جاباما
۶۴۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بر اثر بیماری و عوارض ناشی از آن

ایرج قادری در بیمارستان بستری شد

ایرج قادری که فیلم سینمایی «شبکه» را آماده اکران دارد مدتها است به بیماری سرطان ریه مبتلا است و عود کردن مجدد این بیماری او را راهی بیمارستان کرده است.

ایرج قادری که فیلم سینمایی «شبکه» را آماده اکران دارد مدتها است به بیماری سرطان ریه مبتلا است و عود کردن مجدد این بیماری او را راهی بیمارستان کرده است.

قادری کارگردان قدیمی سینمای ایران که آخرین فیلم اکران شده‌اش «پاتو زمین نذار» بود به تازگی به شدت بیمار شده و عوارض ناشی از این بیماری به بستری شدن وی در بیمارستان منجر شده است.

قادری که فیلم سینمایی «شبکه» را آماده اکران دارد مدتها است به بیماری سرطان ریه مبتلا است و عود کردن مجدد این بیماری او را راهی بیمارستان کرده است.

این کارگردان ۷۶ ساله که بازی در سینما را با ایفای نقش در «چهارراه حوادث» ساخته ساموئل خاچکیان آغاز کرده ابتدای هفته جاری در مراسمی که به مناسبت افتتاح «شبکه» در اریکه ایرانیان برگزار شده بود شرکت کرد ولی اوضاع جسمانی نامناسبش تنها مجال صحبتی چند جمله‌ای با مخاطبانش را به وی داد.

قادری که اغلب به عنوان یکی از فیلمسازان سینمای پیش از انقلاب شناخته شده فعالیت خود در دوران پس از پیروزی انقلاب را با ساخت «تاراج» ادامه داد اما بعد از این فیلم حدودا ده سال ممنوع‌الفعالیت بود تا اوایل دهه هفتاد که توانست درام جنایی «می‌خواهم زنده بمانم» را بر مبنای فیلمنامه‌ای از رسول صدرعاملی و براساس داستان زندگی پدرام تجریشی جلوی دوربین ببرد.

منبع: سینمای ما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ایرج قادری در بیمارستان بستری شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج