۶۴۲۶۴۸
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

رستمی: در چاله افتادم!

وزنه‌برداری تیم ملی ایران گفت: نمی‌خواستم امسال در مسابقات جهانی شرکت کنم اما فدراسیون شرایطی را فراهم کرد تا تمریناتم را شروع کنم اما واقعا توی چاله افتادم چون شرایطش را نداشتم.

خبرگزاری فارس: کیانوش رستمی درباره عملکردش در مسابقات جهانی وزنه‌برداری گفت: قبل از اعزام به مسابقات مصدومیت شدیدی داشتم، دو روز قبل از آغاز مسابقات هم مصدومیت جدیدی به وجود آمد اما اتفاقی نیفتاد باید شرایط فرق کند و ایده‌آل باشد من احتیاج به مراقبت‌های بعد از آسیب‌دیدگی داشتم اما چنین اتفاقی روی نداد.

وی افزود: باید نگاه کنیم چرا هیچکس سراغی از من نگرفت و فراموشم کردند ۱۱ ماه هیچ رسیدگی به من نشد اما انتظار دارند که طلا بگیرم رباط بالای زانویم پاره شده و باید هرچه زودتر این آسیب‌دیدگی را درمان کنم. شرایط زانویم بدتر شده منتظرم ببینم فدراسیون چکار می‌کند.

دارنده طلای المپیک تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم این اتفاق افتاد شکست زیبا است همیشه شکست بد نیست و من این نقطه را دوست دارم شاید خیلی‌ها بگویند مهم نیست اما من برای به اهتزاز درآمدن پرچم ایران دوباره خودم تلاش می‌کنم.

رستمی ادامه داد: فدراسیون شرایط را فراهم کرد تا تمریناتم را شروع کنم واقعاً توی چاله افتادم سه ماه قبل از مسابقات تمریناتم را شروع کردم نمی‌خواستم امسال در مسابقات جهانی شرکت کنم چون شرایطش را نداشتم.

وی افزود: با این حال با یک پا روی تخته رفتم و داشتم رکوردهایی می‌زدم که اگر وزنه ۲۱۵ کیلوگرم ثبت می‌شد و خسته نمی‌شدم و پایم اذیت نمی‌کرد با نفر اول ۱۵ کیلو اختلاف داشتم اما باز هم خدا را شکر می‌کنم زمان زیاد است و هر کسی که تلاش کند به آنچه می‌خواهد می‌رسد.

رستمی خاطرنشان کرد: آسیب‌دیدگی برنامه‌های من را به هم ریخت شاید این موضوع برای هر وزنه‌بردار دیگری رخ می‌داد مسابقه نمی‌داد اما چون دوست نداشتم دست خالی برگردم و مردم ناراحت نشوند خودم را زیر سنگین‌تر وزنه‌ها قرار دادم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      چه کسانی باید سراغ شما را بگیرند ؟ همانهایی که نه بعنوان ،مسؤ ل ،ومربی قبوشان ندا
      شتی ونداری ؟وهیچگاه حداقل دریک ساله ی اخیر دراردوها شرکت نمی کردی ،تازه خیلی هم به شما لطف کردند که اجازه دادند باهزینه ی بیت المال خانوادگی درمسابقه شرکت کنید ،جناب رستمی عزیز فرافکنی نکنید وناکامی تان راگردن دیگران وآسیب دیدگی نیندازید ،مقصر اول وآ خر این ناکامی خودتان هستید وبس ،چه زیبا گفته اند که خود کرده را تدبیر نیست ،وبا این سبک وسیاق زندگی ورزشی موفقیتی حاصل نخواهید کرد .

    • خاسر

      وقتی غرور سرتا پای وجودت راگرفته،وخودرا برتر از مربیان داخلی وخارجی می دانید ونحوی تمرین دادن انان را ابتدائی می دانی وحتی یک روز هم در جمع اردوی تیم ملی اگرچه که امکانات نه چندان مناسب اماحداقل اینکه پزشک تیم داشته تا اسیب دیدگی شما را موردبررسی قراربدهدشرکت نکردی وبعد هم مرتب تهدید به کنارگیری ویا هرزگاهی از پیشنهادهای دیگر کشورها حرفی می زدی که باعث مشکلات خروج خودو برادرت را فراهم کردی ودرکنار ان بجای مربی تیم ملی برادرت را بعنوان مربی معرفی ودر صدد اشتغال او بودی خوب پس همه این مشکلات را فقط بخاطر یک غرور بیجابرای خودت رقم زدی وحالا که نتیجه نگرفتی مدعی هستی قبل از اعزام مصدوم بودم وکسی رسیدگی نکرد،وقتی مصدوم بودی اصلا برای چی رفتی؟که حالا اینگونه گله مندی،بشین قشنگ فکرکن وبا یک برنامه ریزی مناسب وبدون غرور مجددا به ان دوران برگردد.

    • بدون نام

      زنده باد کیانوش.

    • س

      رستم غرور کاذب آدم را تو سیاه چال هم ميندازه پس شانس آوردی.

    • بدون نام

      آقا کیانوش وزنه برداری تو رگ و خون ایرانی هاست، خیلی زود یکی از تو بهتر میاد جاتو میگیره ، شما به فکر سلامتی خودت باش نفر برا بالا بردن پرچم زیاد هست.

    • سیاوش

      سلام
      من اهل کرمانشاه هستم و بیش از 40 سال است که با ورزش قهرمانی پیوند ناگسستنی دارم
      اما جواب همشهری قهرمانی را باید بدهم.
      داداش من و.عزیز من .
      خود کرده را تدبیر نیست .
      از قبل از المپیک که داعیه تنها تمرین کردن و خود را از دیگران متمایز دانستن داشتی.نگرانت بودم ،
      اما فریادهای من و.امثال من به گوش احدالناسی نخواهد رسید
      شما مگر اولین و برترین ورزشکار المپیکی و قهرمان جهان ایران هستی ؟
      آیا خودت را بالاتر از این همه.نام آور و قهرمان دلیر ایران از جهان پهلوان نامدار تختی و نصیری و زندی و.حبیبی و دبیر و ساعی و .......ال آخر که عناوین و قهرمانی های هر کدامشان را تریلی هم.نمی کشد ، .... آیا خودت را بالاتر میدانی ؟
      هیچ کدام از این دلیران ادعای تنها تمرین کردن و.برتر بودن نداشتند ،
      به قول قسم کُردی خودمان ( گیان مولا علی )بیا و با جمع باش که از تنها بلا خیزد .
      از تمامی عزیزان
      پوزش میخواهم به دلیل زیاده گویی
      چون ناگفته ها را دوستان و سرورانم فرموده بودند.

    • حسام رحمتی

      آقا کیانوش چرا یکهو غرور تو رو گرفت و تصمیم گرفتی تنها تمرین کردی ؟ فکر میکنی به جز تو قهرمانی در کشور وجود ندارد! چند بار در اردوی تیم ملی غایب بودی و چند بار تهدید به خدا حافظی کردی چون در المپیک مدال طلا گرفته بودی بخاطر تو مربی زا عوض کردند اما باز هم لجبازی کردی و به اردو نیامدی چرا این کاره را میکنی می خواهی با این کارها چه چیزی را ثابت کنی از این کارها دشت بردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج