۶۴۲۶۸۲
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

اصولگرایان مسئولیت رفتار احمدی‌ نژاد را بپذیرند

هاشم زایی معتقد است اولین کاری که اصول‌گرایان باید انجام دهند، برائت از احمدی‎نژاد است که البته بعضاً افرادی از میان اصول‌گرایان این کار را انجام داده‌اند و در گام بعدی هم دادگاهی شفاف و علنی تشکیل شود و او را محاکمه کنند.

نامه‌ نیوز نوشت: هاشم زایی معتقد است اولین کاری که اصول‌گرایان باید انجام دهند، برائت از احمدی‎نژاد است که البته بعضاً افرادی از میان اصول‌گرایان این کار را انجام داده‌اند و در گام بعدی هم دادگاهی شفاف و علنی تشکیل شود و او را محاکمه کنند.

عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک دوستان ما در جریان اصول‌گرایی، این بود که آقای احمدی‌نژاد را ابتدا شهردار تهران گذاشتند و بعد هم به‌عنوان رئیس‌جمهور بر کشور تحمیل کردند.

وی با اشاره به دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، گفت: احمدی نژاد با شعاری که «من از جنس خودتان هستم» آمد و جامعه را دوقطبی کرد و شاهد بودیم که شخصیت‌ها و افراد برجسته نظام مانند مرحوم آقای هاشمی‌رفسنجانی و آقای ناطق‌نوری را زیر سوال برد. به قولی توانست جامعه را به فقیر و غنی تفکیک کند و در نهایت توانست رئیس‌جمهور شود.

هاشم‌زایی در ادامه گفت: معتقدم که دوستان اصول‌گرا بایستی بیایند و به‌طور شفاف مسئولیت حمایت‌های خود از آقای احمدی‌نژاد و تیم‌شان را بپذیرند. بالاخره کشور ضربه خورده است. اخیراً هم که نسبت به برادران لاریجانی و قوه قضائیه تندی‌هایی را روا داشته است. البته نمی‌خواهم در این‌جا از آقایان لاریجانی دفاع کنم؛ ولی بالاخره کشور را دوست داریم. انقلاب کرده‌ایم و نسبت به آن علاقمندیم.

فقط در یک مقطع خاص از احمدی نژاد حمایت کردیم

حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصول‌گرا هم در خصوص رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد گفت: متأسفانه دچار افراط و تفریط‌هایی در مسائل سیاسی می‌شویم که همیشه به نظام، ضربه زده است. در چارچوب همین افراط و تفریط‌های سیاسی، کار به جایی رسیده است که ایشان هزینه‌هایی را برای نظام جمهوری اسلامی، ایجاد کرده است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: ما بایستی تلاش کنیم تا رفتارهای سیاسی خود را در چارچوب حرکت‌های شناسنامه‌دار سیاسی و احزاب سیاسی نظام‌مند کنیم. نگذاریم، افرادی بیایند، موج‌سواری کنند و با ایجاد فضاهای کاذب بخواهند به مقاصد سیاسی خودشان دست پیدا کنند. آقای احمدی‌نژاد هم پدیده‌ای بود که در یک خلاء قدرت سیاسی به صحنه سیاست ورود پیدا کردند و توانستند تا ریاست جمهوری هم پیش بروند.

کنعانی‌مقدم در پاسخ به این سوال که، رفتار آینده اصول‌گرایان با آقای احمدی‌نژاد در چه چارچوبی خواهد بود، آیا ایشان را نادیده خواهند گرفت یا بر انتقادات خودشان ادامه خواهند داد، گفت: ایشان در چارچوب جریان اصول‌گرایی تعریف نمی‌شود؛ خودشان هم بارها اقرار به این موضوع کرده‌اند. اصول‌گرایان در یک مقطعی زمانی خاص و بر اساس یک‌سری ملاحظات و شعارهایی که بیان می‌کرد، از ایشان حمایت کردند و بعد هم که متوجه شدند مسیری دیگری را در حال طی کردن هستند، از ایشان کناره‌گیری کردند. مردم هم از این مسئله کاملاً مطلع هستند. رفتارهای آقای احمدی‌نژاد را کاملاً خارج از بحث اصول‌گرایی و خارج از بسیاری از چارچوب‌ها و اصول سیاسی که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، می‌دانند و چندان توجهی به ایشان نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      دوره احمدی نژاد بهترین دوره واسه مستضعفین بود

    • بدون نام

      اصلاح طلبان چیکارمفیدکردن

    • بدون نام

      چقدر زد احمدی نژاد تبلیغ میکنید

    • بدون نام

      حالا فکر کنید پذیرفتن چه اتفاقی می افته چیزی عوض میشه

    • بدون نام

      مگه چشم و گوش اصولگراها به دهان دیگران است که چه شعاری میدهند و بر اساس شعار او را انتخاب و حمایت می کنید ؟؟؟

    • بدون نام

      شما اصلاح طلبا هم مسئولیت حمایت از موسوی و کروبی و خاتمی رو بپذیرین که کشور رو بردن لبه پرتگاه،احمدی نژاد هرچی هم باشه از اینا خائن تر نیست.

    • مهر طلب ازنیشابور

      احمدی نژادپیروراه امام زمان ورهبری هستند

    • بدون نام

      اصول گرایان...اصلاح طلبان...فلان دادگاهی شد...

    • بدون نام

      هرکسی مسئول رفتار خودش است در این حد که باید بفهمید!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج