جاباما
۶۴۴۶۸۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

دلایل گرانی تخم مرغ در بازار

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران میهن، از آغاز عرضه مستقیم تخم مرغ در میادین از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: هر شانه تخم مرغ به قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان، به مشتریان عرضه می‌شود.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران میهن، از آغاز عرضه مستقیم تخم مرغ در میادین از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: هر شانه تخم مرغ به قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان، به مشتریان عرضه می‌شود.

رضا ترکاشوند با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ در بازار اظهار داشت: در همین راستا، اتحادیه سراسری از حدود دو الی سه هفته قبل، اعلام آمادگی کرده بود که عرضه مستقیم این محصول را در میادین آغاز نماید؛ اما با توجه به شرایط ایجاد شده و تغییر قیمت تمام شده، اختلافاتی در زمینه نرخ محصول وجود داشت، به همین جهت حضور ما با تاخیر انجام شد.

وی ادامه داد: در نهایت با پیگیری های انجام شده و با کمک و هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان میادین، از فردا (سه شنبه) عرضه مستقیم تخم مرغ توسط اتحادیه در میادین میوه و تره بار آغاز می شود؛ البته احتمال اینکه انجام کارهای اداری تا ظهر فردا به طول بیانجامد وجود دارد و البته مشخص نیست که هماهنگی های کامل در زمینه معرفی غرفه داران و تحویل محصول به آنان انجام خواهد شد یا خیر؟ بنابراین با توجه به اینکه احتمال وجود ناهماهنگی هایی در روز سه شنبه وجود دارد، می‌توان گفت که عرضه تخم مرغ در میادین عملا از فردا(چهارشنبه) آغاز می شود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران میهن اضافه کرد: براین اساس قیمت هر شانه تخم مرغ شیرینگ پک شده تحویل به غرفه داران ۱۲۰۰۰ تومان و تحویل به مشتری ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان است و هیچ محدودیتی در میزان عرضه این محصول نداریم.

ترکاشوند درباره دلایل گرانی قیمت تخم مرغ در بازار نیز افزود: بهه هرحال افزایش قیمت نهاده های دامی در قیمت این محصول موثر است و نرخ نهاده ها حدود۲۰ درصد طی هفته های اخیر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین بحث عرضه و تقاضا نیز در این میان مطرح است در نیمه دوم سال معمولا تقاضا برای مصرف تخم مرغ بیشتر است.

ترکاشوند درباره اینکه آیا گرانی تخم مرغ ربطی به مباحث مطرح شده درباره شیوع آنفلوانزای فوق حادپرندگان در کشور و معدوم شدن ٩.٥ میلیون قطعه مرغ طی ٨٠ روز اخیر ندارد، گفت: آنفلوانزا مبحثی است که سازمان دامپزشکی باید درباره آن اطهارنظر کند و ربطی به ما ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زحمت گشيدين خوب ازادشم همینه

    • بدون نام

      حالا چرا آسمان ریسمان می کنید و دلبل گرانی را توضیح می دهید چرا نمی گویید مدیریت ندارید
      ما که به گرانی سالهاست عادت کردیم

    • بدون نام

      خب حالا ک این کارو کردین ینی ارزون میکنین باز ؟
      دوره قبل هم روحانی گفت شرایطو مثل قبل میکنم کرد؟
      همتون یه مش دروغگویین ک به فکر مردم نیستین

    • بدون نام

      تقصیرش احمدی نژاده با امریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولمون کنید تورو خدا به درک که گرون شد ما دیگه پوستمون از کرگدن هم کلفت تر شده شما ها راحت باشید

    • نوید

      امروز تخم مرغ در ابادان هر کارتن 92000 تومان شد.خدا بدادمون برسه.روحانی متشگرررریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج