۶۴۲۶۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خالق «هری پاتر» مقابل مخالفان جانی دپ ایستاد

جی‌.کی رولینگ از انتخاب جانی دپ برای بازی در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» برخلاف اتهامات مطرح شده علیه این بازیگر، دفاع کرد.

خبرآنلاین: جی‌.کی رولینگ از انتخاب جانی دپ برای بازی در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» برخلاف اتهامات مطرح شده علیه این بازیگر، دفاع کرد.

جی.کی رولینگ خالق «هری پاتر» ضمن احترام به نگرانی‌های هواداران فیلم درباره اتهامات وارد شده به جانی دپ از تصمیم عوامل فیلم برای انتخاب این بازیگر دفاع کرد.
خالق «هری پاتر» مقابل مخالفان جانی دپ ایستاد

جانی دپ در جریان جدایی از امبر هرد به اعمال خشونت فیزیکی و روانی متهم شده بود. بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» همواره این اتهامات را رد می‌کند و علاوه بر آن هنگام نهایی شدن فرایند طلاق با امبر هرد بیانیه‌ای مشترک منتشر و در آن اعلام کردند: «در این رابطه هیچگونه قصدی برای آسیب زدن به یکدیگر چه از نظر روحی چه از نظر جسمی از سوی هیچکدام از طرفین وجود نداشت.»

البته برخلاف تمام این توضیحات بسیاری از هواداران «هری پاتر» و «جانوران شگفت‌انگیز» به انتخاب جانی دپ برای بازی در نقش گلرت گریندلوالد در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد» اعتراض کردند.

در نهایت این اعتراضات سبب شد که جی‌.کی رولینگ واکنش نشان دهد. او اعلام کرد هر چند نگرانی‌های هواداران او و تهیه‌کنندگان را به فکر تغییر دادن بازیگر انداخت اما سرانجام به این نتیجه رسیدند که به کار با جانی دپ ادامه دهند.

رولینگ در این باره گفت: «هواداران نگرانی‌های موجهی درباره انتخاب جانی دپ و حضور او در این نقش داشتند. حتی این نگرانی‌ها سبب شد که کارگردان فیلم به فکر انتخاب بازیگر دیگری بیفتد. برای من قابل درک است که چرا برخی از ادامه کار جانی دپ ناراحت و خشمگین هستید. اما به هر روی باید به توافق و تصمیم امبر هرد و جانی دپ که خواستار حفظ حریم شخصی شده بودند احترام گذاشت. من و عوامل تولید فیلم بر اساس درکمان از شرایط تصمیم گرفتیم به همکاری با جانی دپ ادامه دهیم و از اینکه جانی دپ یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بازی می‌کند واقعا خوشحال هستیم.»

کمپانی برادران وارنر نیز در اظهاراتی مشابه از ادامه حضور جانی دپ در فیلم خبر داد. این کمپانی بزرگ هالیوودی نیز به بیانیه‌ مشترک جانی دپ و امبر هرد استناد و اعلام کرد: «ما و عوامل تولید فیلم از تصمیم خود برای استفاده از جانی دپ در این نقش حمایت می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج