۶۴۲۷۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

باز شدن پای بنیانگذار بلک واتر به پرونده ترامپ

اریک پرینس بنیانگذار شرکت مقاطعه‌کار نظامی "بلک واتر" به قانونگذاران کنگره آمریکا درباره ارتباط با تحقیقات مربوط به پرونده ارتباط ترامپ – روسیه مطالبی را گفته است.

خبرگزاری ایسنا: اریک پرینس بنیانگذار شرکت مقاطعه‌کار نظامی "بلک واتر" به قانونگذاران کنگره آمریکا درباره ارتباط با تحقیقات مربوط به پرونده ارتباط ترامپ - روسیه مطالبی را گفته است.

بر اساس سندی که اخیرا منتشر شده اریک پرینس چند روز پیش به گروهی از قانونگذاران کنگره آمریکا گفت که ماه‌ها پیش در نشستی با یک چهره تجاری مرتبط با کرملین در مجمع الجزایر سیشل درباره مسائل مربوط به روابط آمریکا با روسیه به بحث پرداخته اما اینکه در این نشست درباره رفع تحریم‌ها علیه روسیه بحث شده را رد کرد.

پرینس خطاب به اعضای کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفته که در نشست با کریل دیمیتریف، مدیر اجرایی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) حدود نیم ساعت در کافه‌ای در کشور کوچک سیشل و به پیشنهاد مقام‌های امارات متحده عربی دیدار داشته است. شرکت RDIF در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است.

کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا یکی از سه کمیته کنگره به همراه کمیته ویژه دیگری است که درباره اتهامات مربوط به مداخله روسیه به نفع دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا تحقیقات می‌کنند.

پرینس بعد از آن برای ایراد شهادت به این کمیته احضار شد که مشخص شد در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۷ با این چهره تجاری روس در سیشل ملاقات کرده است. روزنامه واشنگتن پست آمریکا گزارش داد که این دیدار وی نیز در راستای ارتباط برقرار کردن میان ترامپ با مسکو قبل از آغاز به کار رسمی دولتش انجام شده است. با این حال پرینس به شکل داوطلبانه با این کمیته دیدار داشته است.

او توضیح داده که ابتدا برای یک نشست تجاری با مقام‌های امارات متحده عربی از جمله محمد بن زاید ولیعهد این کشور به سیشل رفته بود اما آنها پیشنهاد گفت‌وگوی او با دیمیتریف را دادند.

پرینس توضیح داد: من به قصد اینکه با یک روس دیدار کنم به آنجا نرفته بودم.

پرینس در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ از حامیان سرسخت دونالد ترامپ بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج