۶۴۲۴۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هواوی P۱۱ به دوربین سه گانه مجهز خواهد بود

شرکت چینی هواوی همواره نشان داده است که به دوربین گوشی های خود توجه ویژه ای دارد. این موضوع را می توان از اینکه هواوی از بینانگذاران استفاده از دوربین های دوگانه بوده است دریافت.

مجله سخت افزار: شرکت چینی هواوی همواره نشان داده است که به دوربین گوشی های خود توجه ویژه ای دارد. این موضوع را می توان از اینکه هواوی از بینانگذاران استفاده از دوربین های دوگانه بوده است دریافت. اکنون اما خبرهایی از پرچمدار سال آینده این شرکت به گوش میرسد که نوید بخش استفاده از دوربین سه گانه برای می باشد.


هواوی P11 به دوربین سه گانه مجهز خواهد بود

به نظر میرسد که هواوی P11 که سال آینده به عنوان پرچمدار جدید معرفی خواهد شد، اولین گوشی جهان خواهد بود که با سه دوربین در پشت تولید می شود. طی اخباری که منتسب به این گوشی است ابعاد تصاویر ثبت شده با این سه دوربین، 40 مگاپیکسل بوده و دارای قابلیت زوم هایبرید 5x نیز می باشد. البته دوربین های سلفی نیز فراموش نشده اند. این دوربین ها به سنسورهایی با قابلیت ثبت تصاویر تا اندازه 24 مگاپیکسل و قابلیت بهبود کیفیت تصاویر در نور کم مجهز خواهند بود.

لنزهای لایکا که در دوربین های گوشی جدید استفاده خواهند شد، تا صد در صد نور بیشتری در موقع ثبت تصاویر جذب خواهند کرد و همینطور حالت عکسبرداری پیشرفته در شب امکان ثبت تصاویری فوق العاده زیبا در محیط هایی با نور کم را حتی بدون استفاده از 3 پایه فراهم می کند. در کنار همه این موارد جادوی هوش مصنوعی نیز به کمک این دوربین ها خواهد آمد تا قابلیت تشخیص صحنه ها و بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده در این پرچمدار نیز وجود داشته باشد.

تمامی اطلاعات مذکور از طریق هنرمندی که در یکی از آژانس های ایده پردازی شرکت هواوی مشغول به کار بود منتشر شده است، که در ادامه آن تصاویر گرافیکی که در بالا مشاهده می کنید نیز موجود بود. اما تمام مطالب و تصاویر به سرعت حذف شدند که این تنها نشانگر صحت و سقم این اطلاعات می تواند باشد. نکته ای که در این تصاویر بسیار عجیب به نظر میرسد، نام PCE Series می باشد. هنوز مشخص نیست که پسوند CE ازین پس به گوشی های سری P که با دوربین سه گانه تولید خواهد شد اضافه می شود، یا تنها برای حفظ فضا در طراحی گرافیکی تصاویر به جای P11 از این حروف استفاده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج