۶۴۳۲۴۶
۲ نظر
۵۰۳۳
۲ نظر
۵۰۳۳
پ

سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

جنجال آفرینی در اینترنت دیگر به امری عادی تبدیل شده و هر روز ویدیویی خبرساز از یک سلبریتی مشهور در فضای مجازی پخش می شود که بازار بحث های اینترنتی را داغ می کند.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: جنجال آفرینی در اینترنت دیگر به امری عادی تبدیل شده و هر روز ویدیویی خبرساز از یک سلبریتی مشهور در فضای مجازی پخش می شود که بازار بحث های اینترنتی را داغ می کند. بدین ترتیب هرگاه که به فضای مجازی مراجعه کنید با حجم زیادی از اخبار جدید در مورد خبرسازی ها، روابط غیراخلاقی، رسوایی ها و به طور کل دسته گل هایی که سلبریتی ها به هر نحوی به آب می دهند آشنا خواهید شد. در ادامه این مطلب می خواهیم سلبریتی هایی که در سال ۲۰۱۷ به هر نحوی خبرساز شدند را به همراه جزییاتی از داستان خبرسازشان به شما معرفی کنیم.
۱- دونالد ترامپ
سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

در مورد دونالد ترامپ باید گفت که وی هر وقت پیامی توئیتری مخابره می کند اینترنت پر از جنجال می شود. اما وی هیچگاه به اندازه اولین دیدار رسمی خارجی خود که از عربستان سعودی دیدن کرد و با یک گوی درخشان مواجه گردید در اینترنت خبرساز نشد. بسیاری نگاه خیره دونالد ترامپ به این گوی درخشان را با فیلم «ارباب حلقه ها» و مجموعه فیلم های «هری پاتر» مقایسه کرده و کاریکاتورها و عکس های فتوشاپ شده بسیاری در سراسر اینترنت پخش شد.

2- پیپا میدلتون
سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

اگر چه او مانند خواهرش با خانواده سلطنتی بریتانیا وصلت نکرده است اما عروسی پیپا میدلتون از پوشش رسانه ای و سر و صدای اینترنتی که معمولاً مربوط به جشن های خانواده سلطنتی است برخوردار شد. در این مراسم، پیپا یک لباس عروس بسیار گران قیمت از گیلز دیکون را با گوشواره هاییکه در مراسم عروسی کیت و شاهزاده ویلیام در سال 2011 پوشیده بود ست کرد.
خواهرزاده های معروف او، پرنسس شارلوت و شاهزاده جورج در نقش همراهان او در این مراسم فوق العاده بودند و شاهزاده هری نیز در این مراسم حضور کوتاهی داشت اما بلافاصله پس از اتمام مراسم نزد نامزد کنونی اش، مگان مارکل شتافت که در محل حاضر شده بود و این موضوع نیز خود خبرساز شد.

۳- کندال جنر
سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

معلوم نیست که کمپانی پپسی از ساخت ویدیویی تبلیغاتی که کندال جنر در آن ایفای نقش می کرد چه هدفی داشته است که دارای صحنه هایی بی ربط از اعتراض و تظاهرات در ترکیب با دیگر صحنه های مربوط به فعالیت حرفه ای کندال جنر در حوزه مد و فشن بود. کمپانی پپسی بعدها به خاطر این ویدیو تبلیغاتی عذرخواهی کرده و پخش این ویدیو تبلیغاتی را در اوایل آوریل سال ۲۰۱۷ متوقف کرد.
وی در برنامه ریالیتی شو «همراه با خانواده کارداشیان» در صحبت با خواهرش کیم کارداشیان اعتراف کرد که از این ویدیو دل خوشی نداشته و پخش آن تاثیر ناخوشایندی در حرفه او داشته است. در ضمن این ریالیتی شود برای سال ۲۰۲۰ نیز تمدید شده و بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار برای خانواده کارداشیان ها درآمد خواهد داشت.

4- کیتی گریفین
سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

سخت است تصور کنیم که کیتی گریفین نمی توانست عواقب عکس احمقانه ای که با تایلر شیلدز معروف گرفته بود را پیش بینی کند. در این عکس وی نیم تنه خونین و بدون سر دونالد ترامپ را در دست دارد. در حالی که برخی از سلبریتی ها به حمایت از او پرداختند اما در دنیای اینترنت، اکثریت دیدگاه ها مخالف این کار بود. سی ان ان که برای نزدیک به یک دهه گریفین را به عنوان مجری در اختیار گرفته بود قرارداد خود را با وی فسخ کرد. وی حتی قرارداد اسپانسری با اسکواتی پاتی را نیز از دست داده و دوستی شا با اندرسون کوپر نیز به اتمام رسید.
حتی دونالد ترامپ نیز در حساب توئیتری خود به این موضوع واکنش نشان داد و چنین نوشت:" کیتی گریفین باید شرمنده باشد. فرزندان من، بخصوص پسر 11 ساله ام، بارون،ضربه شدیدی از این موضوع خورده اند. روانی!". گریفین در یک کنفرانس خبری و در حالی که اشک می ریخت از این کار عذرخواهی کرد و گفت:" فکر نمی کنم که پس از این شغلی داشته باشم. بگذارید صادق باشم، ترامپ مرا خرد کرد". وی بعدها گفت که در نتیجه تهدید طرفداران ترامپ تمامی برنامه هایش را لغو کرده و همه چیزش را از دست داده است.

۵- وارن بیتی و فایه دانوی
سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

در مراسم اسکار هشتاد و نهم اشتباه خواندن نام برنده بهترین فیلم سال مراسم اسکار خبرساز شد. در واقع این اشتباه زمانی صورت گرفت که پاکت حاوی اسم فیلم برنده به اشتباه در اختیار وارن بیتی قرار گرفته و او نیز پاکت را در اختیار دانوی قرار داد که برنده را اعلام کند.در واقع اشتباهاً پاکت مربوط به بخش بهترین بازیگر زن را دریافت کرده بود که روی آن نام فیلم «لا لا لند» نوشته شده بود و بدین ترتیب برای مدت کوتاهی، فیلم «مهتاب» عنوان بهترین فیلم سال را از دست داد. ویدیو مربوط به این اشتباه در اینترنت خبرساز شد هر چند به سرعت آن ها متوجه اشتباه خود شده و فیلم «مهتاب» جایزه خود را دریافت کرد.

6- ویونا رایدر
سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

وقتی که بازیگران سریال «چیزهای عجیب تر» جایزه بهترین ایفای نقش در بخش سریال های تلویزیونی مراسم اسکرین اکتورز گیلد اواردز را دریافت کردند، سخنرانی احساسی دیوید هاربر به جای دوستانش در اینترنت پیچید. اما جالب تر از ان واکنش ویونا رایدر بود که کنار او ایستاده و مانند موجودی فضایی که همین حالا از دنیایی دیگر آمده بود به او نگاه می کرد. هاربر بعدها از رایدر دفاع کرده و اعلام نمود که رایدر صدای او را نمی شنیده است.

۷- ملانیا ترامپ
سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

ملانیا ترامپ نیز در مراسم تحلیف شوهرش ژستی گرفته بود که در اینترنت جنجال آفرین شد. علاوه بر این دونالد ترامپ هنگام ورود به کاخ سفید منتظر خارج شدن همسرش از خودرو نماند و رقص این دو نیز در ابتدای مراسم بسیار مضحک بود. اما مهم ترین صحنه مربوط به زمانی بود که چهره ی خندان ملانیا به سرعت به یک دهن کجی تبدیل شد و آن هم زمانی بود که دونالد ترامپ هنگام سخنرانی فرانکلین گراهام ناگهان روی خود را از او برگرداند. این موضوع غوغایی در توئیتر بپا کرد.

8- ماریا کری
سوژه‌ترین سلبریتی‌های دنیای اینترنت

ماریا کری در سال 2016 در مراسمی که برای سال نو برگزار می شد اجرایی فاجعه بار داشت که داستان های مربوط به آن به سال 2017 نیز کشیده شد تا جایی که باعث درگیری بسیار زشتی بین کری و کمپانی دیک کلارک پروداکشنز شد و هر یک دیگری را در افتضاحات برنامه های کری مقصر می دانستند. کری تا فوریه سال 2017 در این مورد سکوت کرد اما در نهایت در مصاحبه ای چنین گفت:" این موضوع خارج از کنترل من بود و اگر اوضاع تا این حد بهم ریخته نبود من می توانستم کاری بکنم.
حتی برخی از رقصنده ها برنامه را متوقف کرده و به من کمک کردند که از صحنه خارج شوم. بسیار متاسفم. یک خرابکاری بزرگ بود و من همه را مقصر می دانم و خودم را نیز سرزنش می کنم که چرا بعد از توقف آن جا را ترک نکردم".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا نظرا رو حذف میکنین؟

    • بدون نام

      و سحرتبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج