۶۴۳۳۳۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

همه تغییرات سپاهان در پنجره زمستانی

کسب ضعیف ترین نتایج تاریخ لیگ برتر برای پرافتخارترین تیم این مسابقات، مدیران سپاهان را وادار به ایجاد تغییراتی در راستای تقویت تیم کرده است.

ورزش سه: کسب ۱۵ امتیاز از ۱۵ مسابقه سپاهان را در رتبه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر در پایان نیم فصل قرار داده است؛ آنها طی ۱۵ دیدار نیم فصل ۶ بار مساوی کردند، ۳ بار به پیروزی رسیدند و ۶ بار هم با شکست به کار خود خاتمه دادند، تا روزهای سختی را پشت سر بگذارند. تیم زلاتکو کرانچار ۱۹ بار دروازه خود را باز شده دید و ۱۴ بار هم مهاجمین این تیم که در مجموع نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند، گلزنی کردند تا تفاضل گل ۵- برای پرافتخارترین تیم لیگ برتر رقم بخورد؛ کارنامه ای که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

کسب این نتایج از همان روزهای آغازین مدیران سپاهان، کادر فنی و البته بازیکنان را تحت فشار قرار داد و سرمربی کروات طلایی پوشان که انتظار چنین روزهای سختی را با توجه به شروع امیدوارکننده در 6 دیدار انتهایی لیگ شانزدهم نمی کشید، در هفته های انتهایی نیم فصل به عملکرد برخی شاگردانش تاخت و به آنها فرصت داد تا پایان نیم فصل توانایی های خود را نشان دهند وگرنه راه خروجی باشگاه پیش روی آنها خواهد بود.

از همین رو ژایرو رودریگوئز مدافع برزیلی سپاهان پیش از پایان نیم فصل با فسخ قرارداد ایران را ترک کرد و اولیویرا نیز پس از دیدار برابر نفت آبادان با خشم کرانچار روبرو شد و در دو دیدار انتهایی نیم فصل در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفت.

تمام این اتفاقات سبب شده تا پنجره تابستانی داغی در انتظار تیم طلایی پوش استان اصفهان و البته پرافتخارترین تیم لیگ برتر باشد و آنها در برخی از پست ها تغییراتی در جهت بهبود شرایط تیم خواهند داشت.
در ادامه نگاهی داریم به تغییرات احتمالی سپاهان:
• اضافه شدن احتمالی یک دستیار جدید

یکی از چالش های مدیران سپاهان و کرانچار در چند ماه اخیر اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی تیم بوده است؛ موضوعی که کرانچار اصلا تمایلی به آن نشان نمی دهد. اضافه شدن حسام فتاحی به عنوان آنالیزور در مقطعی این نگرانی را از بین برده بود ولی با ادامه نتایج ضعیف سپاهان باز هم اضافه شدن دستیار جدید یکی از خواسته های مدیران سپاهان از مربی کروات تیمشان است. منصور ابراهیم زاده، محمد تقوی و کریم قنبری چهره های مورد نظر باشگاه برای دستیاری کرانچار هستند، اما این مربی همچنان دوست ندارد فردی به کادر فنی اضافه شود.
• خرید یک دروازه بان در سطح ملی

خرید یک دروازه بان در سطح ملی خواسته ای بود که کرانچار در کنفرانس پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان به صراحت به آن اشاره کرد. در همین راستا امروز محسن طاهری مدیرعامل سپاهان در تهران حضور یافت تا با مدیران سایپا در این راستا مذاکره کند. نیمکت نشینی اخباری در دیدارهای انتهایی نیم فصل این فرصت را برای سپاهانی ها فراهم کرده تا این گلر ملی پوش و همینطور مدیران سپاهان را متقاعد به حضور در اصفهان کنند.
• اضافه شدن یک بازیساز

یکی از مشکلاتی که تیم کرانچار در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با آن دست و پنجه نرم می کرد، عدم حضور یک هافبک بازیساز بود؛ جایی که آنها امیدوار به ادامه حضور سرور جپاروف بودند، اما منصوریان اجازه بازگشت او به اصفهان را نداد و به اجبار در روزهای انتهایی رافائل کریولارو که کارنامه خوبی داشت، به سپاهان وارد شد. اما این بازیکن به هیچ وجه نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و تنها ۲۵۶ دقیقه برای تیمش راهی میدان شد. از ربیع عطایا هافبک لبنانی تیم ذوب آهن و جمشید اسکندروف هافبک ازبکستانی تیم پاختاکور تاشکند به عنوان گزینه های احتمالی جایگزینی رافائل نام برده می شود، که البته شانس هافبک ازبکستانی بیشتر از عطایا است.
• بازگشت شریفی و حسن زاده در خط تهاجمی

مهدی شریفی 2 سال پیش برای گذراندن خدمت سربازی راهی تبریز شد و حالا با پایان خدمت بار دیگر با پیراهن سپاهان راهی میدان خواهد شد. ضمن اینکه مسعود حسن زاده نیز به زودی به تمرینات گروهی باز می گردد. حضور این دو بازیکن می تواند باعث تقویت بخش تهاجمی سپاهان بدون خرید بازیکن جدیدی شود.

در خط دفاعی نیز این انتظار وجود دارد که پورقاز و یزدانی زوج قلب خط دفاعی تیم در کنار جعفری و آقایی باشند؛ البته این احتمال وجود دارد که سرمربی تیم به دنبال جایگزینی برای ژایروی برزیلی باشد که نتوانست خود را در قالب تیم سپاهان جا بیاندازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۶باخت،۶مساوی و ۳ برد درسته

    • omid

      اگه 5 بار مساوی کردن و 5 بار بردن 5 بار هم باختن ک باید 20 امتیاز داشته باشن؟؟ چجور حساب کتاب کردین ک شده 15 امتیاز؟

    • ی

      این که کاری نداره آقای تاج وساکت داوران را وادارکنند به نفع تیم های اصفهانی سوت بزنند احتیاج به خرید با زیکن ندارند همانند زمان قهرمانیهای سپاهان وبه اسیا بردن ذوب آهن..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج