۶۴۲۵۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۹/۱۷


فال روزانه 1396/09/17

فال روزانه جمعه 17 آذر 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، پرانرژی، باهوش، دارای اعتماد به نفس، هوشیار و زیرک هستید. شما قدرت تخیل فوق العاده ای دارید که می تواند شما را در برابر هر رقیبی در موضع برتر قرار دهد. امسال ستاره ی بخت شما دارد خوش می درخشد و ثروت و موفقیت در هر کاری که بخواهید انجام دهید به سراغتان خواهند آمد. شما در دوره ای فوق العاده برای استفاده از روابط خود قرار دارید و هر کاری که از آشنایانتان بخواهید برای شما انجام خواهند داد. همچنین روابط جدیدی که امسال برقرار می کنید نیز به کارتان خواهند آمد. قدرت تخیل شما خیلی قوی تر از هر زمان دیگری خواهد بود و فرصت ها و منافع زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد. شرکت در فعالیت های اجتماعی و بحث هایی که از لحاظ ذهنی شما را به چالش می کشند می تواند به رشد فکری شما کمک قابل توجهی بکند. آنهایی که پیش از این عشقشان را یافته اند به احتمال زیاد امسال در مورد ازدواج تصمیم گیری خواهند کرد و آنهایی هم که هنوز تنها هستند فرصت پیدا کردن نیمه ی گمشده ی خود را خواهند یافت. ماه های بهمن، اردیبهشت، مهر و آذر آینده مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه 1396/09/17

هرچند که امروز در مسیر رسیدن به خواسته هایتان با مشکلات و موانعی روبرو خواهید بود، اما هیچ یک از این مسائل شما را دلسرد نخواهند کرد و با چند مشکل کوچک به راحتی از میدان به در نخواهید شد. در واقع شما هیچ علاقه ای به شکست خوردن ندارید و این مشکلات باعث می شوند با عزم و اراده ای محکمتر از قبل به سوی هدفتان گام بردارید. با این حال باید مواظب باشید مثبت اندیشی بیش از اندازه و یا بهتر بگوییم ساده اندیشی به ضررتان تمام نشود. به جای این که فقط نقاط قوت برنامه هایتان را در نظر بگیرید بهتر است با دقت بیشتری نگاه کنید تا نقاط ضعف و مشکلات احتمالی را هم ببینید و برطرف کنید.

فال روزانه 1396/09/17

شما فکر می کنید برنامه هایی که برای خودتان در نظر گرفته اید هیچ عیب و نقصی ندارند و شما را حتی زودتر از آنچه در ابتدا فکر می کرده اید به مقصد خواهند رساند. با این حال ممکن است آنقدر از خودتان و نقشه هایتان مطمئن باشید که محدودیت هایتان را در نظر نگیرید و مسئولیت هایی بیش از حد توانتان را به عهده بگیرید. جلوی خودتان را بگیرید و تعهدات اضافه قبول نکنید تا خدای نکرده به شأن و اعتباری که در نزد دیگران دارید لطمه ای وارد نشود. قبول نکردن انجام یک کار خیلی بهتر از آن است که قولی بدهید و بعد به آن عمل نکنید. امروز بهتر است زیاد سر چیزهای کوچک بحث نکنید، چون خیلی راحت به دعواهای اساسی تبدیل خواهند شد.

فال روزانه 1396/09/17

امروز شما دوست دارید توانایی هایی که دارید و نقشی که در زندگی اطرافیانتان و یا پیشرفت یک هدف دارید را بزرگ نمایی کنید، اما حتی اگر خودتان هم بخواهید این باور را در ذهن دیگران بگنجانید در انجام این کار چندان موفق نخواهید بود. در واقع حرف هایتان می توانند نتیجه ای کاملا برعکس آنچه انتظار دارید را برای شما به همراه داشته باشد. بهتر است به جای حرف زدن با عملکردتان نشان بدهید که تا چه حد می توانید مهم و تأثیرگذار باشید. در هر صورت بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که سرتان به کار خودتان باشد و نه به قضاوت های دیگران در مورد خودتان اهمیت بدهید و نه در مورد آنها قضاوت کنید.

فال روزانه 1396/09/17

امروز شما صبح که از خواب بیدار می شوید به جای این که کمی در این روز تعطیل به خودتان استراحت بدهید طوری رفتار می کنید که انگار امروز آخرین روز دنیاست و هر ار انجام نشده ای که دارید را باید پیش از به پایان رسیدن روز انجام دهید. در واقع این تعطیلات کمی برای شما طولانی و خسته کننده شده و ترجیح می دهید به روال عادی زندگیتان برگشته و اهداف مهمی که دارید را دنبال کنید. با این حال اگر به خودتان بیش از اندازه فشار بیاورید انرژیتان خیلی زود به پایان می رسد و نمی توانید تمام برنامه هایتان را عملی کنید، گذشته از آن، فردا هم احساس خستگی خواهید کرد و هنوز هفته شروع نشده آرزوی پایان آن را خواهید داشت.

فال روزانه 1396/09/17

شما امروز خواهید توانست تمام کارهایی که به عهده دارید را به انجام رسانده و در پایان هم یک عالمه وقت اضافه داشته باشید که به خودتان و عزیزانتان اختصاص بدهید. البته همه ی اینها به شرطی است که حواستان را روی کارتان متمرکز کنید و اجازه ندهید هیچ چیزی حواستان را پرت و ذهنتان را مغشوش کند. امروز با حرف زدن در مورد احساستان ممکن است یک بحران عاطفی غیر منتظره در رابطه ی خود ایجاد کنید. قبل از بیان احساستان به این فکر کنید که در صورت شنیدن چنین حرف هایی از طرف مقابلتان چه احساسی خواهید داشت. اگر برای کارهایی که فردا می خواهید انجام دهید باید چیزی را آماده کنید این کار را برای آخر شب نگذارید و زودتر دست به کار شوید.

فال روزانه 1396/09/17

شما چنان نیازی به ایجاد تغییرات در زندگی خود احساس می کنید که دلتان می خواهد هر آنچه دور و برتان را گرفته است خراب کرده و از نو بسازید، اما در واقع هرگز حاضر به چنین کاری نخواهید بود چون حاضر نیستید ثباتی که در حال حاضر دارید را هم از دست بدهید. برای این که بتوانید بین کسالت ناشی از تکرار و میل به حفظ ثبات تعادل برقرار کنید به مهارت های خاصی نیاز دارید که شما از آنها بی نصیب نیستید. تغییرات کوچک و ریسک های نه چندان خطرناک می توانند بدون آسیب زدن به ثبات زندگیتان حال و هوایتان را حسابی عوض کنند. منتظر این که فرصت ها به سراغتان بیایند ننشینید و خودتان به دنبال آنها بروید.

فال روزانه 1396/09/17

شما امروز از وقت گذراندن با افرادی که شهامت کنار گذاشتن مسئولیت هایشان برای بودن در جمع را داشته اند لذت می برید. شما هم دلتان می خواهد به مرحله ای برسید که بتوانید مثل آنها از مسئولیت های دست و پا گیری که دارید فرار کنید و وقتتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. بهتر است امروز به فکر عملی کردن این ایده ی خود نباشید، چون به احتمال زیاد تا فردا نظرتان عوض خواهد شد. احساساتی که برای مدت ها مخفی کرده بودید امروز ناگهان سربرخواهند آورد و راهی برای بروز خواهند یافت، اما این حس آزادی زیاد طول نخواهد کشید. بهتر است مواظب باشید این حس آزادی شما را به بی مسئولیتی در مورد رابطه عاطفیتان سوق ندهد.

فال روزانه 1396/09/17

نقشه هایی که امروز به سرتان می زنند شاید خیلی فوق العاده به نظر برسند، اما این تنها تا وقتی است که بخواهید آنها را عملی کنید. همین که به فکر عملی کردن آنها بیفتید موانع یکی پس از دیگری سر راهتان سبز خواهند شد، اما در واقع این موانع و مشکلات کمکی از عالم غیب هستند تا جلوی شما را بگیرند که اشتباهی نکنید! همین که بتوانید به این مشکلات غلبه کنید فرصت های جدیدی سر راهتان سبز خواهند شد که حتی از برنامه های قبلیتان هم بهتر هستند. از اشتباهات خود درس گرفته و تجربه کسب کنید. اطلاعاتی که امروز به دست می آورید و آنچه یاد می گیرید حتی اگر به بهای سنگینی به دست بیاید در آینده خیلی به کارتان خواهد آمد.

فال روزانه 1396/09/17

امروز شما با اراده ی محکمی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستید، اما نمی توانید تصمیم بگیرید کدام یک از اهدافتان ارزش زحمت و تلاش بیشتر را دارند. پیش از هر کاری اهدافتان را بر اساس ارزش هایتان اولویت بندی کنید و پس از آن به ترتیب اولویت هایتان پیش بروید و تا زمانی که پیشرفت را احساس نکرده اید دست از تلاش برندارید. شما امروز خواهید توانست با مشکلات خود با اعتماد به نفس مواجه شوید؛ شاید دیگران شما را به داشتن اعتماد به نفس کاذب متهم کنند، ولی آنها کاملا در اشتباهند. پذیرفتن ترس ها و ضعف هایتان به شما کمک خواهد کرد تا شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته و از این دریای طوفانی نجات یافته و پیروز میدان شوید.

فال روزانه 1396/09/17

امروز شما اصلا علاقه ای به این که راه های جدید را امتحان کنید ندارید و حتی اگر به شما گفته شود که این راه میانبر است و شما را زودتر به خواسته هایتان می رساند هم نمی توانید به راحتی به ناشناخته ها اعتماد کنید. امروز ایجاد تعادل بین رویاهایتان و مسئولیت هایی که د ر رابطه عاطفیتان دارید کار مشکلی خواهد بود. شما معمولا بدون هیچ تاخیری به تعهدات خود عمل می کنید، ولی در حال حاضر احساسات درونیتان و دغدغه های فکریتان مانع تمرکز ذهنی لازم برای رسیدگی مناسب شما به تعهدات قبلیتان شده اند. در حال حاضر نباید هیچ تغییرات عمده ای ایجاد کنید، بهتر است کمی این وضعیت را تحمل کنید.

فال روزانه 1396/09/17

امروز فکر شما آنقدر درگیر آینده شده است که به سختی می توانید در زمان حال و دنیای واقعی حضور داشته باشید. شما با چنان شور و شوقی دارید به آینده ی خود فکر می کنید که از آنچه در اطرافتان می گذرد غافل شده اید و تمام برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید را فراموش کرده اید. با این حال اگر کار مهمی برای انجام دادن داردی بهتر است خیال پردازی را کنار گذاشته و روی کارتان متمرکز شوید. اگر قلبتان امروز چیزی بخواهد حتی با وجود ترس ها و نگرانی هایی که حس می کنید مغزتان به هیچ عنوان نخواهد توانست آن را محدود کند. نیازهای برآورده نشده تان سر راه احساس خوشبختی شما قرار گرفته اند و نمی گذارند از شرایط فعلیتان راضی باشید.

فال روزانه 1396/09/17

امروز ممکن است تصمیم بگیرید ساعاتی از روزتان را به کارتان اختصاص بدهید و زمانی را برای رسیدن به اهداف حرفه ایتان خارج از وقت کاریتان صرف کنید. همه چیز خیلی خوب به نظر می رسد و شما احساس می کنید فرصتی برایتان فراهم شده است که در طول زندگی هر کسی یکی دوبار بیشتر برایش پیش نخواهد آمد. امروز نتیجه ی تلاش هایتان به آن خوبی که شما انتظار دارید نخواهند بود، اما نباید اجازه دهید این موضوع باعث دلسردی شما بشود. بهتر است امروز کمی بیشتر استراحت کنید و کمی منتظر بمانید تا فردا همراه با سایر همکارانتان این مسیر را طی کنید تا زودتر به نتیجه برسید و از همفکری های آنها هم استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج