۶۴۳۲۴۸
۵۱۰۸
۵۱۰۸
پ

رپورتاژ

زیبایی رویا نیست - کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی

کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی یکی از مراکز پیشرفته زیبایی، مو، پوست، جوانسازی و تناسب اندام است که می‌تواند شما را به همه آرزوهایی که تا چند سال قبل محال بود برساند. کلینیکی مجهز که بدون بی‌هوشی و درد خدماتی انجام می‌دهد که نتایج فوق العاده و بی نظیری دارد.

تا همین چند سال پیش ریزش مو یک مشکل اساسی بود. از بین بردن لک‌های صورت و جای جوش‌ها و زخم‌ها یک آرزوی محال بود و از بین رفتن چربی‌ها و به دست آوردن یک اندام متناسب هم یک رویای دست نیافتنی. اما حالا همه چیز فرق کرده است. علم آنقدر پیشرفته کرده است که دیگر زیبایی رویا نباشد. با وجود کلینیک‌های پیشرفته و پزشکان متخصص و با تجربه حالا دیگر هیچ زیبایی دست نیافتنی نیست. کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی یکی از مراکز پیشرفته زیبایی، مو، پوست، جوانسازی و تناسب اندام است که می‌تواند شما را به همه آرزوهایی که تا چند سال قبل محال بود برساند. کلینیکی مجهز که بدون بی‌هوشی و درد خدماتی انجام می‌دهد که نتایج فوق العاده و بی نظیری دارد.
زیبایی رویا نیست - کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی
تزریق بوتاکس، تزریق ژل و کاشت چربی
تزریق بوتاکس، مراقبتهای پوستی از جمله پاک سازی ولایه برداری، ماسک، آب رسانی و... از خدمات اولیه ایی است که در این کلینیک انجام می‌شود. تزریق ژل و چربی و کاشت چربی هم از خدماتی است که در کلینیک دکتر سعید کاظمی انجام می‌شود. تزریق چربی به هر جای بدن می‌تواند باشد. جایی که بخواهید فرم بدهید، حجم بدهید و شکل بدهید. مثل گونه، خط خنده، پشت پلک چشم، زاویه فک و چانه. حتی تزریق ژل و چربی به باسن و پستان و به طور کلی هر جا که تو رفتگی دارد و بخواهید به آن شکل بدهید. محققان معتقدند تزریق بوتاکس و ژل و چربی حتما باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود.
مزو تراپی
مزوتراپی برای اهداف مختلفی به کار می‌رود. برای درمان ریزش مو و برای تقویت مومی توان از مزوتراپی استفاده کرد. هر شخصی که دچار ریزش مو، نازکی تارهای مو و یا قصد تقویت موهای خود را داشته می‌تواند تحت مزوتراپی مو قرار گیرد. مزوتراپی مو یک روش درمانی است که از طریق تزریق داروها، ویتامین‌ها و عناصر غذایی به داخل پوست سر عمل می‌کند و به چند روش مختلف قابل اجرا است. داروهای تزریقی در روش مزوتراپی به وسیله یک سوزن کوچک در عمق یک میلی‌متری پوست سر (محل وجود فولیکول‌های مو) قرار داده می‌شود. این روش کاملاً بدون درد است. در مواردی که فرد حساسیت و آلرژی پوستی به مصرف محلول‌های ضد ریزش مو دارد، مزوتراپی جایگزین مناسبی است. برای جوانسازی پوست و از بین بردن لکهای صورت هم می‌توان از مزوتراپی استفاده کرد.
پی آر پی
روش درمانی پی آرپی یکی دیگر از خدماتی است که در کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی انجام می‌شود. درمان زیبایی پی آر پی (پلاسمای سرشار از پلاکت) روشی برای جوانسازی صورت است که در آن از قدرت التیام‌بخشی پلاکت‌ها و عامل‌های رشد موجود در خون برای تحریک سلول‌های بنیادی استفاده می‌شود. در اثر این تحریک رشد رگ‌ها و کلاژن جدید و ترمیم و بازسازی پوست آسیب‌دیده شروع می‌شود تا پوست سلامتی و جوانی از دست رفته را به دست بیاورد. در روش پی آر پی خون بیمار گرفته می‌شود و پلاکتهای آن را تغلیظ می‌کنند. بعد این پلاکتهای تغلیظ شده را به قصد‌ها و دلایل مختلفی تزریق می‌کنند. کمک در رویش مجدد مو پیشگیری از ریزش مو، کمک به جوانسازی و روشن شدن پوست را می‌توان از این روش انتظار داشت.
لیفت و فرم دهی بدون جراحی و بی‌هوشی
زیبایی رویا نیست - کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی
این روش با نخ‌های لیفت انجام می‌شود. لیفت‌های نواحی مختلف صورت را هم می‌توان بدون بی‌هوشی انجام داد و پوست اضافه و لایه‌های اضافه پوست را کشید. لیفت صورت با نخ بدون جراحی و بدون بستری شدن در بیمارستان و بدون بی‌هوشی انجام می‌شود. در این روش ظاهر فرد حداقل ۱۰ تا ۱۵ سال جوانتر به نظر می‌رسد. لیفت صورت با نخ یکی از سریع‌ترین روش‌های زیباسازی است. کل صورت را می‌توان با تکنیک لیفت جوانسازی کرد؛ ابروها، گونه ها، پیشانی، قسمت فک، گردن و … را می‌توانید در این کلینیک و نزد دکتر سعید کاظمی جوانسازی کنید.
انواع لیزر‌ها
لیزر کیو سوئیچ
زیبایی رویا نیست - کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی
از این دستگاه لیزر برای از بین بردن تاتوها، لکه ها، تیرگی‌ها و ملاسما مثل تغییر رنگهای ناحیه پوست استفاده می‌شود. اگر روی بدن یا صورتتان تاتویی دارید که دیگر نمی‌خواهید باشد، می‌توانید با مراجعه به کلینیک دکتر کاظمی برای همیشه از شر آن خلاص شوید. دکتر کاظمی برای از بین بردن تاتو‌ها از دستگاه لیزر کیوسوئیچ استفاده می‌کند. نحوه عملکرد این لیزر به این صورت است که ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‌کند و آن‌ها را به ذرات ریز تبدیل می‌کند. این ذرات توسط سلول‌های لاشه خوار برداشته شده و کم کم دفع می‌شوند، عمل اصلی پاک شدن رنگ تاتو را سلول‌های ایمنی خود بدن انجام می‌دهند و درواقع رنگ‌های ریز شده را ریزه خواری کرده و از بین می‌برند. حذف و پاک کردن کامل تاتو و خالکوبی صورت و بدن، حذف خالکوبی و خال‌های مادر زادی بدن و صورت، حذف لکه‌های پوستی و کبودی، لکه‌های قهوه‌ای، حذف خال و کک و مک پوست بدن و صورت از جمله کارهایی است که می‌توان با این دستگاه انجام داد.
لیزر موهای زائد
برای از بین بردن دائمی موهای زائد هم می‌توانید به کلینیک دکتر کاظمی مراجعه کنید. در این کلینیک با پیشرفته‌ترین دستگاههای لیزر می‌توانید برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید.
لیزرهای فراکشنال
این لیرز در سطح پوست کار می‌کند و برای بازسازی و برداشتن لایه‌های سطحی پوست استفاده می‌شود. همیشه یک لایه سطحی روی پوست هست که شادابی پوست را می‌گیرد، یا منافذ باز پوست زیبایی آن را از بین می‌برد. برای درمان این مشکلات می‌توان از لیزر فراکشنال استفاده کرد. این لیزر علاوه بر بهبودی قابل ملاحظه اسکار‌ها و جای جوش (جوشگاه‌های پوستی) در در مان پیری پوست و شلی پوست و چروک‌های دور چشم و دور دهان هم موثر است. یکی از روشهای جوانسازی که در این کلینیک استفاده می‌شود میکرو نیدلینگ با دستگاه اسکارلت است. در روش میکرونیدلینگ سوراخ هایی روی پوست ایجاد می‌شود. این سوراخ‌ها بسیار ریز هستند و با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شوند و ظرف چند ساعت بسته شده و چند روز بعد محو شده و هیچ علامتی در موضع باقی نمی‌ماند. بر اساس ناحیه صورت عمق درمان در آن موضع متفاوت است. با ادامه جلسات درمانی نفوذ کرم‌ها و پمادهای پوستی تسهیل شده و این یکی از مزیت‌های میکرونیدلینگ است چرا که در حالت عادی پماد‌ها و کرم‌های پوستی فقط تا لایه سطحی اپیدرم نفوذ می‌کنند و به لایه‌های زیرین پوستی نمی‌رسند. حین عمل میکرونیدلینگ می‌توان مواد و سرم هایی از قبیل: اسید هیالورونیک را برای نفوذ به لایه درم استفاده کرد. هیالورونیک اسید به تحریک کلاژن سازی کمک کرده و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. از دیگر مزایای میکرونیدلینگ این است که در انواع پوست و در تمام نقاط بدن و در چهار فصل سال قابل انجام است.
مشاوره و درمان درباره تناسب اندام، لاغری و چاقی
در کلینیک دکتر کاظمی با استفاده از یک دستگاه مجهز می‌توان کارنامه بدن را به دست آورد. این دستگاه میزان آب بدن، در صد چربی، اضافه وزن، بی ام آی، تناسب و تقارن راست و چپ بدن، نیمه بالایی و پایینی، میزان املاحی که وجود دارد، میزان انرژی که فرد باید از دست بدهد تا لاغر شود و وزن ایده ال و خیلی از این موارد را به پزشک می‌دهد تا به نتیجه دلخواه برسید. دراین کلینیک برای کسانی که چاقی وسیع یا موضعی دارند دارند رژیم‌های غذایی و برنامه‌های رژیمی و ورزشی تجویز می‌شود ودر نهایت پزشک مداخله می‌کند. این دخالت‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند.
روش‌های غیر تهاجمی برای درمان چاقی: در این روش هیچ برداشت مستقیمی از چربی نمی‌شود. به بدن کمک می‌شود که خودش شروع کند به برداشت چربی و سلولیت‌ها. سلولیت‌ها جایی هستند که خون ندارند و راحت برداشته می‌شوند. در این روش‌های غیر تهاجمی می‌توان از روش‌های مثل رولر وکیوم یا لیزرهای کم توان و پر توان آر اف و جریان آی ار استفاده کرد.
روش‌های تهاجمی: روشهای جدید خطرات کمتری دارند. مثل لیزر لیپولیز. البته در سال‌های گذشته از لیپوساکشن استفاده می‌شد که خطرات زیادی مثل آمبولی داشت، اما در لیزر لیپولیز توسط سوراخی که انجام می‌شود کانولای حاوی فیبر نوری وارد بدن می‌شود و باعث آب شدن چربی می‌شود. غیاین روش درمان غیر قابل برگشت است.
یک روش تهاجمی دیگر هم هست که طرفداران زیادی دارد و نتایج بسیار خوبی می‌توان از گرفت. درمان تهاجمی لیپوماتیک. لیپوماتیک که به لیزر اینفراسونیک بدون درد نیز معروف است یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته و هوشمند است که با توجه به عوارض کمتر و اثر بخشی بهتر جایگزین روشهای لیپو ساکشن سنتی و دیگر روشهای قدیمی شده است. در این روش درمانی از امواجی زیر صوت استفاده می‌شود. این امواج هیچ حرارتی تولید نمی‌کند و هیچ سوختگی به وجود نمی‌آید. پزشک می‌تواند به راحتی تمام چربیهای سطحی و عمقی را برداد و پوست یکنواخت و فاقد برجستگی و فرو رفتگی می‌شود. امواج مادون صوت دارای خاصیتی است که می‌تواند پوست را تحریک به سفت شدن کند، پس شل شدگی و افتادگی پوست هم در این روش رخ نمی‌دهد. کانول بردایشت چربی در این روش به صورت سه بعدی حرکت می‌کند، این حرکت جلوی آسیب به عروق و اعصاب را می‌گیرد بههمین دلیل خونریزی و آمبولی هم اتفاق نمی‌افتد. همچنین دیوارههای همبندی بین چربی‌ها نیز پاره نمی‌شود که این روش خودش باعث سفت شدن سریع پوست می‌شود. لیپوماتیک نیازی به بیهوشی و بستری ندارد و با بی حسی موضعی انجام می‌شود. این دستگاه دارای سیستم خودکار تزریق ماده بی حسی است که هم باعث بدون درد بودن روش می‌شود وهم با توجه به حجم کم ماده بی حسی که تزریق می‌شود تورم بسیار کم بوده و فقط به ۲ هفته بستن گن نیاز است. برش هم که در این روش انجام می‌شود بسیار کوچک و در حد ۳ میلیمتر است. نیازی به بخیه هم نیس و جای زخم هم روی پوست باقی نمی‌ماند. خوشبختانه با توجه به کوتاه بودن زمان عمل و فقدان اعمال ضربه و حرارت می‌توان به راحتی چربی‌ها را خارج کرد و به هیچ وجه چربی‌ها عود نمی‌کنند و برنمی گردند. در ضمن، چون چربی‌ها در این روش سالم و بدون آسیب خارج می‌شود می‌توان از آن‌ها برای کاشت چربی برای پر کردن صورت و نواحی مختلف بدن استفاده کرد. روش لیپوماتیک داراری تاییدیه از وزرات بهداشت و درمان است.
درمان استریا و ترک‌های شکم
ترک‌ها یا استریا حاملگی و چاقی و لاغری ناگهانی را می‌توانید در این کلینیک و با دستگاه میکرونیدلیینگ و اسکارلت از بین ببرید. برای درمان استریا به گفته دکتر کاظمی می‌توان از روش کروبکسی تراپی هم استفاده کرد. کربوکسی تراپی یک نوع مزوتراپی است که در آن به جای تزریق مایعات مزوتراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می‌شود. این روش درمانی سریع، راحت، موثر و سرپایی است. گاز CO۲ با مکانیسم افزایش جریان خون موضعی باعث بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، کاهش سلولیت، کاهش چربی موضعی و تحریک تولید کلاژن می‌شود. کربوکسی تراپی برای درمان پیری پوست، کاهش سلولیت با هر شدتی، کاهش چین و چروک و پارگی پوست (استرچ مارک) انجام می‌شود.
تخلیه ژل‌های قدیمی و دردسرساز
در این کلینیک می‌توانید از شر ژل‌های قدیمی که تزریق کرده اید خلاص شوید. سال‌ها پیش ژلی وارد ایران شد به نام ژل پاژ یا ژلهای سیلیکونی. ژل پاژ (پلی اکریل آمید ژل) نوعی از ژل غیرقابل جذب است. این ژل در صورت و بدن باقی می‌ماند و بر اثر جاذبه جابجا می‌شود و در برخی افراد ممکن است خود به خود از سطح پوست سرباز کند. کوچکترین دستکاری صورت در محل وجود ژل پاژ می‌تواند باعث تورم و واکنش‌های التهابی و عفونت شدید شود. بهترین راه درمان آن تخلیه همیشگی است. این ژل هیچ حلال و پادزهری ندارد. اما در کلینیک زیبایی دکتر کاظمی و با هدایت دقیق سونوگرافی بدون کمترین آسیب می‌توانید برای همیشه از شر ژل دردسر ساز راحت شوید.
زیبایی رویا نیست - کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی
کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی
ما را در صفحات مجازی دنبال کنید.
زیبایی رویا نیست - کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی زیبایی رویا نیست - کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی
زیبایی رویا نیست - کلینیک زیبایی دکتر سعید کاظمی
آدرس: اتوبان همت غرب- بعد از خروجی ستاری جنوب -خیابان کبیری طامه( شاهین شمالی ) -خیابان بهار-کلینیک زیبایی بیمارستان فوق تخصصی امید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج