۶۴۱۸۹۵
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

تکرار ماجرای المپیک برای سلیمی از نگاهی دیگر

امروز یک بار دیگر بهداد سلیمی در صدر خبرهای وزنه‌برداری قرار گرفت،چرا که ماجرای المپیک باز هم برایش تکرار شد.

خبرآنلاین: امروز یک بار دیگر بهداد سلیمی در صدر خبرهای وزنه‌برداری قرار گرفت،چرا که ماجرای المپیک باز هم برایش تکرار شد.

اتفاقی که در المپیک برزیل برای بهداد سلیمی افتاد این بار در آمریکا هم برای او تکرار شد.در برزیل اشک سلیمی را درآوردند و در آمریکا کاری کردند تا اشکش در نیاید!چیزی مشخص نیست.کارشناسان وزنه برداری بر این عقیده هستند که این بار هم حق بهداد خورده شد،چرا که این بار دستان او نلرزید و خیلی قاطع وزنه را بالای سرش برد اما چه شد که ژوری،دوباره رای را شکست و وزنه را از بهداد سلیمی قبول نکرد؟

وقتی برای نخستین بار ژوری حرکت سلیمی را قبول نکرد او متعجب شد.بلافاصله خاطره ریو برایش تکرار شد به همین دلیل حواسش را جمع کرد تا این بار حقی از خودش ضایع نشود اما سلیمی رفتاری را انجام داد که به نوعی تحریک هیات ژوری قلمداد شد.بهدادپس از مهار وزنه،دستانش را به سمت ژوری گرفت و با نشان داد"ok" و گفتن این کلمه خواست تا مهر تاییدی روی حرکت خودش بزند.این در حالی بود که ظاهرا سناریو برای او چیده شده بود.سناریویی که در نهایت یک مدال را تقدیم وزنه برداری از کشور استونی کند که هم دستانش می لرزید و هم در حد واندازه های سلیمی نبود تا بالاتر از او مدال بگیرد.

با این حال بهداد در حرکت دو ضرب،زمانی که وزنه را مهار کرد سرش را از زیر میله بالا گرفت تا به داوران و به هیات ژوری اشاره کند که حرکتش مورد تایید است.او برای یکی دو ثانیه هم وزنه را دیرتر انداخت تا دیگر هیچ شک و شبهه ای باقی نماند اما باز هم هیات ژوری وزنه زدن سلیمی را تایید نکرد تا این بار دیگر کارد به استخوان بهداد برسد.حرکتی که باعث شد تا رنگ مدال بهداد تغییر کند و او در زمان اهدای مدال هم رفتاری را انجام بدهد که هرگز مورد تایید نیست.چه خوب بود که سلیمی وقتی که می بیند ژوری تا این اندازه روی او حساس است،ابتدا آنها را تحریک نمی کرد و سپس روی سکو مدالش را داخل جیبش نمی گذاشت.با همه این شرایط تصور خیلی ها هم بر این است که اگر سلیمی زیر وزنه آن حرکت خاص را انجام نمی داد شاید رای هیات ژوری چیز دیگری بود.حرکتی که می گویند به نوعی به تمسخر آنها تشبیه شده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من هر دو حرکتی که هیئت ژوری خطا گرفت درست بود بهداد در اون دو حرکت آرنج زد که این خودش خطاست. اما...

    • محسن

      بعض موقع هاورزشکاران مافکرمیکننددرخارج ازایران بجزعراق وسوریه مادرموضع قدرت هستیم ولی بایدقبول کردموضع مابجزدراین دوکشوربسیارضعیف است وبراحتی سرمان رامیبرندپس بهانه دادن به دستشان دیگه چه صیغه اییه؟

    • بدون نام

      ببینید طرف چند ماه بعد از قضیه المپیک روش فشار بوده و زمانی که دوباره همون شرایط رو برای خودش تو مسابقات جهانی از طرف ژوری میبینه ناخداگاه فشار روحی و عصبی دوچندان میشه پس لطفا قضاوت عجولانه نکنیم.

    • حسن شهسواری

      این شجره کثیف صهیونیزم همگام با نامردان امریکائی بار دیگر حتی در ورزش هم خباثت خود را نشان دادند و قهرمانی به حق بهداد سلیمی نتوانستند ببینند !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج