۶۴۱۳۹۲
۱۸ نظر
۵۰۱۷
۱۸ نظر
۵۰۱۷
پ

خسرو معتضد: نوبخت نباید سخنگوی دولت باشد!

روزنامه اصولگراری جوان نوشت: نگاهي به صفحات جرايد، شبكه‌هاي اجتماعي و بازنگري نوارهاي تلويزيوني حقيقت تلخي را آشكار و اثبات مي‌كند.

روزنامه اصولگراری جوان نوشت: نگاهي به صفحات جرايد، شبكه‌هاي اجتماعي و بازنگري نوارهاي تلويزيوني حقيقت تلخي را آشكار و اثبات مي‌كند.
سخنان مدام در تغيير است. روز اول پس از عقد قرارداد برجام، به مردم نه از سر مسئوليت كه تنها به دليل عدم درك واقعي از مضمون و معاني برجام وعده داده مي‌شود تا فلان تاريخ تمام تحريم‌ها پايان مي‌يابد، گويا به مقام محترم رياست جمهوري مواد برجام تفهيم نشده يا وعده حل كليه مشكلات اقتصادي داده مي‌شود كه ۱۰۰روزه اول دوره اول رياست جمهوري به پايان مي‌رسد و چون مشكلات اقتصادي فيصله نمي‌يابد مردم مأيوس و ناراضي مي‌شوند. درخصوص حل مشكلات زلزله‌زدگان نيز اين مورد پيش آمد كه باعث بگومگوها شد.

اينكه پس امروز سخني بگوييم كه مردم اميدوار و راضي شوند و بينديشيم تا فردا و پس‌فردا، زمانه هزار چرخ خواهد زد، كاري زشت و موهن است. بديهي است همه مردم مي‌دانند كه خزانه چندان رونقي ندارد. از ۱۵۰ ميليارد دلار دارايي بلوكه شده ايران، مبالغ كمي در دوران اوباما وصول شد و ترامپ كه مي‌گويد دولت ۱۵۰ ميليارد دلار به ايران داده است، كاملاً دروغ مي‌‌گويد، اما يك وزير، يك خزانه‌دار، يك مسئول بلندپايه دولت در تلويزيون ظاهر نمي‌شود كه بگويد واقعاً چنين وجوهي به خزانه ايران وصول نشده بلكه هر روز ميليون‌ها دلار از وجوه نفتي ايران را بلوكه مي‌كنند و حتي خزانه‌داري كل امريكا اجازه نداده ۲۰۰هزار دلار پولي را كه ايرانيان ساكن در نيويورك و پزشكان ايراني آن ايالت خواستند به حساب زلزله‌زدگان ايران بريزند و فيس‌بوك را براي اين كار انتخاب كردند، به ايران برسد و بلوكه شد و حالا من هم نمي‌دانم كه اين وجه به ايران رسيد يا نه؟

دولت مردم ايران را نامحرم مي‌داند، نمونه‌اش همين ماجراي خنده‌دار هزاران شتري كه كشورهاي سردسير اروپايي به ايران صادر كردند. گويا اين شتران را از افغانستان خريده و انگليس، ايتاليا، فرانسه و آلمان به جاي بدهي‌هاي نفتي خود كه نمي‌توانند از طريق بانك‌ها به ايران بپردازند، از طريق مبادي گمرك به كشور فرستادند و اسكله‌ها شترباران شده است. باور كنيد مردم هزار حرف مي‌زنند. يكي مي‌گفت چون گوشت گوسفند، گاو و گوساله گران و ناياب است مي‌خواهند مردم را به خوردن گوشت شتر عادت دهند.

سخنگوي دولت كه نمي‌دانم چرا او را به سخنگويي انتخاب كرده‌اند، مرتباً لبخند مي‌زند و جواب‌هاي مبهم و چند پهلو مي‌دهد. در هر موردي مگر خود رئيس دولت و سخنگويش به طور مكرر نگفتند براي بازسازي و پاكسازي خانه‌ها به شهرنشين‌ها ۶ ميليون تومان و به روستانشين‌ها ۵ ميليون بلاعوض كمك مي‌شود؟ حالا زير حرف خود زده‌اند و مي‌گويند كسي كه به او كانكس مي‌دهيم، حق ندارد پول مطالبه كند، چرا؟ زندگي مردم در زلزله نابود شده است. كانكس كه جاي فرش، اثاث، البسه و لوازم ضروري خانه‌هاي ويران شده را نمي‌گيرد. كانكس يك مسكن اضطراري و موقت است. كانكس جزو اموال امانتي است. با اتحاد مردم سیل کمک‌های مردمی سرازير شد. به حساب کمیته امداد و جمعیت هلال احمر نیز میلیارد‌‌ها تومان ریخته شد. مقام معظم رهبری نیز یک میلیارد تومان به حساب بنیاد مسکن ریختند. دولت بالاخره حدود یک میلیارد تومان برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص داد. حالا آقایان می‌آیند و می‌گویند خانواده‌ای که کانکس بگیرد، مبلغ ۶میلیون در مناطق شهری و ۵ میلیون تومان در مناطق روستایی را دریافت نخواهد کرد. مگر همین دولت نبود که وعده وام ۳۵ میلیون تومان را برای خانه‌سازی به مردم داد. راستی اگر از عهده آن بر نمی‌آیید، چرا وعده می‌دهید؟ چرا مردم را امیدوار می‌کنید؟

در این وانفسای مالی کسی که خانه‌اش ویران شده باید از نو ساخته شود که با ۵ یا ۶ میلیون تومان کاری از پیش نمی‌برد. چطور هنگامي که حقوق‌‌های ۵۰، ۷۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون تومانی می‌پرداختید هیچ نگرانی ‌ای نداشتید. اکنون چه پیش آمده که این مبالغ جزئی در نظرتان جلوه می‌کند؟ خوشبختانه اخیراً تکذیب کردند که کانکس ارتباطی به آن کمک نقدی ندارد. لابد شنیدید که جواد خیابانی چه گفت: «بهای کانکس (كاشانك كانكس) قبلاً ۷۵۰ هزار تومان بود. پس از وقوع زلزله، ابتدا به ۱/۵ میلیون‌، سپس به ۲/۵ میلیون تومان و اخیراً به ۴/۵ میلیون تومان افزايش يافت» واقعاً چرا؟ پس تعزیرات حکومت چه کار می‌کند! برای روزهای آفتابی و بدون حادثه است!

چرا ۵ میلیون تومان برای روستانشین‌ها، ۶ میلیون برای شهرنشینان زلزله‌زده را از مردم محروم نظام و آسيب‌ديده دریغ می‌کنید؟ کانکس مسکن دائمی مردم نخواهد شد. آیا دولت در تمام موارد مردم را نامحرم می‌داند؟ سعی می‌کند نوعی پرده پوششي به کار ببرد. تمام امور محرمانه است و کارشان شبیه کبک است كه زير برف سر پنهان مي‌كند. آقای دکتر روحانی روزی که به مناطق زلزله‌زده رفت به گونه‌ای سخن گفت که مردم را امیدوار کرد. رهبر معظم انقلاب در سفر خود به مناطق زلزله‌زده انتظارهای خود را از دولت صریحاً بیان کردند و دولت باید خواسته‌های ایشان را بر می‌آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسرو معتضد پاچه خوار

      پاسخ ها

      • ولایت

        حرف حق تلخه؟اونایی که به این دولت اشرافی رای دادند مسئولند

    • بدون نام

      یارانه خوشه یک را هم عینه بهزیستی و کمیته امداد زیاد کنید مردم نیاز دارد عین شما حقوق بالا ندارد نوبخت به مردم برسید

    • بدون نام

      به مردم برسید بنزین را گران نکنید بعضی بیسواد می کویند اگر بنزین گران شود تصادف کم میشود با ید جاده ها را درست کرد نه بنزین را گران

    • بدون نام

      شما نگزان نباشین اینا به فکر خودشون هستند نه بفکر زلزله زدگان.

    • بدون نام

      آفرین حرف حق رو بایدزد دوسه تا ازاین آقای معتضد ها پیدا بشه اینجوری صریح حرف بزنه خیلی خوب میشه هرچند دولت عین خیالش نیست .خزانه خالی نیست بابا الکی میگن پس چطور حقوقهای نجومی میگیرن ازحقوق ارتشی ها میبرند هرماه میزارن رو حقوقهای نجومی هیچکدوم از نجومی بگیر ها هم به یه دردی نمیخورن

    • بدون نام

      عین حقیقت است

    • ناشناس

      این آقا ی معتضد که ادعای ایرانی بودن داره دخترش سالهاست خارج از کشور فرستاده

    • بدون نام

      یک نفر مانند خود آقای معتضد که براحتی میتواند تاریخ راتحریف وهمه چیز را وارونه جلوه دهد باید سخنگو می بود

    • ایرانیم

      به تو چه

    • بدون نام

      چه خبره آخه مخصوصا قضیه شترها خیلی ضایع بود چقدر با خودشون خندیدن صادرکننده هاش

    • بدون نام

      باشه بهش میگم
      جای ایشان شما باشید که کل تاریخ ایران را تحریف کردید به میل خودتان

    • بدون نام

      عین حقیقت است چون اونقدر دروغ میگوید که مردمو کلافه کرده

    • بدون نام

      آقای معتضد جنابعالی راجع به تاریخ بامردم نامحرم بودید؟با حرفهای نابجا سخنگو دولت هم مخالفم.

    • بدون نام

      معتضد پاچه خوار حتما پول لازمه که این حرفا رو زده.

    • بدون نام

      نباید نگاه کرد کی هست. ببنید چی میگه. هرچند خود ایشون تکلیفش مشخصه اما انصافا حرفهایی که الان زده درسته.
      عاخه این چه وضعیه که هر بلایی سرمون بیاد فقط باید خودمون به داد خودمون برسیم و هیچ کمکی دولت نمی کنه.
      پس چرا کشورهای دیگه باینقدر به مردمشون اهمیت می دن. در هیچ جا ما حمایت اجتماعی نداریم.
      عاخه چراا

    • بدون نام

      در این مورد باهاش موامقمريال نوبخت یک پرحرف با حرف های بی سرته است

    • بدون نام

      جناب معتصد شما لطفا نظر نده هر کی میاد داری میچرخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج