۶۴۳۱۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رویداد جدید دیگر در والیبال جهان با نام چلنجر کاپ

در جلسه کمیته‌ اجرایی فدراسیون جهانی والیبال برگزاری رقابت‌های جدیدی با نام "چلنجر کاپ" با حضور شش تیم در سال ۲۰۱۸ تصویب شد.

ایسنا: ‌به نقل از سایت فدراسیون جهانی والیبال، در جلسه کمیته‌ اجرایی FIVB که چهارشنبه در لوزان سوئیس با حضور آری گراسا و اعضای کمیته‌ برگزار شد، حاضران ضمن تاکید بر دیجیتالی شدن این سازمان در سطح جهان از برگزاری رقابت‌ بین‌المللی جدیدی خبر دادند.

گراسا با اشاره به استانداردسازی و رتبه بندی تیم‌های ملی و بازنگری تقویم والیبال سالنی و ساحلی از برگزاری مسابقات جدیدی با نام "چلنجر کاپ" با حضور تیم‌های منتخب پنج قاره در دو بخش زنان و مردان خبر داد که با لیگ ملت‌های والیبال هم خوانی دارد. "چلنجر کاپ" شامل تیم‌هایی خواهد بود که در نسخه جدید لیگ ملت‌های والیبال حاضر نباشند و علاوه بر تیم میزبان، پنج تیم دیگر نیز از قاره‌ها معرفی می‌شوند.

کنفدراسیون‌های قاره‌ها برای معرفی تیم راه یافته به "چلنجر کاپ" هم می‌توانند رقابت‌های جام ملتها را سازمان دهند، یا اینکه تحت عنوان تورنمنت‌های انتخابی تیم منتخب را معرفی کنند. البته این رقابت‌ها باید پیش از فینال لیگ ملت‌های والیبال برگزار شوند.

تیم قهرمان "چلنجر کاپ" می‌تواند در مرحله پلی‌آف انتخابی لیگ ملتهای والیبال شرکت کند و در صورت پیروزی در آن دیدار به صورت مستقیم به لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ راه می‌یابد.

نحوه انتخاب تیم‌ها برای حضور در "چلنجر کاپ" به این گونه است که در بخش مردان قاره اروپا دو سهمیه دارد و قاره‌های آفریقا و نورسکا یک سهمیه دارند و تکلیف تیم پنجم از بین تیم‌های آسیا و آمریکایی جنوبی انتخاب می‌شود.

در بخش زنان باز هم قاره اروپا دو سهمیه دارد و قاره‌های آسیا و نورسکا دارای یک سهمیه هستند. تکلیف تیم پنجم نیز از این نمایندگان قاره آفریقا و آمریکای جنوبی مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج