۶۴۴۵۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل دوم پرسپولیس با هُنر داوری به ثمر رسید

رئیس اسبق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: گل دوم پرسپولیس با هنر علیرضا فغانی داور مسابقه به ثمر رسید.

خبرگزاری فارس: حسین عسگری، داور سابق فوتبال درمورد نحوه قضاوت علیرضا فغانی داور بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان گفت: علیرضا فغانی با اعتماد به نفس بالا و فیزیک بدنی مناسب به خوبی این بازی را قضاوت کرد. او دوندگی مناسبی هم در زمین داشت. مشکلی در داوری این مسابقه بوجود نیامد حتی یکی از رسانه‌ها نوشت جاسم کرار بدون حاشیه ورزشگاه آزادی را ترک کرد که درواقع می‌توان این مساله را به مدیریت خوب داور در زمین هم ربط داد.

وی افزود: ممکن است گاهی اوقات داور یک خطای بی‌اهمیت روی یک بازیکن را نبیند و باعث عصبانیت او شود و بازیکن هم نسبت به داور پرخاش کند. این مساله باعث می‌شود کنترل بازی از دست داور خارج شود اما فغانی به خوبی بازیکنان و بازی را مدیریت کرد. گل دوم پرسپولیس با هنر داوری علیرضا فغانی زده شد، قبل از گل خطایی در میانه زمین رخ داد که داور به درستی و به خوبی آن را آوانتاژ دارد و همان آوانتاژ باعث شد که آن توپ تبدیل به گل دوم شود. داور وظیفه‌اش این است که بازی را زیبا کند شاید اگر داور دیگری بود آن خطای وسط زمین را سوت می‌زد و بازی از جریان می‌افتاد.

عسگری درمورد درگیری لفظی علیرضا فغانی با وحید امیری بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم گفت: درگیری بین داور و بازیگر پیش نیامد، برخی داوران ممکن است با خنده تذکر بدهند و برخی دیگر به صورت جدی به بازیکنان تذکر می‌دهند درواقع فیفا از داوران می‌خواهد که بازیکنان و بازی مدیریت شود و هر داوری به تناسب خود این کار را انجام می‌دهد.

وی افزود: کارت زردی هم که به امیری داده شد به دلیل شبیه‌سازی امیری بود نه اعتراض‌اش، امیری در صحنه‌ای که خطایی روی او اتفاق نیفتاد دست به شبیه‌سازی زد و داور هم طبق قانون به او کارت زرد نشان داد. قانون می‌گوید هرجای زمین که بازیکنی شبیه‌سازی کرد خطایش اعلام و به او کارت زرد نشان داده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج