۶۴۵۰۵۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

دوروف: تلگرام را ۲۰ میلیارد دلار هم نمی‌فروشم

موسس تلگرام با افتتاح دفتر جدید خود در دبی اعلام کرد این پیام‌رسان محبوب موبایلی را نمی‌فروشد، حتی اگر ۲۰ میلیارد دلار هم پیشنهاد دهند.

خبرآنلاین: خبرنگار بلومبرگ در طبقه بیست و سوم آسمانخراش مدیا سیتی و در مراسم افتتاحیه دفتر جدید از پاول دوروف درباره پیشنهاد واتس‌اَپ و اسکایپ برای خرید تلگرام به طور غیر مستقیم پرسید که وی با صراحت اعلام کرد تلگرام فروشی نیست. وی ارزش فعلی تلگرام را بین ۳ تا ۵ میلیارد دلار اعلام کرد اما تاکید کرد حتی اگر ۲۰ میلیارد دلار هم پیشنهاد دهند، آن را نمی‌فروشم.

وی دلیل نقل مکان کردن به دبی را آزاد بودن کمپانی از پرداخت مالیات اعلام کرد، هرچند وی تلاش کرده است تا شهروند کارائیب نیز شود.

دوروف افزود برایش بسیار جالب است که می بیند ایرانی‌ها چقدرعلاقمند به این پیام رسان هستند.

به گفته بلومبرگ بیش از 40 میلیون کاربر از 180 میلیون کاربر تلگرام، ایرانی هستند و بیش از نیمی از ترافیک اینترنت در ایران به دلیل بسته بودن فیس‌بوک و توئیتر، در اختیار این شبکه پیام رسان موبایلی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر میکردم خیلی بیشتر کاربر داشته باشه دلیل علاقه زیاد ایرانی ها به تلگرام فیلتر فیسبوک و وایبر و توییترو ...است امیدوارم تلگرام دیگه فیلتر نشه

    • دکتررضا

      از بس ملت ایران بیکارهستند که پیام رسان تورا انتخاب کرده اندومتاسفانه بجای استفاده صحیح به شایعات سخیف آن گوش میکنند که ازکانالهای معاند ملت پخش میشود

    • رضا

      نه اینکه تو خیلی پرکاری مدام تو فکر خالی کردن جیب مردم هستی

    • بدون نام

      کانال های معاند همه جا وجود دارن در صورت فیلتر تلگرام جای دیگه می رن مهم اینه که اونقدر آگاهی عموم مردم بالا بره که توجهی به کانال های معاند نکنند البته الانم زیاد توجه نمیکنند همیشه نیمه پر لیوان را ببینید

    • بدون نام

      خوب، زمانی که مخابرات وایبر را فیلتر گذاشت و سرعت وایبر و حجم دانلودش محدود شد و همین بلا بر سر واتس آپ آمد مردم رفتند سراغ تلگرام. یادتان هست که یکی دو سال پیش این اتفاق افتاد؟

    • بدون نام

      فوراً جنبه سیاسی به این مسئله ندید! معاند یعنی چی؟ ما که در ایران نه صدا و سیمای مستقل و خصوصی نداریم، روزنامه ها هم دست از پا خطا کنند تعطیل میشن. شبکه های اجتماعی هم وسیله ارتباط بین افراد شده. عکس و مطالب خودشون رو ارسال و دریافت می کنند. به نظر شما رفتن به مسافرت و سینما و اصلا دیدار حضوری هزینه زیادی ندارد؟ چرا معاند؟ از سیاسی کردن این فضای مجازی تنفر دارم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج