جاباما
۶۴۴۴۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علیپور با شکستن رکورد طارمی، آقای گل شد

علی علیپور با زدن ۱۰ گل، رکورد گلزنی هم تیمی اش را شکست.

ورزش سه: علیپور بار دیگر برای پرسپولیس گلزنی کرد تا بالاتر از محمد قاضی در صدر جدول گلزنان لیگ قرار بگیرد و علاوه بر آن، ۳ امتیاز حساس بازی با صنعت نفت را نیز به اندوخته های پرسپولیس اضافه کند اما این گل، سبب شکستن رکورد ۹ گل زده طارمی در نیم فصل اول لیگ پانزدهم نیز شد.
مهدی طارمی که در آن فصل برای اولین بار مهاجم اول سرخ ها بود، لیگ را با گلزنی به استقلال خوزستان آغاز کرد و پس از آن نیز، به ترتیب دروازه تیم های سپاهان، فولاد، سایپا، صبا، استقلال اهواز و راه آهن را گشود تا با ۹ گل و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. او در نیم فصل دوم نیز ۷ گل زد تا برای اولین بار آقای گل لیگ شود.
فصل بعد، طارمی اوایل فصل را به دلیل حضور در ترکیه و عدم آمادگی از دست داد و گلزنی هایش را از هفته چهارم آغاز کرد و در پایان نیم فصل، با ۷ گل پایین تر از مرتضی تبریزی در رده دوم ایستاد و در فصل جاری نیز، تنها ۴ بار موفق به گشودن دروازه حریفان شد.

علیپور با شکستن رکورد طارمی، آقای گل شد

علیپور با شکستن رکورد طارمی، آقای گل شد

اما برعکس روند نزولی طارمی در پایان هر نیم فصل، علی علیپور روندی صعودی و رو به رشد داشته است. او در نیم فصل اول لیگ پانزدهم تنها 2 بار گلزنی کرد و این تعداد در لیگ شانزدهم به عدد صفر رسید تا این مهاجم جوان، بیش از همیشه مورد انتقاد هواداران قرار بگیرد اما اوضاع در نیم فصل اول لیگ شانزدهم برای علی علیپور بسیار متفاوت بوده است.
او این فصل 10 بار در لیگ گلزنی کرده و 2 بار هم در آسیا و جام حذفی موفق به این مهم شده تا با 12 گل، آقای گل سرخ ها در فصل جاری باشد. او امشب نیز دروازه صنعت را 2 بار باز کرد تا رکورد هم پستی اش را بشکند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد و روی ابرها سیر کند.
عکس ها : احمد معینی جم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج