۶۴۱۸۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جام‌جهانی تکواندو ۲۰۱۷- ساحل‌عاج

حضور بدون شکست تکواندوی ایران در نیمه‌ نهایی

تیم تکواندوی ایران با کسب ۹ امتیاز کامل از مرحله مقدماتی (گروهی) رقابت‌های تیمی جام‌جهانی تکواندو، رقیب تیم کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی شد.

ایسنا: بیست و یکمین دوره رقابت‌های تیمی جام جهانی تکواندو ۲۰۱۷ ساحل‌عاج با حضور هشت تیم برتر جهان در رو گ وه چهار تیمی، از ساعت ۱۳:۳۰ سه‌شنبه ۱۴ آذر به میزبانی سالن تریچویله شهر آبیجان در ساحل‌عاج آغاز شد. تیم‌ملی ایران که با شش تکواندوکار در این رقابت‌ها حضور دار توانست با کسب ۹ امتیاز کامل مرحله مقدماتی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

اما تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران که در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ساحل عاج، چین و نیجر هم‌گروه شده بود در آخرین پیکار مرحله مقدماتی باید با ساحل‌عاج مبارزه می‌کرد که با انصراف این تیم از مبارزه برابر تکواندوکاران ایران، در نهایت با سه کسب پیروزی متوالی راهی نیمه نهایی شد.

تیم مل تکواندوی ایران در نخستین گام با نتیجه ۵۸ بر۵۱ برابر چین به برتری رسید. در دومین دیدار نیز رو در روی نمایندگان نیجر قرار گرفت که با نتیجه ۳۷ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

سروش احمدی، هادی تیران ولی پور، سید حسین احسانی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و عرفان ناظمی ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها تشکیل داده‌اند.

با نتایج به دست آمده در مرحله مقدماتی(گروهی) این رقابت‌ها، تیم‌های روسیه و کره جنوبی در گروه اول و تیم‌های ایران و ساحل عاج در گروه دوم به ترتیب در رده اول و دوم قرار گرفتند. برهمین اساس تیم ایران در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال باید با کره‌جنوبی مبارزه کند. همچنین تیم های ساحل عاج و روسیه در گروه دیگر مبارزه می‌کنند تا فینالیست‌های‌ این دوره از رقابت ها مشخص شوند و تیم‌های بازنده نیز مشترکا بر سکوی سوم می ایستند. رقابت‌های مرحله نیمه نهایی و فینال از ساعت ۱۶:۳۰ فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز باشد.

مسابقات جام جهانی G۲ است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب ۲۰، ۱۲، ۷.۲ و ۴.۳۲ امتیاز تعلق می‌گیرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج