۶۴۲۶۵۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

برای بهداد که باید یاد بگیرد سعید عبدولی نباشد!

بهداد سلیمی خیلی احساسی بعد از اتفاقات مسابقات جهانی گفت دیگر وزنه نمی‌زند.

خبرآنلاین: بهداد سلیمی خیلی احساسی بعد از اتفاقات مسابقات جهانی گفت دیگر وزنه نمی‌زند.

سعید عبدولی را که همگی خوب می شناسید. همان قهرمان کشتی فرنگی مان که دیگر عادت کردیم فقط بگوییم به ناداوری باخت و هر بار اسمش می آید خیلی از ما ورزشی تر ها با خنده بگوییم «المپیک و هر چی توش هست...» بهداد در دو سال اخیر دچار چنین مسئله ای شده است. او در المپیک و بعد در مسابقات جهانی آمریکا، دو بار وزنه هایی را زده که هیات ژوری همگی را بعد از ویدئو چک حرکاتش رد کرده است.

او خیلی سعی داشت با خنده، با نگاه به وزنه و دیگر رفتارش، خود را موفق نشان دهد و خیلی ها حتی می گویند با این رفتارش به هیات داوران توهین کرد تا ژوری ها کمی حساس تر شوند و دنبال بهانه بگردند. آنها حرکتش را رد کردند و حالا بهانه اش را دارند. می گویند او وزنه را پرس کرده است. جالب اینکه همین شیوه دو ضرب زدن را او در المپیک لندن هم انجام داده است و اتفاقا مربی وقتش کوروش باقری می گوید:«آنجا خیلی از این هم مشهود تر بود.» آنجا اما نوبت گیر دادن به بهداد نبود. او ستاره مسابقات وزنه برداری سنگین وزن بود. در رشته ای که نیاز به تک ستاره ها داشتند ، او داشت رل آدم خوبه را خیلی خوب بازی می کرد و آیان و بقیه هم دوستش داشتند ولی وقتی یکی از مسابقات جهانی را به خاطر قهر با سرمربی تیم ملی از سکه انداخت و نرفت ف آنها هم افتادند دنبال یک قهرمان جدید و این تاخالادزه گرجستانی شد ستاره ای که می خواستندش . حالا دیگر بهداد آن پسر محبوب شان نیست.

این اما نباید دلی شود تا بهداد رفتاری خارج از بازی انجام دهد. او همان طور که یک روز برنده می شود و شرایط بردن در وزنه برداری را می داند ، باید روز باختش هم با همان قواعد کنار بیاید. با قهر و با برهم زدن قاعده بازی ، تنها ممکن است تبعات را برای خودش بیشتر کند. آنجا با کسی شوخی هم ندارند و تازه خیلی ساده اش این است که آنها می توانند بگویند حرکتش خطا بوده است. تشکیلاتی که ده کشور صاحب نامش به خاطر دوپینگ ، بازی های جهانی را از دست داده اند ، این قدر بی در و پیکر است که می تواند چند قهرمان از کشورهای دیگر را هم بگذارد کنار.

تازه اگر به قضیه طور دیگری نگاه کنیم و بپذیریم که شاید تصمیم از نظر فنی هم درست بوده باشد آن وقت باید به بهداد بگوییم تو یک قهرمان کلاس جهانی و المپین هستی . چه خوب است مثل سعید عبدولی ، همیشه شاکی از داوری نباشی و حرفت را خیلی بی نقص تر از این روی صحنه بزنی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آسمان

      لوسن .با استفاده از ناآگاهی مردم و کمک صدا و سیما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزنه برداری ورزش مزخرفیه .یه عده آدم چاق می آیند و چند تا وزنه رو بلند می کنند یا نمی کنند و تمام! بعد هم در سنین بالاتر انواع و اقسام امراض رو می گیرند .به نظر من این ورزش ریشه در دوران بدویت داره و لزومی نداره هنوز وجود داشته باشه.امروزه اجسام سنگین رو با لیفتراک و وسایل دیگه جا به جا می کنیم و احتیاجی به زور بازو نداریم!

    • بدون نام

      بهتره تو کشور خودمون یه مراسم بگیریم وجواب طلای او را خودم ام با افتخار تقدیمش کنیم تا هیت زوری بفهمند ما ایرانیها او را قهرمان میدانیم

    • بدون نام

      خوبه حالاداورها آمریکایی یاسعودی نیستند...

    • بدون نام

      سنگین ترین چیزی که بلند کرده ای خودکار یا روان نویس بوده است.
      تو حال یک قهرمان را درک نمی کنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج