۶۴۱۴۰۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

جانی که فدای چند میلیون تومان شد

کارگر پتوفروشی که در درگیری خونین به روی مرد جوانی چاقو کشید و او را به قتل رساند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

روزنامه ایران: کارگر پتوفروشی که در درگیری خونین به روی مرد جوانی چاقو کشید و او را به قتل رساند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
ساعت ۵ عصر روز یکشنبه گزارش قتل جوانی ۳۰ ساله در بیمارستان سینا به مأموران کلانتری بازار تهران اعلام شد. با گزارش این جنایت به محسن مدیر روستا بازپرس ویژه قتل پایتخت، تحقیقات این پرونده آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی نشان داد مرد جوان به سبب درگیری که سه ساعت پیش در یک مغازه پتوفروشی در خیابان سیروس رخ داده بود با ضربه چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.
با اعزام تیم تحقیق به محل جنایت در خیابان شهید مصطفی خمینی و بررسی دوربین مداربسته پتوفروشی مشخص شد که مقتول ابتدا با صاحب مغازه درگیری لفظی داشته و پس از چند لحظه کارگر پتوفروشی با چاقو به سمت مقتول حمله کرده و او را از پای درآورده بود.صاحب پتوفروشی در تشریح این جنایت به بازپرس پرونده گفت: من چند ماه پیش به ناصر -مقتول- ویلا و ماشینی فروخته بودم اما ناصر پولش را پرداخت نمی‌کرد.
تا اینکه از او شکایت کردم و بعد از مدتی ویلا را پس داد اما به خاطر ماشین مبلغ ۵۴ میلیون تومان به من بدهکار بود و هربار هم برای پرداخت پول بهانه‌ای می‌آورد که همین موضوع باعث درگیری ما شد. صبح روز حادثه من در مغازه نبودم که حمید - کارگرم - با من تماس گرفت و گفت او به مغازه آمد و فحاشی کرد و من هم با او مشاجره کردم. ظهر به مغازه رفتم و در حال خوردن ناهار بودم که ناگهان ناصر وارد مغازه شد و شروع به فحاشی کرد که ما با هم درگیر شدیم و کارگرم حمید با چاقو به سمت ناصر حمله کرد و ضربه‌ای به او زد که به زمین افتاد.

من خیلی تلاش کردم تا چاقو را از دست کارگرم بگیرم که دست خودم هم برید و بعد از آن بسرعت ناصر را به بیمارستان رساندیم اما به خاطر شدت خونریزی جان باخت. بعد از آنکه به مغازه برگشتم متوجه شدم که کارگرم فرار کرده است.در ادامه رسیدگی به پرونده بازپرس دستور تحقیقات برای ردگیری کارگر فراری پتوفروشی را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب به این میگن کاسه داغ تر از آش

    • $$$$$$$$$$$حدیث$$$$$$$$$$$$

      اخه ادم بخاطرصاحب کارش چاقوکشی میکنه ؟؟؟؟؟؟؟این دوتاباهم مشکل داشتن به توچه مربوط بیخودی خودتوقاتل کردی ؟؟؟!!!!ادمی که چاقوتوجیبش میذاره بالاخره یه روزی کاردستش میده دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج