۶۴۴۵۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تولد سالانه ۳۰ هزار کودک معلول در کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجباری شدن غربالگری ژنتیک ازدواج خبر داد و گفت: این کار به منظور پیشگیری از تولد ۳۰ هزار کودک معلولی است که در کشور متولد می‌شود.

خبرگزاری فارس: انوشیروان محسنی‌بندپی عصر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های بهزیستی این شهرستان با بیان اینکه اداره‌کل بهزیستی فارس در ۳ سال گذشته در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرده است اظهار داشت: با توجه به تحولات صنعتی و مجازی در جامعه آسیبهای اجتماعی نیز روبه فزونی گذاشته است.

وی با تأکید بر پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی افزود: طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی از دانش‌آموزان برای توانمندی و افزایش حمایت‌های روانی و اجتماعی و همچنین فراگیری مهارت‌های زندگی در سطح کشور در حال اجراست.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجباری شدن غربالگری ژنتیک ازدواج خبر داد و تصریح کرد: این کار به منظور پیشگیری از تولد ۳۰ هزار کودک معلولی است که در کشور متولد می‌شود که نیمی از این میزان قابل کنترل است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در لارستان ادامه داد: اورژانس اجتماعی با هدف تقویت سلامت اجتماعی در رفع بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی با مشاوره‌های به هنگام فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۴ بیش از ۴ هزار نفر با مداخلات به هنگام کارشناسان بهزیستی از انجام خودکشی منصرف شدند که این آمار در سال ۹۵ به بیش از ۵ هزار نفر رسیده است، یادآور شد: اورژانس اجتماعی در این روز در شهرستان لارستان و ۱۵ شهر دیگر استان فارس مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج