جاباما
۶۴۲۰۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وقتی گوشی دست کمی از لپ‌ تاپ ندارد

شرکت سامسونگ شروع به تولید انبوه تراشه حافظه با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت کرده است تا دیگر نیاز به خالی کردن فضا روی گوشی نباشد.

خبرگزاری ایسنا: شرکت سامسونگ شروع به تولید انبوه تراشه حافظه با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت کرده است تا دیگر نیاز به خالی کردن فضا روی گوشی نباشد.

سامسونگ تولید انبوه اولین حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی جهان (eUFS) را آغاز کرده است، به این معنی که گوشی‌های پرچمدار آن حالا دو برابر سال گذشته ظرفیت خواهند داشت.

آخرین پرچمدار سامسونگ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار شده است.
وقتی گوشی دست کمی از لپ‌ تاپ ندارد

گوشی‌های با تراشه‌های جدید می‌توانند تا ۱۳۰ ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای با کیفیت UHD ذخیره کنند که حدود ۱۰ برابر توانایی گلکسی ۸ است.

توانایی خواندن و نوشتن عملکرد نیز تقویت شده است. سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب به ۸۶۰ مگابایت در ثانیه و ۲۵۵ مگابایت در ثانیه خواهد رسید.

البته این افزایش نسبت به تراشه ۲۵۶ گیگابایتی چشمگیر نیست، اما انتقال یک ویدئوی ۵ گیگابایتی با کیفیت HD به هارد دیسک تنها حدود ۶ ثانیه به طول خواهد انجامید. این میزان، بیش از هشت برابر سریع‌تر از سرعت انتقال یک کارت microSD استاندارد است.

این تراشه همچنین دارای سرعت خواندن تصادفی ۴۲ هزار عملیات ورودی/خروجی در ثانیه (IOPS) و سرعت نوشتن ۴۰ هزار IOPS است.

سامسونگ نسخه‌های قبلی این فناوری را در بازار خودرو بکار می‌گیرد، زیرا خودروها به‌زودی نیاز به ثبت و ضبط حجم بالای داده‌های سنسورها دارند.

اما در حال حاضر سامسونگ می‌گوید که در این زمان، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های نسل بعدی بهترین نامزدها برای تعبیه تراشه جدید هستند و این شرکت قصد دارد به طور پیوسته حجم تولید انبوه این تراشه را برای پاسخگویی به تقاضای بالا برای ذخیره‌سازی اطلاعات در تلفن‌های همراه پیشرفته افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج