جاباما
۶۴۳۶۹۹
۳۵ نظر
۵۰۱۷
۳۵ نظر
۵۰۱۷
پ

با این مردها ازدواج نکنید

اگر پاسخ شما به پرسش‌های زیر بله است یا صدایی در قلب‌تان می‌گوید چیزی درست نیست، یعنی پرچم‌های قرمزی برافراشته است که به شما کمک می‌کند بفهمید در رابطه‌ی درستی نیستید.

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: اگر پاسخ شما به پرسش‌های زیر بله است یا صدایی در قلب‌تان می‌گوید چیزی درست نیست، یعنی پرچم‌های قرمزی برافراشته است که به شما کمک می‌کند بفهمید در رابطه‌ی درستی نیستید.
آیا با والدینش بدرفتاری و بی‌ادبی می‌کند؟

رفتاری که او با پدر و مادرش دارد نشان می‌دهد بعدا چه رفتاری با شما خواهد داشت. آیا از مادرش انتظار دارد مثل بچه‌ها با او رفتار کند؟ آیا با پدرش دهان به دهان می‌شود؟ پس باید انتظار همین رفتارها را چند سال بعد در زندگی‌تان داشته باشید.
با این مردها ازدواج نکنید

آیا تا به حال شده بخاطر باورها و ارزش‌های شخصی‌تان شما را مسخره کند؟

عشق واقعی به شما این اجازه را می‌دهد که کاملا خودتان باشید. اگر پیش آمده که شما را بابت باورها، اخلاق و یا حتی عقاید سیاسی‌تان مسخره کند، پس برای شما احترام قائل نیست. لازم نیست با تمام عقاید شما موافق باشد اما قطعا باید به آنها احترام بگذارد.

آیا تا به حال خیانت کرده است؟

کسی که قبلا خیانت کرده است، احتمال اینکه باز هم این کار را بکند، خیلی زیاد است و این نتیجه‌ای است که از مطالعه‌ای در دانشگاه دنور گرفته شده است. لازم نیست حتما به شما خیانت کرده باشد، داشتن سابقه‌ای از بی‌وفای و خیانت، پرچم قرمزی جدی است.

آیا اگر به گوشی‌اش دست بزنید اعتراض می‌کند؟

واضح است که شما نباید پیام‌های او را چک کنید، اما هر دوی شما باید در فضایی از اطمینان زندگی کنید و چیزی برای مخفی کردن از هم نداشته باشید. اگر او گوشی شما را ببیند ناراحت خواهید شد؟ آیا اگر شما هم این کار را بکنید، او ناراحت می‌‌شود؟ اگر جواب‌تان به این سوال مثبت است، پس رابطه‌ای دارید که مناسب ازدواج نیست.
با این مردها ازدواج نکنید

آیا تا به حال سرتان فریاد زده؟

سوء استفاده، انواع گوناگونی دارد. داد و فریاد زدن رفتاری مخرب است. مردی که ارزش همسر بودن را دارد، با فرد مورد علاقه‌اش اینگونه رفتار نمی‌کند.

آیا وقتی با او هستید، این احساس را دارید که به اندازه‌ی کافی خوب نیستید؟

یک رابطه‌ی سالم باید به شما انگیزه‌ی بهتر شدن بدهد، نه اینکه احساس کنید خوب نیستید. حسی که شما نسبت به خودتان دارید به حرفهایی که او در مورد شما می‌زند برمی‌گردد و به نگاه او به شما بستگی دارد، اما قرار نیست بقیه‌ی زندگی‌تان را با حس بدی که به خودتان دارید زندگی کنید.

آیا جوری لمس‌تان می‌کند که باعث آزردگی‌تان می‌شود و احساس ناراحتی می‌کنید؟

فکر نکنید که با ازدواج کردن تغییر خواهد کرد؛ اینطور نیست. سوء استفاده «هرگز» قابل قبول نیست. هر چه سریع‌تر از او دور شوید.

آیا همیشه این شما هستید که اول باید عذر خواهی کنید؟

خیلی خوب است که توانایی عذر خواهی کردن را دارید، اما اگر او قادر به عذر خواهی کردن نیست، پس شایسته‌ی همسری هم نیست.
با این مردها ازدواج نکنید

آیا وقتی مشکلی پیش می‌آید، بچه‌گانه رفتار می‌کند؟

به عنوان یک فرد بزرگسال، او باید بتواند با مشکلاتش بالغانه رفتار کند. این برای بیشتر مردها طبیعی است که وقتی اختلاف یا مشکلی ایجاد می‌شود، کمی فاصله می‌گیرند و سکوت می‌کنند تا بتوانند قبل از حرف زدن و اقدام، فکر کنند، اما اگر فرد مقابل شما هرگز در مورد مسائلش حرف نمی‌زند و با آنها بچه‌گانه رفتار می‌کند و نه مثل یک انسان بالغ، پس هنوز برای ازدواج به اندازه‌ی کافی بزرگ نشده است.

آیا در مورد آینده‌ی خود با او نگران هستید؟

گاهی هیجان و اضطراب ازدواج می‌تواند تمام فکرتان را مشغول کند. طبیعی است که به دنبال نشانه‌هایی باشید که به شما اطمینان بدهند یک زندگی خوب و رابطه‌ای سالم و محکم با او خواهید داشت، اما اگر موضوعاتی مدام ذهن‌تان را درگیر می‌کنند و هنوز جوابی برای آنها پیدا نکرده‌اید، احتمالا مشکلی وجود دارد.

آیا مکررا به ترک این رابطه فکر می‌کنید؟

اگر زیاد به بهم زدن این رابطه فکر می‌کنید و نگرانی‌هایی همیشه همراه‌تان است، پس همین الان هم از این رابطه لذت نمی‌برید و حس ششم‌تان سعی دارد به شما بگوید راهی که می‌روید درست نیست.

آیا تا به حال آنقدر عصبانی شده که از او بترسید؟

واکنش و بروز خشم در مردها متفاوت با زنهاست و این طبیعی است. اما اگر هنگام عصبانیت، کنترلش را از دست می‌دهد علامت خوبی نیست. اگر واکنش او موقع عصبانیت شما را وحشت زده می‌کند پس لطفا همین حالا تمامش کنید! با ازدواج کردن فقط شرایط بدتر خواهد شد و شما هم سخت‌تر خواهید توانست رابطه را تمام کنید.

آیا مرتبا از شما می‌خواهد در دورهمی‌ها و جمع‌های خانوادگی شرکت نکنید؟

یکی از علامت‌های اصلی کسی که کنترل کننده است این است که همیشه دوست دارد شما را از دوستان و خانواده‌تان جدا کند. اگر شما را تحت فشار می‌گذارد که روابط خود با دیگران را قطع کنید، پس بدانید که در محدوده‌ی خطرناکی هستید.
با این مردها ازدواج نکنید

آیا مرتبا می‌خواهد بداند شما کجا هستید و چه می‌کنید؟

همه‌ی رابطه‌ها به اعتماد متقابل نیاز دارند. درست است که هنوز ازدواج نکرده‌اید اما اکنون در همین شرایط نیز باید بتوانید به همدیگر اعتماد کنید. اما اگر او مدام جستجو می‌کند که بداند شما در هر لحظه کجا هستید و چه می‌کنید و با چه کسی هستید، پس آدم به شدت کنترل کننده‌ای است. این هم یک زنگ خطر دیگر!

آیا اعضای خانواده یا دوستان صمیمی‌تان از او خوش‌شان نمی‌آید؟

خانواده و دوستان نزدیک شما دوست‌تان دارند و شما را می‌شناسند، از طرفی هم یک واقعیت تلخ این است که عشق، کور است و ممکن است شما ایرادهایی را نبینید. اگر اطرافیان نزدیک شما، این مرد را نمی‌پسندند و به چیزهایی اشاره می‌کنند به آنها گوش دهید. آنها می‌توانند چیزهایی را ببینند که شما نمی‌بینید!

آیا آنقدر به شما نیاز دارد که بدون شما نابود خواهد شد؟

شاید رمانتیک به نظر برسد، اما اگر نتواند بدون شما به زندگی‌اش ادامه دهد، پس ناتوانی‌های زیادی دارد. منطق رومئو ژولیتی به درد زندگی واقعی نمی‌خورد. شما مسئول شادی و رفع نیاز یک نفر دیگر نیستید. اگر او نمی‌داند بدون نیاز به شما چگونه شاد و راضی باشد، مطمئن باشید بعدا با شما هم شاد و راضی نخواهد بود، بله حتی با شما! هیچکس نمی‌تواند چنین مسئولیت سنگینی را قبول کند.

فراموش نکنید که هر چند ترک یک رابطه دردناک است اما طلاق و جدایی بعد از چند سال زندگی مشترک، بسیار دردناک‌تر و درد سرسازتر خواهد بود. هیچکسی کامل نیست، اما یک سری از چیزها بدون تردید در ازدواج خوشایند نیستند. این سوال‌ها به شما کمک می‌کنند از آسیب زندگی‌تان در آینده پیشگیری کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بي نام

      اينجوري هيشكي نبايد ازدواج كنه،چون ٩٩ درصد اين موارد رو دارن
      درسته در هر شرايطي نبايد زندگي كرد
      ولي با بعضي چيزها بايد ساخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز شوهر من بعضی از این خصوصیات رو داره بعد چهار سال زندگی درست نشده واقعا از ازدواجم پشیمونم فقط بخاطر حرف مردم دارم میسازم و میسوزم مجرد بمونید خیلی بهتره تا با همچین آدمی زندگی کنید البته در مورد خانمهای که این رفتار رو هم دارن صدق میکته

      • بدون نام

        ولمون کن بابا یه مرد هم که از بین اینهمه ترسو و ندار و بچه ننه و دست به دهن پیدا میشه و پاپیش میذاره شما با این مقاله های مزخرفتون آدمو دودل میکنید که بگه نه.چه مرگتونه؟انگار هفتصدسال زنده ایم انقد بشینیم تا بالاخره ببینیم کی پیدا میشه صددرصد اوکی و باب میل ما باشه.بچسب به یکی زندگیتو بکن دیگه هی اگه اینجوریه اله اگه اونجوریه بِله بخاطر پر کردن سایتا و کانالاشونو پول دراوردن هر مزخرفی رو به خورد ملت میدن مخمون ترکید بس بحثای چرت روانپزشکی و پزشکی و ازدواجی و اینارو دائم با این رسانه های مزخرف تو سر ما فرو میکنید

    • بدون نام

      همينطوري بگو ازدواج نكنين ديگه:)))

    • صحرا

      اين موارد ميتونه هم در زنان باشه هم مردان،بهتر بود تيتر مي زديد با شخصي كه اين ويژگي ها را دارد ازدواج نكنيد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما توی مردا بیشتر هست آی کیو

      • بدون نام

        آفرین حرف درستی زدی

      • بی نام

        از جمعیت لایک کننده هات می شه فهمید یکی از دردهای آقایون خودشیفتگی هم هست

    • علی اصغر رضائی

      ولله اون این موارد را دارد و من در گل مانده ام

    • 156

      این یه مقاله ترجمعه شده از کشور طبیعتا پیشرفته و با فرهنگ متفاوته/ در واقع یک نوع خالی بندی جامع شناختی که حداقل 50 درصدش به درد جامعه ما میخوره و باقی فقط ایده الیست نگریه
      اگر دقت کنید حتی در عکس های همین مقاله کپی یا سایر تبلیغات از رسانه میلی گرفته تا همین سایت از چهره ها و ظاهر فرنگی استفاده شده و ما فقط یک جامعه از خود گریزانیم که واقعا میترسیم خودمون رو به نمایش بزاریم/ چون حقیقتا جذابیتی هم نداریممممم

      پاسخ ها

      • میرزا هیولا

        اییییییییییییی....بسه دیگه بابا...هر مقاله‌ی زناشویی ک میبینید میگید ترجمس ، تو ایران اینجوری نیس و فلان...بسه دیگه...حالمو زدید ب هم..تو هرررررر جای دنیا ممکنه پیش بیاد این مسائل...ربطی هم ب ترجمه و غیره ندارع....

        حالا هی کلیک کنید ترجمس ترجمس ترجمس


        چکار ب ترجمش داری ...ب اصل مطلب توجه کنید


        مرسی...اَه

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟
        مهم اینه که روان انسانها یکیه ؛ و موارد این مقاله هم کاملا با فرهنگ ایرانی سازگاره

    • بدون نام

      وووای شوهر من تمام این موارد رو داره زندگی کردن باهاش وحشناکه ولی چکار کنم باید ساخت

      پاسخ ها

      • غمگبن

        موافقم.اصلا شدیدا ترسیدم

    • بدون نام

      @156
      ترجمعه يعني جه؟ جمعه ترجمه شده؟

    • بدون نام

      تمام این موارد مربوط به دوران ازدواجه چجوری ازدواج نکنند کار ازکار کذشته باید میگفتید از این مردان طلاق بگیرید

    • نادیا

      زنگی خیلی با این مردان خیلی سخته مواظب باشید

    • ارزو

      شوهر من هم تمام این ویژگیها رو داره تازه هم مچش رو گرفتم با یه زن در ارتباطه دوتا بچه دارم خیلی افسرده شدم به فکر خود کشی هستم

      پاسخ ها

      • Sami

        تو چرا خودکشی کنی!!!
        بمون و دیوونش کن

      • افسانه بانو

        دوست عزیز به فکر خودتون و بچه هاتون باشید

      • مهسا

        شوهر منم همه این موارد رو داره، خیانت هم کرده، ولی چه کنیم که به خاطر بچه ها راه پس و پیش نداریم...
        تو اگه انقدر دل و جرئت داری که با خودکشی بچه هاتو تنها و آواره بزاری دست یه همچین مردی ، خب طلاق بگیر...

    • ارزو

      شوهر من هم تمام این ویژگیها رو داره تازه هم مچش رو گرفتم با یه زن در ارتباطه دوتا بچه دارم خیلی افسرده شدم به فکر خود کشی هستم

    • ارزو

      شوهر من هم تمام این ویژگیها رو داره تازه هم مچش رو گرفتم با یه زن در ارتباطه دوتا بچه دارم خیلی افسرده شدم به فکر خود کشی هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه کاری کن عین یه حد تو گل کیر کنه. تو قرص و قسط بندازش.

    • بدون نام

      خیلی از مردها تازه بعد ازدواج چهره واقعیشونو نشون میدن !!

    • Soori

      تاوقتی که درک متقابل نباشه زندگی معنایی نداره

    • بی نام

      ماشالله آقایون ایرانی دیگه حداقل یکی از این موارد رو دارن که.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش یکی ۲تاش رو داشتن!
        متاسفانه به خاطر تربیت غلط بیشتر مردای ایرانی اکثر این موارد رو دارن

    • سویل

      شوهر من ک ماهه

    • بدون نام

      ازدواج نکنید مگه اینکه مغز خر خورده باشید

    • بدون نام

      شوخر من هم گاوه

    • بدون نام

      همسر من فقط یکی از این ویژگی ها رو داره اونم اینه که بقیه ازش بدشون میاد اما پدر و مادرم خیلی دوستش دارن ولی دوستام و فک و فامیل از صبح تا شب در حال خوردن مغز من هستن که همسرت این ایراد رو داره بعد من با اونا قطع رابطه میکنم چون مطمئنم دروغ میگن

    • بدون نام

      حتی نرمال ترین آدمم گاهی از دست پدر و مادرش ممکنه عصبانی بشه و دعوا کنه و داد بزنه.الان شما که همه میگین اه اه به این موارد به خودتون نگاه کنید ببینید خودتون یه دونه ازین مواردو ندارین.این دوره زمونه زندگی سخته فشار زیاده آدما عصبین آستانه تحملها پایینه طبیعیه گاهی آدم از کوره در بره یا سایر موارد.بعدم هیچ چیز تو دنیا مطلق نیست اصلا ممکنه یه خانومی از مرد خشن و پرخاشگر خوششم بیاد یا برعکسش هر کسی نیازهای روحی روانی جنسی خودشو داره

    • بدون نام

      ۸۰ درصدشو داره

    • شیما

      چشم:/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج