۶۴۳۶۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تغییر محل حسگر اثر انگشت گلکسی S۹

تصاویری در اینترنت منتشر شده است که نشانگر تغییر محل قرار گیری حسگر اثر انگشت در پرچمدار آینده گوشی های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی S۹ می باشد.

وبسایت سخت افزار: تصاویری در اینترنت منتشر شده است که نشانگر تغییر محل قرار گیری حسگر اثر انگشت در پرچمدار آینده گوشی های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی S۹ می باشد. طبق تصاویر اسکرین شات منتسب به نرم افزار S Health سامسونگ می باشد، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت به جای مجاورت با حسگر ضربان قلب به قسمت پایینی دوربین انتقال یافته است. البته همچنان محل قرار گیری حسگر ضربان قلب در مجاورت دوربین و چسبیده به فلش می باشد، اما شکایت کاربران از سامسونگ بیشتر درباره محل قرار گیری حسگر اثر انگشت بود و مشکلی با قرار گیری حسگر ضربان قلب که سال ها است در کنار دوربین جای گرفته است، وجود ندارد.
تغییر محل حسگر اثر انگشت گلکسی S9

طبیعتاً این بهترین روشی بود که سامسونگ می توانست برای حل مشکل جای این حسگر پیدا کند، زیرا قرار گرفتن این حسگر در کنار دوربین ها همیشه باعث کثیف شدن آنها می شد. در تصویری که منتشر شده حسگر اثر انگشت مانند دیگر گوشی های اندرویدی مجهز به این تکنولوژی درست در پایین دوربین قرار گرفته، جاییکه دسترسی به آن نیز آسانتر خواهد بود.

آیا شما تجربه استفاده از پرچمداران امسال سامسونگ یعنی گلکسی S۸، S۸ پلاس یا نوت ۸ را داشته اید؟ به نظر شما محل قرار گیری حسگر اثر انگشت در این گوشی ها تا چه میزان نامناسب بوده و نیاز به تغییر داشت؟ آیا از محل قرار گیری حسگر اثر انگشت گلکسی S۹ که در تصاویر فوق دیده می شود راضی هستید؟ نظرات خود را در این باره در این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج