جاباما
۶۴۳۱۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کدام کنسول بازی بیشترین فروش را دارد؟

آمار فروش کنسول پلی استیشن ۳ در طول نزدیک به ۱۰ سال، ۸۰ میلیون عدد برآورد شده است. این کنسول نسل هفتمی که تنها رقیب کنسول XBOX ۳۶۰ بود، چند ماه پیش از خط تولید و پشتیبانی سخت افزاری شرکت سونی خارج شد.

وبسایت سخت افزار: آمار فروش کنسول پلی استیشن ۳ در طول نزدیک به ۱۰ سال، ۸۰ میلیون عدد برآورد شده است. این کنسول نسل هفتمی که تنها رقیب کنسول XBOX ۳۶۰ بود، چند ماه پیش از خط تولید و پشتیبانی سخت افزاری شرکت سونی خارج شد. پس از آن کاربران هر چه بیشتر به سمت کنسول جدید این شرکت با نام Playstation ۴ در حرکت بودند. اینک سونی پرده از فروش کنسول بازی پلی استیشن ۴ برداشته است.
کدام کنسول بازی بیشترین فروش را دارد؟

طبق آخرین گفته های کمپانی سونی، این شرکت موفق به فروش بیش از ۷۰ میلیون دستگاه Playstation ۴ شده است. در نتیجه فروش کنسول پلی استیشن ۴ تا کنون نزدیک به فروش تمامی کنسول های پلی اشتیشن ۳ در طول تاریخ آن بوده است. این تعداد کنسول (PS۴) در طول ۴ سال عرضه این محصول به فروش رسیده که شاید میزان فروش آیفون های اپل در ۳ ماه پایانی سال با احتساب تعطیلات باشد. با این وجود ۷۰ میلیون دستگاه، یک موفقیت بزرگ برای یک کنسول بازی به شمار می رود. از زمان عرضه در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳، سونی ۷۰.۶ میلیون کنسول PS۴ فروخته است، این رقم شامل PS۴، PS۴ Slim و PS۴ Pro است. با این وجود جالب است بدانید که کنسول بازی پلی استیشن ۲ با فروش بیش از ۱۵۵ میلیون دستگاه، پر فروش و پر طرفدار ترین کنسول بازی در تاریخ خود بوده است.
کدام کنسول بازی بیشترین فروش را دارد؟

کمپانی سونی در ادامه این گزارش به فروش بیش از ۶۱۷ میلیون بازی PS۴ تا کنون اشاره کرده و تعداد عینک های واقعیت مجازی این کنسول نیز ۲ میلیون دستگاه تا به امروز بوده است. با وجود آنکه مایکروسافت تا کنون به آمار فروش کنسول XBOX ONE اشاره نکرده است، اما برآورد می شود که این شرکت نیز تا کنون بین ۲۵ الی ۳۵ میلیون کنسول ایکس باکس وان را راهی بازار کرده و به فروش رسانده است. هدف سونی، رساندن فروش کنسول بازی PS۴ به ۱۰۲ میلیون دستگاه است. شایان ذکر است که کنسول های بازی، بیشترین بخش فروش این شرکت را به خود اختصاص داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج