۶۴۲۶۴۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

کمک کره جنوبی به زلزله زدگان غرب ایران

رئیس و نمایندگان مجلس کره جنوبی در اقدامی انسان دوستانه مبلغ ۳۰ میلیون وون (حدود ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار آمریکا) به زلزله زدگان غرب ایران اهدا کردند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس و نمایندگان مجلس کره جنوبی در اقدامی انسان دوستانه مبلغ ۳۰ میلیون وون (حدود ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار آمریکا) به زلزله زدگان غرب ایران اهدا کردند.

این مبلغ که در اقدامی انساندوستانه و خودجوش از سوی نمایندگان و رئیس مجلس کره جنوبی به منظور کمک به زلزله زدگان غرب کشورمان جمع آوری شده بود، طی مراسمی با حضور 'حسن طاهریان' سفیر ایران در کره جنوبی، معاون سازمان صلیب سرخ کره جنوبی و رئیس گروه دوستی پارلمانی کره و ایران از سوی رئیس مجلس کره جنوبی در اختیار صلیب سرخ کره برای اهدا به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
'چانگ سای کیونگ' رئیس مجلس کره در این مراسم با اعلام اینکه این مبلغ شاید به لحاظ مادی خیلی قابل توجه نباشد، اما نوعی بیان اخلاقی در باب احساس همدردی و عواطف انسانی مشترک میان دو ملت است.
'حسن طاهریان' سفیر ایران نیز در این آیین با ارایه گزارش کوتاهی از تمهیدات بعمل آمده از سوی کشورمان در خصوص کمک رسانی به زلزله غرب کشور، از حس همدردی و اقدام انسان دوستانه نمایندگان و رئیس مجلس کره جنوبی تقدیر و تشکر کرد.
در این آیین که سفیر مکزیک هم حضور داشت مبلغ ۳۰ میلیون وون هم از سوی رئیس مجلس کره و نمایندگان پارلمان این کشور به زلزله زدگان مکزیک کمک شد.
زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۳ دهم ریشتر در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه ، استان های غربی کشورمان را لرزاند که در نتیجه آن حدود ۵۷۰ نفر جان باختند و بیش از ۱۲ هزار نفر مصدوم شدند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی ۴۵.۹، عرض جغرافیایی ۳۴.۸۴ و عمق ۱۱ کیلومتری زمین بوده است.

این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، ۲۵ کیلومتری تازه آباد، ۳۷ کیلومتری باینگان، ۱۱۲ کیلومتری سنندج و ۱۲۲ کیلومتری کرمانشاه روی داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیخیال

      مستقیم به حساب های شخصی واریز میشه و حرفش فقط برای زلزله زدگان میرسه

    • هادی

      عمرا"اگه برسه.
      اگه دولت مورد اعتماد بود مردم به ورزشکارا و هنرمندا پول و وسایل نمیدادن.

    • بدون نام

      خسته نباشند
      یک وقت ورشکسته نشند

    • راشد

      راستش نمی دونم موءدبانه ترین پاسخ به این توهین مودبانه چیست،ولی کمک 27500دلار از طرف رییس مجلس ونمایندگان کشوری ثروتمند مثل کره جنوبی که در سال میلیارد دلاری از طریق خودر ولوازم خانگی از ایران پول در می آورد چیزی جز یک توهین نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج