خود اسرافیل‌خان را می‌بیند و این رویارویی، اسرافیل را روانه بیمارستان می‌کند. با اطلاع نارگیل، دارودسته ندارها به بیمارستان می‌ریزند و برای بردن پدربزرگشان اقدام می‌کنند که در آنجا با ممانعت داراها روبرو می‌شوند. در این میان ابوالهول پسر بزرگ اسرافیل‌خان وقتی درگیری دو گروه را در اوج می‌بیند، تصمیم می‌گیرد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد….
در این فیلم سینمایی داریوش ارجمند، جمشید هاشم پور و اکبر عبدی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
فیلم سینمایی «چشم» به کارگردانی برادران پنگ، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آنجلیکا لی و لورنس چو آمده است: دختر جوانی بینایی خود را از دست می‌دهد، اما پس از پیوند قرنیه او دوباره قادر به تماشای اطراف و دیدن می‌شود. با این حال، او توانایی بیشتری نسبت به بینایی معمولی به‌دست آورده است؛ او حتی می‌تواند اشباح و ارواح را نیز ببیند! اما برخی از این اشباح هراسناک و شیطانی هستند. بنابراین او به سفری می‌رود تا شاید بتواند صاحب قرنیه و گذشته و زندگی او را کشف کند….

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «پسر چکش‌زن» به کارگردانی تای چون آن، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۸ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: مانگچی پسر بچه‌ای است که به‌همراه پدربزرگش زندگی می‌کند. در یکی از شب‌ها متوجه می‌شود یک هواپیمای کوچک که خلبان آن یک دختر جوان است، در حال سقوط است. مانگچی با دوچرخه پرنده‌اش، خود را به هواپیما می‌رساند و دختر را نجات داده و به خانه می‌آورد. اهالی روستا از دختر مراقبت می‌کنند. او پوپلار دختر امپراطور است، صدراعظم بی‌رحمی به‌نام مونک می‌خواهد او را مجبور به واگذاری قدرت کند. مونک از یک نیروی ویژه به‌نام قدرت صوت برخوردار است که می‌تواند مخالفان خود را نابود کند. مانگچی قبول می‌کند که این دختر را به آکرا ببرد اما….

فیلم سینمایی «جیر و ربات انسان نما» به کارگردانی تین شیمویاما، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جینگ ایر و کازاشیگ ناگاشیما خواهیم دید: کومی یوجی استاد ساخت ربات‌های انسان‌نما در آزمایشگاه وزارت دفاع ژاپن است او رباتی هوشمند و با احساسات به‌نام جیرو طراحی کرده است که وظیفه اصلی او محافظت از انسان‌ها و شرکت در عملیات‌های خطرناک مانند حوادث هسته‌ای است. کومی یوجی متوجه می‌شود یکی دیگر از اساتید به‌نام گیلبرت بدون اطلاع او به‌دنبال ساخت ربات‌های جنگی است. همین ماجرا باعث می‌شود دکتر کومی یوجی که از اهداف شوم گیلبرت باخبر است پروژه را متوقف کند….

فیلم تلویزیونی «خوش‌خیال» به کارگردانی حسام حصاری، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: میثم در آرزوی برنده شدن در قرعه‌کشی از بانک‌ها و یا خریدهایی است که می‌کند. او با اطلاع از قرعه‌کشی دویست میلیونی نوشابه‌ای با برند قلوپ، تمام قوطی نوشابه‌های محله را جمع کرده و خودش هم مقدار زیادی از آنها را می‌خرد. بالاخره برنده می‌شود؛ ولی مبلغ قرعه‌کشی بیست میلیون بوده است. میثم که به همسایگان و دوستان قول داده بود در صورت برنده شدن به آنها هم سهمی بدهد مبلغ عمده جایزه را بین مردم تقسیم می‌کند و تصمیم می‌گیرد که در کارگاه تازه تاسیس همسایه‌شان کار کند.

میرطاهر مظلومی، عباس جمشیدی‌فر و اشکان اشتیاق در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انیمیشن سینمایی «مرغ زیرک» به کارگردانی سئونگ یان اوه، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۸ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: مرغ زیرک آرزو دارد که از مرغداری مزرعه خارج شود و زندگی در آزادی را تجربه کند. او با زیرکی موفق به این امر می‌شود. یک مرغابی وحشی نر با نام شبگرد او را از حمله یک راسو نجات می‌دهد. بعدها راسو هم همسر شبگرد و هم خودش را شکار می‌کند و مرغک به ناگزیر جوجه تازه از تخم در آمده شبگرد را نگهداری و بزرگ می‌کند و نامش را کاکل سبزه می‌گذارد او وقتی بزرگ می‌شود با تمسخر مرغابیان دیگری روبه‌رو می‌شود….

فیلم سینمایی «فردا می‌بینمت» به کارگردانی آندرا زاکاریلو، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.
داستان از این قرار است که: مارچلو مرد میانسالی که زندگی‌اش روبه‌راه نیست در بحران اقتصادی، کارهای مختلفی انجام داده ولی تلاشش ثمری نداشته و حسابی بی‌پول و بدهکار است. خانه و اتومبیلش را بابت بدهی از دست داده و زندگی زناشویی‌اش با داشتن یک دختر کوچک در آستانه فروپاشی است. او با دیدن خبری در روزنامه به فکر می‌افتد تا در روستایی کوچک موسسه کفن و دفن بزند ولی برای این کار پول ندارد! پس خانه مادربزرگ را رهن گذاشته و پول فراهم کرده و به روستا می‌رود. او با پولی که گرفته جایی برای کفن و دفن راه می‌اندازد ولی درمی‌یابد در این روستا همه بالای صد سال عمر می‌کنند و سال‌هاست کسی نمرده….

انریکو بریگنانو، بورت یانگ و فرانچسکا اینادی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «مثلث برمودا۲» به کارگردانی کرگ آر. باکسلی، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی اریک استالتز، کاترین بل و لو دیاموند فیلیپس آمده است: چهار دانشمند برای تحقیق در یک زیر دریایی اجاره‌ای به سر می‌برند که به یک‌باره توسط گروهی به سرقت برده می‌شود و پس از بازپرسی جهت آگاهی از اهدافشان آنها را آزاد می‌کنند. بعد از آزادی، اتفاقات عجیبی برای هر کدام از آنها پیش می‌آید که ذهن هرکدام از آنها را شدیدا درگیر می‌کند. آنها تصمیم می‌گیرند تا مشکلات پیش آمده را بررسی و علت را بیابند. مرکزی که در زیر دریایی اطلس قرار دارد توجه آنها را به خود جلب می‌کند….


شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» به کارگردانی مصطفی عقاد، با کیفیت اچ دی و با صدا گذاری جدید روز چهارشنبه ساعت ۱۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
این فیلم با بازی آنتونی کوئین و ایرنه پاپاس زندگی پیامبر اکرم (ص) را به تصویر کشیده است.

شبکه شما

انیمیشن تلویزیونی «بهشت شداد» به کارگردانی بهزاد مظاهری و علی ذکری، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن از این قرار است که: شداد شاهزاده اهریمنی، با کشتن پدر و برادرش به تخت پادشاهی تکیه می‌دهد، او برای مقابله با آموزه‌های دینی مرد مقدس که نامش هانی است، دستور ساخت بهشت زمینی را صادر می‌کند! روز افتتاح این بهشت زلزله شدیدی به امر خداوند متعال واقع می‌شود و شداد و یارانش نابود می‌شوند و چیزی جز خرابه از بهشت شداد باقی نمی‌ماند.

فیلم تلویزیونی «کلاه تو کلاه» به کارگردانی هادی رحیمی، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

تله فیلم «کلاه تو کلاه» با هنرنمایی مهران رجبی و خشایار راد داستان فردی به نام ونداد را روایت می‌کند که در تهران به ساخت و ساز و کارهای ساختمانی مشغول است. او برای دریافت طلب یکی از معاملاتی که انجام می‌دهد به اصفهان سفر می‌کند و با آقا رشید آشنا می‌شود که در ادامه داستان اتفاقات طنز آلود رخ می‌دهد.

فیلم تلویزیونی «که‌لی خان» به کارگردانی حسین تبریزی، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان آمده است: مامه رحه، که مبارز با ظلم خان است، پس از مرگ همسرش به‌دلیل نرسیدن به موقع قابله، تصمیم می‌گیرد بلد کوهستان و راهنمای درماندگان در راه شود. موازی با قصه او، قصه دو دختر دانشجو به نام‌های رها وترانه در زمان حال روایت می‌شود که برای انجام تحقیق دانشجویی درباره‌ی آیین وآداب مردم کردستان، راهی کردستان شده‌اند، اما در کوه‌های پر از برف کردستان گرفتار بهمن می‌شوند….
در این فیلم تلویزیونی، کیهان ملکی، نیلوفر شهیدی و حسین پهلوان‌زاده بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «جکی چان» به کارگردانی فرانک اسکولیاس و فیل وینستن، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: جکی چان که یک باستان‌شناس آماتور است و ترجیح می‌دهد تا برای دانشگاه محلی بی سر و صدا کار کند، می‌باشد. اما سرنوشت چیز دیگری‌ را برای او رقم می‌زند. او یک سپر قدیمی پیدا می‌کند و متوجه می‌شود این سپر حاوی یک طلسم سیاه است که می‌تواند باعث بروز دوباره‌ی دوران تاریکی شود….

فیلم تلویزیونی «قصه دوچرخه من و بابام» به کارگردانی فیاض موسوی، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: حامد نوجوان ۱۳ ساله که بعد از مرگ زود هنگام پدر در کنار تحصیل مجبور به همکاری با مادر است که با خیاطی معیشت زندگی را تامین می‌کند. حامد ناچار است لباس‌های دوخته شده توسط مادرش را با دوچرخه‌ای قدیمی که از پدرش به یادگار مانده به دست مشتری‌ها برساند. به‌همین دلیل او ناچار است که هر روز مسیرهای طولانی را رکاب بزند. در این گیر و دار آموزش و پرورش اعلام می‌کند که درصدد است یک مسابقه دوچرخه سواری برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی برگزار کند. حامد به هر دری می‌زند تا دوچرخه‌ای برای شرکت در مسابقه تهیه کند که….

در این فیلم شبنم مقدمی، حسن تسعیری و احمدرضا متین‌فرد به ایفای نقش پرداختند.

انیمیشن سینمایی «خرس مهتاب» به کارگردانی توماس بودانستین و مایک موروس، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.
در این انیمیشن خواهید دید: شبی خلبانی ناشی در آسمان با ماه برخورد می‌کند و ماه از آسمان به میان جنگل فرو می‌افتد. خرس مهتاب او را پیدا کرده و به خانه‌اش می‌برد. سایر حیوانات از اینکه دیگر ماه را در آسمان نمی‌بینند، نگران می‌شوند ولی بالاخره او را در خانه‌ی خرس مهتاب پیدا می‌کنند و با شنیدن ماجرا، به‌دنبال راه‌ حلی برای بازگرداندن ماه به آسمان می‌گردند!

شبکه امید
انیمیشن سینمایی «آخرین فرستاده» به کارگردانی کیانوش دالنود، چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این انیمیشن جذاب و دیدنی روایت زندگی حضرت محمد (ص) بوده که از زبان سلمان فارسی برای بچه‌های شهر مدائن روایت می‌شود و همچنین از واقعه‌ی عام‌الفیل شروع و به فتح مکه ختم می‌شود.

فیلم سینمایی «لاستیک پرنده» به کارگردانی لس میفیلد، پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با هنرنمایی رابین ویلیامز و مارسیا گی هاردن خواهیم دید: پروفسور فیلیپ برینارد درحالی‌که سومین بار است برای مراسم ازدواجش آماده می‌شود موجودی عجیب به‌نام فلوبر را اختراع می‌کند که می‌تواند دانشکده‌ای که در آن مشغول است و در حال ورشکست شدن است را نجات دهد. او به‌خاطر این موجود برای بار سوم به مراسم عروسی‌اش نمی‌رسد؛ به‌همین دلیل اوضاع به‌هم‌ریخته و سارا از تصمیمش منصرف می‌شود و از طرف دیگر عده‌ای حسود و سودجو نقشه‌ای برای غصب فلوبر می‌کشند….

فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.
در این فیلم با هنرمندی میثم فرهومند خواهیم دید: رنجرو، به‌همراه خانواده‌اش در روستایی نزدیک نیروگاه اتمی بوشهر زندگی می‌کند. او بسیار باهوش و بازیگوش است. رنجرو برای کمک کردن به خانواده‌اش ماهی و چیزهای دیگر می‌فروشد. وقتی برای فروختن اجناسش به محل زندگی مهندسان نیروگاه اتمی می‌رود با پسر روسی آشنا می‌شود. علاقه‌ی رنجرو به تلسکوپِ پسر روس باعث دوستی آنها می‌شود. دوستی مابین یک پسر ایرانی و روس این احساس را در وجود آن دو زنده می‌کند که همه‌ی انسان‌ها می‌توانند دوستان خوبی برای هم باشند. پس رنجرو تصمیم می‌گیرد که برای برقراری صلح در جهان کاری کند و به‌دنبال این تصمیم، راهی یک سفر طولانی به سمت سازمان ملل متحد می‌شود….


شبکه افق

فیلم سینمایی «دشمن ملت» به کارگردانی تونی اسکات، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی ویل اسمیت و جان ویت خواهید دید: رابرت کلیتن دین، پدری مهربان، همسری وفادار و وکیل دادگستری، به فروشگاه می‌رود تا برای همسرش هدیه‌ای بخرد. اما خودش نمی‌داند که در ساک خریدش، نواری ویدیویی انداخته‌اند که قتل اخیر سناتوری آمریکایی را به‌دست (توماس رنولدز)، یکی از مأموران فاسد و رده بالای سازمان امنیت آن کشور، نشان می‌دهد. دیری نمی‌گذرد که رنولدز به تعقیب دین می‌پردازد تا نوار را به چنگ آورد….

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
این فیلم در خصوص حاج احمد متوسلیان، فرمانده جاویدالاثر لشگر محمد رسول الله (ص) است که دوره نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده و اکنون بزرگتر شده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد …
در این فیلم سینمایی، هادی حجازی‌فر و امیرحسین هاشمی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سوِ»، «دختر شیرینی فروش»، «دو پلیس زبل» و «اسپاگتی در هشت دقیقه» چهارشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «هفت»، «قدرت» و «شبی در تهران» پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۳، ۱۷، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «چاقالوها»، «اخلاقت‌رو خوب کن»، «طرفدار»، «رییس» و «صورتی» جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۱، ۱۳ ، ۱۵، ۱۷ و ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه طلبه اید تا بریم ببینیم

    • بدون نام

      من و دوچرخه عالیه حتما پیشنهاد میشههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج