۶۴۲۲۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاشازاده: در استقلال، مشکل مهاجم وجود دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: واقعاً در تیم مشکل مهاجم وجود دارد. شما می‌بینید، در هر بازی چند موقعیت به دست می‌آید؟ در برخی اوقات هم بازی گره می‌خورد و بازیکنان باید با عملکردشان به اصطلاح بازی را در بیاورند.

خبرگزاری فارس: مهدی پاشازاده در مورد هم گروهی استقلال با تیم‌های الهلال، الریان و یک تیم که در پلی‌آف مشخص خواهد شد، عنوان کرد: همه بازی‌ها سخت است. اینکه در مرحله مقدماتی با این تیم‌ها روبه‌رو شوید سخت‌تر است. امیدواریم استقلال در نیم‌فصل خط حمله خود را ترمیم کند هرچند که در دفاع هم نیاز به جذب بازیکنان خوب دارد تا با همه قوا به جنگ رقیبان برود.

وی در مورد اینکه سجاد شهباززاده از لیست ۱۸ نفره با سپاهان هم خط خورد، گفت: واقعاً در تیم مشکل مهاجم وجود دارد. شما می‌بینید، در هر بازی چند موقعیت به دست می‌آید؟ در برخی اوقات هم بازی گره می‌خورد و بازیکنان باید با عملکردشان به اصطلاح بازی را در بیاورند. باید به نظر سرمربی و کادر فنی احترام گذاشت.

سرمربی نساجی مازندران در رابطه با شرایط تیمش، عنوان کرد:‌ ما امتیازاتی را از دست دادیم ولی هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده ما هم مثل استقلال احتیاج به گلزن داریم. این در شرایطی است که استقلال مهاجم دارد ولی ما از وقتی مهاجمان‌مان مصدوم شدند کارمان بسیار سخت شده است. در حال جذب بازیکنان خوبی هستیم و حتماً نیم‌فصل دوم شرایط بسیار خوبی نسبت به نیم‌فصل اول خواهیم داشت.

پاشازاده در مورد اینکه گفته می شود چند بازیکن این تیم از لیست خارج می‌شود و آیا لیست خروجی دارند، بیان داشت: هنوز نه، چرا که یک بازی باقی مانده است ما ۳-۴ جای خالی داریم و احتیاج به اینکه حتما‌ خارج شود نداریم چهار جای خالی داریم و شاید یکی دو بازیکن ما را ترک کنند البته با کمبود بازیکن هم روبه‌رو شدیم از اول فصل بی‌جهت تمام لیست را پر نکردیم. تعدادی از بازیکنان هم مصدوم شدند و می‌توانیم از لحاظ پزشکی چند بازیکن را از لیست خارج کنیم.

وی در مورد قرعه‌کشی جام جهانی و هم‌گروهی ایران با پرتغال، اسپانیا و مراکش عنوان کرد:‌ در هر صورت با یک تیم قوی در هر گروهی که قرار می‌گرفتیم روبه‌رو می‌شدیم. با پرتغال روبه رو شدیم که اسپانیا هم به عنوان تیم دوم قوی اضافه شد. فکر می‌کنم چالش بسیار خوبی است. این اعتماد به نفس در بازیکنان ما وجود دارد که نسبت به چهار سال قبل و در گروهی که با حضور آرژانتین، بوسنی و نیجریه بودیم شرایط بهتری داشته باشیم. این بازیکنان یک تجربه جام جهانی دارند و امسال بهتر خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج