۶۴۴۲۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

میزو ۱۵ پلاس، بدون حاشیه با اسکنر درون صفحه

عکس میزو ۱۵ پلاس (Meizu ۱۵ Plus) با نمایشگری بدون حاشیه و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای منتشر شد تا شاهد توسعه تلفن هوشمندی متفاوت توسط چینی‌ها باشیم.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: عکس میزو ۱۵ پلاس (Meizu ۱۵ Plus) با نمایشگری بدون حاشیه و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای منتشر شد تا شاهد توسعه تلفن هوشمندی متفاوت توسط چینی‌ها باشیم.
میزو 15 پلاس، بدون حاشیه با اسکنر درون صفحه

به نظر می‌رسد به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس میزو، مهندسان این شرکت در حال توسعه تلفن هوشمندی ویژه با قابلیت‌های منحصر به فرد بوده و پرچمداران آینده خود را با نام‌های ۱۵ و ۱۵ پلاس معرفی خواهند کرد. اخیرا نیز یکی از افشاگران با انتشار عکس میزو ۱۵ پلاس ، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

گوشی جدید میزو با نمایشگری تمام‌صفحه در حال توسعه بوده و سازندگان، حاشیه‌ها در بخش‌های بالایی و پایینی صفحه را تا حد ممکن کاهش داده‌اند تا شاهد تولید اولین گوشی بدون حاشیه باشیم. با حذف کلید هوم، خبری از انتقال سنسور اثر انگشت به بخش پشتی نبوده و مهندسان آن را در صفحه نمایش اصلی تعبیه کرده‌اند. به علاوه، در بخش پشتی از سیستم دوربین دوگانه عمودی استفاده شده تا ثبت تصاویر با کیفیتی بالا امکان‌پذیر باشد.

میزو 15 پلاس، بدون حاشیه با اسکنر درون صفحه

این خبر در حالی منتشر می‌شود که چند روز پیش، منابع مختلف تصاویری از پرچمدار آینده میزو را با حاشیه پایینی صفحه و سنسور اثر انگشت پشتی منتشر کرده بودند. در این صورت ممکن است سال آینده، ما با دو مدل متفاوت رو به رو باشیم.

میزو 15 پلاس، بدون حاشیه با اسکنر درون صفحه

تصور می‌کنید میزو می‌تواند پیش از رقبا، محصولی با کمترین حاشیه را عرضه کند؟ گفته می‌شود نسخه ۱۲۸ گیگاباتی میزو ۱۵ پلاس با ۶ گیگابایت رم، با قیمت ۲۹۹۹ یوان (۴۵۳ دلار) و نسخه ۲۵۶ گیگاباتی آن با ۸ گیگابایت رم با قیمت ۳۴۹۹ یوان (حدود ۵۳۰ دلار) به فروش می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج