جاباما
۶۴۴۳۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تریلر جدید Metro Exodus منتشر شد

شش ماهی از رونمایی اولیه‌ی قسمت جدید بازی «مترو» (Metro) گذشته و استودیوی بازی‌سازی ۴A Games تریلر جدیدی از بازی‌شان منتشر کرده است. تریلر تازه‌ی بازی Metro Exodus در طول رویداد The Game Awards ۲۰۱۷ منتشر شد.

وبسایت دیجی کالامگ - امیرحسین میرزایی: شش ماهی از رونمایی اولیه‌ی قسمت جدید بازی «مترو» (Metro) گذشته و استودیوی بازی‌سازی ۴A Games تریلر جدیدی از بازی‌شان منتشر کرده است. تریلر تازه‌ی بازی Metro Exodus در طول رویداد The Game Awards ۲۰۱۷ منتشر شد.
تریلر جدید Metro Exodus منتشر شد

محدود‌ه‌ی زمانی عرضه‌ی بازی، پاییز سال آینده اعلام شده است.

تریلر جدید بازی Metro Exodus دنیایی ساکت را نشان می‌دهد؛ دنیایی که کسی در آن زندگی نمی‌کند، مگر تعدادی از افراد زنده ماند در یک مسکوی ویران شده. تنها موجودات زنده‌ی این دنیا، هیولاهای جهش یافته هستند.

استودیوی ۴A Games می‌گوید که Metro Exodus بزرگ‌ترین بازی است که آن‌ها تا به حال ساخته‌اند. «جان بلوچ»، تهیه کننده‌ی بازی، گفته است که بازی در موسکو شروع می‌شود و شخصیت اصلی بازی هم «آرتیوم» است. داستان بازی دقیقا پس از اتفاقات Metro: Last Light روی می‌دهد. این بازی در سال ۲۰۱۳ روی کنسول‌های نسل هفتمی و کامپیوتر عرضه شد و استودیوی ۴A Games چند سال بعد هم مترو ۲۰۳۳ و هم Metro Last Light را روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان دوباره عرضه کرد.

مسکو تنها شهر بازی نخواهد بود. آزادی عمل بسیار بیشتری به بازی‌کننده‌ها در Exodus داده خواهد شد و می‌توان در محیط بازی بیشتر از قسمت‌های قبلی گشت و گذار کرد. محیط Metro Exodus هم با توجه به فصل تغییر خواهد کرد. سازندگان بازی گفته‌اند که شخصیت‌های قسمت‌های قبلی هم در Exodus حضور خواهند داشت. فعلی حرفی از روند اصلی قصه زده نشده است.

در کنار نمایش تریلر جدیدی از Metro Exodus هم‌چنین محدود‌ه‌ی زمانی عرضه‌ی بازی، پاییز سال آینده اعلام شده است. می‌توانید در ادامه این تریلر را ببینید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر جدید Metro Exodus منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج