۶۴۱۷۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: آدم‌های بیمار برایم حاشیه می‌سازند

مهاجم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد بازیکنانی که به تبریز می روند قدر پیراهن تیمشان را بدانند.

ورزش سه: محمد ابراهیمی، مهاجم تراکتورسازی درباره شرایط تیمش قبل از بازی با فولاد، حاشیه هایی که در هفته های گذشته علیه خودش ایجاد شد، جذب بازیکنان سرباز توسط تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
با بهترین صنعت نفت تاریخ مساوی کردیم

با توجه به بضاعت موجود شرایط تیم ما خوب است. در بازی با صنعت نفت می توانستیم سه امتیاز را بگیریم؛ اما این اتفاق رخ نداد. با این حال فکر می کنم از صنعت نفت یک امتیاز گرفتن با توجه به شرایط خوبی که این تیم دارد، کار ارزشمندی محسوب می شود. جا دارد به فراز کمالوند نیز تبریک بگویم که چنین تیم قدرتمندی دارد که فوتبال خوبی را ارائه می دهند. این تیم از نظر مهره و نتایجی که کسب کرده بهترین صنعت نفت تاریخ لیگ برتر است.

متاسفانه در زمان بدی مصدوم شدم و چند مسابقه را از دست دادم. به هر حال این اتفاق برای هر فوتبالیستی پیش می آید. البته برخی افراد مریض برایم حاشیه هایی درست کردند. متاسفانه این افراد مدام دنبال حاشیه سازی هستند؛ اما قطعا من هرگز اسیر حواشی نمی شوم. باید به این افراد اطمینان بدهم که دستشان به جایی نمی رسد و امیدوارم بتوانم در ادامه راه مهره موثری برای تیمم باشم.
روزهای سخت با حضور جوانان شیرین شد

روزهای سختی را در نیم فصل اول گذراندیم، قادر به یارگیری نبودیم و از سویی چند بازیکن کلیدی تیم به دلایل مختلف در اختیار کادر فنی نبودند؛ اما نقطه مثبتی هم در آن بود. شیرینی این محرومیت برای بازیکنان جوانی بود که توانستند فرصت بازی برای تراکتورسازی را پیدا کنند و امیدوارم از این فرصتی که نصیب آنها شده در ادامه نیز بتوانند به خوبی استفاده کنند تا سال های خوبی را در فوتبال ایران پشت سر بگذارند.
جذب بازیکن سرباز حق تراکتورسازی است

کادر فنی قطعا برنامه هایی برای یارگیری دارند و باید تیم را تقویت کنیم. من چون از قوانین جذب بازیکن سرباز اطلاعی ندارم، ترجیح می دهم اظهارنظر خاصی در این خصوص انجام ندهم؛ اما ما یک تیم نظامی هستیم و فکر می کنم در این رابطه اولویت با تراکتورسازی باشد و گرفتن بازیکن سرباز حق ما است.
با حضور بازیکنان جدید شرایط مان بهتر می شود

امیدوارم هر بازیکنی که به تراکتورسازی می آید قدر این پیراهن را بداند. در نیم فصل دوم با حضور بازیکنان جدید و با کمک بازیکنانی که مدت ها برای تیم زحمت کشیده اند بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.
حضور تراکتور در آسیا به سود AFC است

حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به هواداران پر شماری که دارد یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران و آسیا به شمار می رود. ما هواداران خوبی داریم که خیلی از تیم ها آرزوی داشتن آنها را دارند و قطعا AFC نیز از حضور تراکتورسازی در این رقابت ها خوشحال است. با این هواداران پتانسیل کسب بهترین نتایج را در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.
با هواداران فولاد را می بریم

بازی سختی با فولاد داریم. این تیم در هفته های گذشته نتایج خیلی خوبی گرفته؛ اما با حضور هوادارانمان امیدوار به پیروزی هستیم. از هواداران ممنونم که همیشه حامی مان بودند و از آن ها می خواهم به حمایت خود ادامه دهند تا روزهای خوبی را تجربه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج