جاباما
۶۴۱۶۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تاریخ عرضه‌ی احتمالی God Of War پلی‌استیشن۴

از معرفی بازی در E۳ دو سال پیش تا انتشار ویدئوها، اطلاعات و گیم‌پلی بازی در رویدادهای مختلف این دو سال، حالا بالاخره طرفداران یک تاریخ مشخص دارند که می‌توانند روی تقویم خود علامت بزنند. البته احتمالی!

وبسایت گیم نیوز - سعید زعفرانی: از معرفی بازی در E۳ دو سال پیش تا انتشار ویدئوها، اطلاعات و گیم‌پلی بازی در رویدادهای مختلف این دو سال، حالا بالاخره طرفداران یک تاریخ مشخص دارند که می‌توانند روی تقویم خود علامت بزنند. البته احتمالی!
تاریخ عرضه‌ی احتمالی God Of War پلی‌استیشن4

به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه‌ی عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۴ سونی یعنی قسمت جدید God of War مشخص شده است. آن‌طور که یکی از کاربران کنجکاو در صفحه‌‌ی بازی در فروشگاه پلی‌استیشن (PlayStation Store) رویت کرده است، تاریخ انتشار این بازی مصادف است با ۲۲ مارس ۲۰۱۸ یعنی ۲ فروردین ۱۳۹۷.

به‌روزرسانی: البته در حال حاضر در صفحه‌ی این بازی در پلی‌استیشن اسپورت نوشته شده "انتظار داریم این بازی ۳۹۱ روز دیگر در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ عرضه شود" که البته مشخص است تاریخی جعلی است که فعلا جایگزین ۲۲ مارس کرده‌اند تا تاریخ عرضه‌ی قطعی بازی رسمی شود.

البته که این تاریخ هنوز رسما تایید نشده است، پس باید منتظر اعلام تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی باشیم. به محض این‌که خبر رسمی اعلام شد، آن را در گیم‌نیوز به اطلاع شما خواهیم رساند. تاریخ احتمالی عرضه‌ی بازی در حالی امروز فاش شد که فاصله‌ی اندکی تا The Game Awards و رویداد PlayStation Experience (تجربه‌ی پلی‌استیشن) داریم. احتمال اعلام تاریخ رسمی عرضه‌ی بازی در یکی از این رویدادها بسیار زیاد است. پس طرفداران نباید نگران باشند چون همین روزها این تاریخ احتمال زیاد قطعی می‌شود.

تاریخ عرضه‌ی احتمالی God Of War پلی‌استیشن4
تاریخ عرضه God of War

بازی جدید God of War در E۳ سال ۲۰۱۶ رونمایی شد اما در رویداد تجربه‌ی پلی‌استیشن سال گذشته حضور نداشت. از زمان رونمایی از بازی چیز خیلی زیادی از بازی ندیده‌ایم و در E۳ امسال و گیمزکام هم به تصاویر و بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی (بیش‌تر نبردها) بسنده شد. اما کارگردان بازی در مصاحبه‌ها سعی کرده اطلاعات کلی در مورد بازی و رویکردی که سازندگان برای ساخت بازی جدید اتخاذ کرده‌اند به ما بدهد. او همچنین گفته بود که "قول می‌دهم وقتی آماده شد، یک چیز واقعا خارق‌العاده از بازی نشان دهیم."

آقای Barlog کارگردان بازی گفته است که در ساخت بازی از سریال لغو شده‌ی Star Wars الهام گرفته‌اند که باعث می‌شود بازی بر روی احساسات تمرکز بیشتری داشته باشد. او همچنین یادآور شد که چالش این‌که مردم کریتوس را بیشتر جدی بگیرند را به جان خریده است.

God of War جدید بعد از اتفاقات بازی سوم را روایت می‌کند. بازی طبق اعلام سازندگان جهانِ آزاد (open-world) نیست اما آزادی نسبی در بازی وجود دارد. در این بازی همچنین صداپیشه‌ی همیشگی کریتوس غایب است و صداپیشگی این شخصیت را «کریستوفر جاج» بر عهده دارد. God of War جدید همچنین فاقد بخش چند نفره خواهد بود.

طرفداران می‌توانند از حالا برای انتشار این بازی تا ۲ فروردین صبر کنند، باید دید آیا سونی در روزهای آینده با تایید این تاریخ به طرفداران ایرانی «خدای جنگ» عیدی می‌دهد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج