۶۴۴۴۶۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

از حکم جدیدی که مرادخانی گرفت تا خبرهایی از کارگاه داستان در بازی‌های ویدیویی، نمایش فیلم «ائو» در رم و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

خبرگزاری ایسنا: از حکم جدیدی که مرادخانی گرفت تا خبرهایی از کارگاه داستان در بازی‌های ویدیویی، نمایش فیلم «ائو» در رم و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علی مرادخانی به عنوان مشاور امور هنری منصوب شد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم محمد ابراهیم انصاری لاری خطاب به مرادخانی آمده است: «باعنایت به سوابق روشن و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور امور هنری مدیرعامل منصوب می‌شوید. امید است با عنایات خداوند متعال در راستای انجام این امر خطیر، پیوسته موفق و موید باشید».

سابقه فعالیت اجرایی مرادخانی، معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه هنری به سال 1359 برمی گردد؛ وی در این سال مدیرکل تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

مدیرکل همکاری‌های سمعی و بصری، مدیرکل آموزش فیلمسازی، مشاور معاون سیاحتی و زیارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر مسئولیت های مرادخانی است.
مدیریت مرکز سرود و آهنگهای انقلابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر مسئولیت‌های مرادخانی در رزومه کاری است.

مشاور امور هنری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تا سال ۱۳۸۳ مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است؛ وی در این دوره خانه موسیقی را ایجاد کرد.
معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از مؤسسین جشنواره فیلم فجر هم است، در دوره مدیریتی به توسعه جشنواره موسیقی فجر، طراحی و اجرای جشنواره موسیقی جوان، جشنواره فصلی موسیقی جوان، جشنواره موسیقی نواحی ایران، جشنواره ذکر و ذاکرین و انتشار مجموعه 96 ساعته از موسیقی نواحی ایران، طراحی و اجرای اولین جشنواره موسیقی پاپ، جشنواره بانوان (گل یاس) و جشنواره ملل مسلمان پرداخت.

وی همچنین سابقه راه اندازی و مدیریت موزه موسیقی را در کارنامه دارد.

مرادخانی مدتی نیز عضو شورای طرح و برنامه شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی در شهریور ماه ۱۳۹۲ از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون هنری این وزارتخانه منصوب شد.

برگزاری کارگاه داستان در بازی‌های ویدئویی

در راستای ایجاد فضای خلاقانه کارگاه داستان و روایت داستانی در بازی های ویدئویی در مجموعه عمارت روبرو برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی_ هنری عمارت روبرو، کارگاه داستان و روایت داستانی در بازی‌های ویدئویی با نگاه به ادبیات کلاسیک و سینما از ۲۲ آذر ماه برگزار می شود.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با هدایت ونداد فرهادی برگزار می شود و از ۲۲ آذر ماه علاقمندان در روزهای پنجشنبه و جمعه و از ساعت ۹ تا ۱۲ می توانند در این دوره شرکت کنند.

علاقمندان برای حضور در این کارگاه تا ۲۰ آذر ماه فرصت دارند از طریق شماره تماس ۰۹۳۶۶۳۷۹۶۶۶

جشنواره فیلم آسیاتیکا رم با فیلم «ائو» (خانه) افتتاح می‌شود

فیلم سینمایی «ائو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر یوسفی‌نژاد به‌عنوان فیلم افتتاحیه هجدهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی رم موسوم به آسیاتیکا، به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی فیلم، «ائو» (خانه) که این روزها در گروه سینمایی هنروتجربه در حال اکران است، پس از نمایش در دو جشنواره فیلم توکیو (ژاپن) و جشنواره شب‌های سیاه تالین(استونی)، به‌عنوان فیلم افتتاحیه هجدهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی رم موسوم به آسیاتیکا به نمایش درخواهد آمد و کارگردان از طریق ارتباط اینترنتی پیام خود را برای مخاطبان جشنواره ارسال خواهد کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سایه که به‌خاطر ازدواج، از شش سال پیش ارتباطش را با خانواده‌ قطع کرده است، زمانی به خانه برمی‌گردد که طبق وصیت پدرش مأموران جسد او را به اتاق تشریح دانشگاه منتقل می‌کنند. اما سایه نمی‌تواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید».

محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری، صدیقه دریانی، نرجس دل‌آرام، پریناز پاشازاده، سیروس مصطفی، اکبر شریعت، میثم ولی‌خانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور، حسام کاظمی بازیگران فیلم «ائو» (خانه) هستند.

هجدهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی رم از ٢٦ تا ٢٩ آذر برابر با ١٧ تا ٢٠ دسامبر در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

سینا نورائی «مرده شور» رایانی مخصوص را به خانه نمایش «دا» می‌برد

نمایش «مرده شور» نوشته مهرداد رایانی مخصوص با کارگردانی سینا نورائی در خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه اطلاع رسانی این نمایش، سینا نورایی کارگردان تئاتر از روز یکشنبه ۲۶ آذرماه جاری نمایش «مرده شور» نوشته مهرداد رایانی مخصوص را در خانه نمایش دا روی صحنه می‌برد.

این اثر نمایشی که پیش از این و در سه سال گذشته دو نوبت توسط این کارگردان به شیوه نمایشنامه‌خوانی با بازی ساعد سهیلی، لیلا برخورداری و اشکان هورسان اجرا شده، این بار با طراحی متفاوت و در ساختار اجرایی تئاتری، برای عموم اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: صبرا، زنی که برای بچه‌ای مادری می‌کند، جباری که در حق خواهرش ظلم می‌کند و سیامک که...

در نمایش «مرده شور» اشکان هورسان، سینا نورایی و دنا تارفی بعنوان بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: . هادی فکری؛ طراح گریم، امیرعلی ابراهیمی؛ دستیار کارگردان، رضا جاویدی و سارا ثقفی؛ عکاس.

نمایش «مرده شور» از روز ۲۶ آذرماه تا ۸ دی‌ماه، هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در خانه نمایش دا به روی صحنه خواهد بود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کنند.

«بیست و یک روز بعد» به شبکه نمایش خانگی آمد

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان به شبکه نمایش خانگی آمد.

این فیلم از صبح امروز ۲۰ آذرماه توسط موسسه «هنرهای تصویری سوره» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

در نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم برای نخستین بار پشت صحنه تولید فیلم و نماهنگ معروف «بیست و یک روز بعد» با صدای مهدی یراحی عرضه شده است. همچنین زیرنویس انگلیسی فیلم، نسخه اصلی نماهنگ اختصاصی فیلم، تصاویر صحنه و پشت صحنه، از دیگر بخش های لوح فشرده این فیلم است.

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی به همراه دو بازیگر نوجوان سینمای ایران مهدی قربانی و حسین شریفی نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: «مرتضی» نوجوانی پرشور و ماجراجوست که آرزوی فیلمساز شدن دارد. او به دنبال تحقق آرزویش، دست به نگه داشتن قطار می زند! اما بیماری ناگهانی مادرش، سرنوشت آرزویش را تغییر می دهد... .

نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، برگزیده ۵ پروانه زرین از سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، نامزد جایزه خلاقیت و استعداد درخشان یازدهمین جشن انجمن منتقدان سینما و دیپلم افتخار بخش فیلم های سینمایی دومین جشنواره فیلم سلامت از جمله جوایز این فیلم است.

«بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه تولید شده در باشگاه فیلم سوره، تازه ترین محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج