۶۴۲۷۳۹
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

نظر تاج درباره ابقای تبصره بازی در زمین بی‌طرف

رییس فدراسیون فوتبال گفت: حتی اگر اعتراضات ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا به نتیجه نرسد، تیم‌های باشگاهی ایرانی از مسابقات قهرمانی آسیا کنار نمی‌کشند.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون فوتبال گفت: حتی اگر اعتراضات ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا به نتیجه نرسد، تیم‌های باشگاهی ایرانی از مسابقات قهرمانی آسیا کنار نمی‌کشند.

مهدی تاج درباره اظهارات ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ابقای تبصره بازی در زمین بی‌طرف بین تیم‌های ایرانی و عربستانی، افزود: الان فقط بحث دو میزبانی از دو تیم عربستانی نیست. بحث عدالت است. ما می‌خواهیم عین مصوبه کمیته مسابقات و کمیته اجرایی پیاده شود.

متن کامل پرسخ و پاسخ با رییس فدراسیون فوتبال ایران به این شرح است:

* بعد از جلسه کمیته اجرایی، آقای کفاشیان گفتند رای به سود ما بوده اما حالا حرف دبیرکل چیز دیگری است؟

- آقای کفاشیان کاملا درست می‌گوید. در مصوبه کمیته اجرایی و کمیته مسابقات هیچ استثنایی وجود نداشت. اگر قرار بود روال پیشین باشد و درباره ما تصمیم‌گیری نشود برای چه مانند کشورهای قطر،امارات و عربستان به ما وقت صحبت دادند و زمان رای‌گیری، نمایندگان ما را هم مانند این ۳ کشور از سالن خارج کردند؟ حقیقت جلسه کمیته مسابقات در ژاپن و جلسه هیات رییسه در تایلند مثل روز روشن است. در جلسه کمیته اجرایی حتی آقای اینفانتینو به صراحت اعلام کرد راه سیاست از فوتبال جداست.

* نقشه راه شما چیست؟
- اظهار نظر آقای دبیرکل برای ما سند نیست. سند ما، اتفاقات قانونی کمیته مسابقات و کمیته اجرایی است. اگر ابلاغیه همین چیزی باشد که آقای دبیرکل گفت، ابتدا استنباط تمام اعضای کمیته مسابقات و کمیته اجرایی را می‌خواهیم و سپس با مدیران AFC مذاکره می‌کنیم چون حق کاملا با ماست.
* و اگر به نتیجه نرسیدید، از مسابقات کنار می کشید؟

- خیر. ما از ابتدا روی ریل قانون حرکت کردیم و از این به بعد هم ماجرا را از کانال قانونی دنبال می‌کنیم. برای آن که حق‌مان را بگیریم هم فیفا را داریم و هم CAS را .

* پس تا ابلاغ تصمیمی نمی‌گیرید؟
- خیر. جلسه فردا با نمایندگان ایران هم برای هماهنگی است نه اتخاذ تصمیم. از رسانه‌ها هم می‌خواهم در کنار ما باشند چون این موضوع، یک پروژه بزرگ ملی است و ما باید کنار هم باشیم نه رودرروی هم. رسانه‌ها به ما اعتماد داشته باشند. آن‌چه ما درباره رای‌گیری کمیته مسابقات گفتیم عین واقعیت و همه چیزی بود که اتفاق افتاده بود. این بافته ذهن کسی نبود که الان از بیان آن واهمه داشته باشیم. بعد از رای‌گیری ژاپن همه اعضای کمیته مسابقات به ما تبریک گفتند و این مصوبه را به نفع فوتبال کل قاره دانستند.
حالا اگر تصمیم این است که تحت فشار عربستان این حق ما نادیده گرفته شود، راه‌هایی هست که از طریق آن به حق‌مان برسیم. الان فقط بحث دو میزبانی از دو تیم عربستانی نیست. بحث عدالت است. ما می‌خواهیم عین مصوبه کمیته مسابقات و کمیته اجرایی پیاده شود. من باز هم از رسانه‌ها می‌خواهم که کنار ما باشند تا این پروژه ملی را پیش ببریم. از ابتدای این راه همه نهادها از وزارت امور خارجه تا نهادهای دیگر کنار ما بودند و حالا هم همه باید کنار هم باشیم. من حرفم را تکرار می‌کنم اگر رای به ضرر ما بود ما در همان ژاپن می‌گفتیم روال گذشته است اما وقتی رویه تغییر کرد و رای به سود ما بود ما باید کنار هم باشیم و حق‌مان را بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زيربارظلم نريد سياست ازورزش جداست چرابايدعربسنان گردن کلفتي کند،،

      پاسخ ها

      • محمدپاشائی

        مشخصه عربستان سیاست واردورزش کرده فیفا بایدپیگیری کنه وگرنه دلیل عربستان اینکه گفته ایران امنیت نداره خنده داره اولا اگرنداره چراعراق توایران میزبانی کردازحریفاش فیفامیتونه بابررسی بهترودقیق متوجه شه

    • بدون نام

      حق با ماست وبایدبگیریم

    • بدون نام

      همون بهتر که پای این به ایران باز نشه به نظر من اگر اونا بخوان بیان ایران ما دیگه نباید اجازه بدیم بیان تا بفهمن که هیچ ارزشی ندارن

    • بدون نام

      مال هیچ علطی نیستن

    • بدون نام

      عزت ایرانی واجب تر از شرکت چهارتا تیم و باختن به عربهای فاسد سعودیست. عربستان گفت شرکت نمی کنیم فوری همه جا زدند چون سر حرفش می ایسته ولی ایران تهدید کرد همه خندیدن چون روسامون ترسو و محافظه کار هستند.

    • علیرضا

      حداقل نباید کشور ثالث کشور عربی باشد

    • بدون نام

      حالا دیگه سیاست از ورزش جدا شد ولی فکر نکنم مسعود شجاعی با اون رفتاری که در حقش شد الان نظرش با شما یکی باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همچنین کشتی گیر ایران که گفتن بباز

    • اصفهان یونایتد

      اگر بازی در زمین بی طرف باقی موند بهترین کار کنار کشیدنه تا اولا ای اف سی تنبه بشه چون مطئنا ایران در اسیا یک وزنه به حساب میاد و کنار کشیدن 4 تیم ایران به اعتبار ای اف سی و درآمد تبلیغاتشون ضربه میزنه.ثانیا کی روش با خیال راحت میره دنبال تمرین جام جهانی
      اما در صورتی که بخوان در زمین بی طرف بازی کنند بازی در عمان و کویت و ... به نفع عرباس چون نزدیکشونه.بازی های ذوب و استقلال و پرسپولیس باید یا در هرات افغانستان یا در تاجیکستان یا بخارا و سمرقند ازبکستان برگزار بشه بازی تراکتور را هم ببرن گنجه یا باکو. این مناطق به شکل طبیعی ایران از افراد بومی اون مناطق طرفدار داره. ثانیا برای عربا دوره و شرایط اب و هوا هم فرق داره.اما بازم میگم بهترین کار کنار کشیدن همراه با جو رسانه ای مردم از طریق فضای مجازی و دولت از طریق رسانه های رسمی هست.

    • امین

      ما با این ادمای دروغگو به ه
      یچ جا نمیرسیم.یک لحظه فکر کنید.که علی کفاشیان بخواد از ما دفاع کنه!باورکنید قبل از انتخابات وای گیری رایش فروخته.اتفاقات سه سال پیش که یادتونه.که اسدی مترجمش راه ندادن .این همه از قبل چینش شده.راستی سال قبلم caS شکایت بردیم.میشه فرآیند توضیح بدن.

    • بدون نام

      ما جنگ سیاست در ورزش را به عربستان باختیم علتش هم بی ظرفیتی مسئولین ورزش کشوره. ایران باید با عربستانی ها فقط یک بازی اونهم در خارج از خانه بازی کنه این تصمیم در این شرایط که ما بازنده شدیم بهتره.

    • ایمان

      البته جای تعجب هم ندارد چون باج دادن شما و امثال شما زبانزد است....

    • زهرا نیک اقبال سیسخت

      اگه تیم های ایرانی از مسابقات کنار بکشند، هیجان مسابقات پایین میاد و مجبور میشوند به نفع ایران رای بدهند

    • بدون نام

      میزبانی حق ماست و برای احقاق این حق باید بجنگن
      اگرم‌زورشون نرسید باید تلاش کنن اولا کشور بیطرف عرب نباشه بعدشم یه چی به عنوان غرامت بگیرن و بدن به باشگاه مربوطه و تمام هزینه بازی ها در زمین بیطرف رو بندازن گردن اونا.

      یا باید بیان یا همه هزینه هارو تقبل کنن .

      به نظر من اگه بتونن کاری کنن که بازی در کشور بیطرف با پرداخت هزینه و غرامت به ایران رو بگیرن بهتره
      اینجوری حداقل از لحاظ مالی ضرر نمیکنیم
      اگه بیان ملت جوری از خجالت سعودیا در میان که سال بعد عواقب بدتری در انتظارمونه اوناهم که منتظر فرصتن که از کاه کوه بسازن
      یکم واقع نگر باشیم .
      تجربه اینو ثابت کرده
      البته این کارا از روی حس وطن دوستی و تنفر از اعرابه و همیشه به ضررمون تموم میشه
      به امید سربلندی ایران و ایرانی

    • بدون نام

      خاک بر سر رییس فدراسیون فوتبال.

    • مســـــــــــــــعود

      فقط بی عرضگی از فدراسیون ایران هست وگرنه نباید شرکت کنند هرچی میخواد بشه

    • بدون نام

      تیمهای ایرانی باید بکشند کنار والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج