جاباما
۶۴۲۹۴۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

کیانوش رستمی همه را مقصر می‌داند جز خودش

کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو که در مسابقات جهانی آمریکا ناکام بود، درحالی از همه انتقاد می‌کند که مسبب اصلی در روند نتیجه‌گیری‌اش خودش است.

خبرگزاری تسنیم: ناکامی کیانوش رستمی در «آناهیم» قابل پیش‌بینی بود، نه اینکه مصدومیت کیانوش ناکامی او را قابل پیش‌بینی می‌کرد، بلکه رفتار این ورزشکار در چند ماه گذشته باعث این مسئله بود. رستمی مدت‌هاست از شیوه «تنهایی تمرین کردن» استفاده می‌کند و اتفاقا این شیوه در المپیک هم جواب داد اما بعد از آن شرایط خوب پیش نرفت.

رستمی در مصاحبه‌های خود دوباره به فدراسیون اعتراض کرده که چرا 11 ماه به این ورزشکار اهمیتی نداده است که اخبار این روزهای ورزش این را نشان می‌دهد که در این مدت، هرآنچه که رستمی خواسته بود، انجام شده و بهتر است کیانوش فرار رو به جلو نکند و درصدی از ناکامی خود را معطوف اشتباهات خودش کند.

کیانوش رستمی در حالی ناکام بزرگ تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در آمریکا بود که مصدومیت بخش کمی از این ناکامی را شامل می‌شد. اینکه برادر کیانوش مسئول کوچ کردن او بود و وزنه‌ها را برادر او انتخاب می‌کرد بزرگترین عامل ناکامی این قهرمان المپیک در آوردگاه جهانی بود. کاملا مشخص و قابل پیش‌بینی بود که برادر رستمی به خاطر اینکه سررشته‌ای در مربیگری وزنه‌برداری ندارد نمی‌تواند در مواقع حساس به کمک او بیاید.

شاید اگر بیرانوند یا حتی یک مربی دیگر وزنه برداری بالای سر کیانوش بود در حرکت دوضرب با انتخاب وزنه 203 یا 204 کیلوگرم مقدمات کسب مدال نقره دوضرب و مجموع را برای این ورزشکار فراهم می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد تا رستمی به همان مدال نقره یک‌ضرب بسنده کند.

در این میان نقش فدراسیون وزنه‌برداری هم بسیار پررنگ است. اگر همان بار اول که کیانوش مسئله تنهایی تمرین کردن را مطرح می‌کرد فدراسیون خیلی سفت و سخت مقابل او ایستاده بود این اتفاقات رخ نمی‌داد. اگر همان ابتدا مرادی مقابل ورزشکار سالاری مقاومت می‌کرد این ناکامی در کارنامه قهرمان المپیک ثبت نمی‌شد.

حالا باید دید واکنش علی مرادی به این مسئله چیست؟ آیا قرار است باز هم شاهد ورزشکار سالاری در فدارسیون مرادی باشیم؟ ‌آیا اینبار رئیس فدارسیون وزنه‌برداری مقابل ورزشکار سالاری ایستادگی می‌کند؟ اینها سوالاتی است که گذر زمان به خوبی به آنها پاسخ خواهد داد.

در انتهای باید گفت آقای کیانوش رستمی! قهرمان وزنه برداری المپیک، شما پیش از مسابقات جهانی اشتباهات زیادی مرتکب شدی که نتیجه‌اش ناکامی در این مسابقات بود. بهتر است از این اشتباهات درس بگیری و به فکر اصلاح آن باشی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیچاره

      بدبختی ماست که باید باریکن سالاری داشته باشیم به نظر من رستمی یک فرد مغرور است که به جز خودش کسی رو قبول ندارد باید این فرد تحت کنترل روانپزشک باشد هیچ جای دنیا اینطوری نیست و همه بازیکن های هر تیم بایستی برابر مقررات عمل کنن به هر حال نو بره حالا اگر هیچ مدال نیاریم سگش شرف داره به فرد مغرور

    • بدون نام

      کیانوش مصدوم بود وگرنه اول میشد چطور المپیک مدال گرفت این حرفا نبود؟با این تفسیرهای بیخود قهرمانانمان رو دلسرد نکنید

    • بیخیال

      چرت و پرت های تکراری در ایران زمین

    • بهمن همتی

      من با بخشی از متن تون موافقم اما دیدین که آسیب دیدگی نذاشت نتیجه دلخواهش وبگیره البته باید به حرفهای کیانوش هم گوش بدیم که چه دلایلی باعث شده که اینجوری تنهای تمرین کنه

    • م

      چرت میگی

    • س

      مشکل اصلی این آدم خودش است .آوردن برادرش توهین آشکار به مربی و فدراسیون است..ضمن اینکه پزشک جهانی هم بهش گفت وزنه نزن..چون آدم بی تدبیری است وسراپا مغرور.فکر کرد بادبادک میخواهد هوا کند.تو بهداد ه دو تمام شده اید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج