۶۴۵۲۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آقایی: خوشحالم بازیکن کی‌روش هستم

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان به انتقادات اخیر توجهی نمی‌کند و عملکردش را در این تیم خوب نمی‌داند.

خبرگزاری تسنیم: سعید آقایی درباره وضعیت تیم سپاهان، عملکرد ضعیف این تیم در نیم‌فصل نخست، حضور تیم ملی در جام جهانی، هم‌گروه‌های آن و ... صحبت‌هایی را انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

از سپاهان چه خبر؟‌
خبرِ خیر. خدا را شکر شرایط خوبی داریم، همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان بهتر شود.

تیم‌تان در نیم‌فصل اول عملکرد بدی از لحاظ فنی نداشت، اما نتایج خوبی نگرفت. چرا سپاهان این‌قدر دور از انتظار نتیجه گرفت؟
باور کنید تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند. اصلاً یکی از بهترین تیم‌های تاریخ سپاهان از لحاظ فنی هستیم، اما نتیجه نمی‌گیریم. شما حساب کنید که در نیم‌فصل اول ما کلاً صاحب توپ و میدان بودیم، اما نتیجه نمی‌گرفتیم. هرچقدر دوست داشتیم فرصت ایجاد می‌کردیم، اما با بدشانسی یک توپ خیلی خیلی ساده می‌آمد، از همه می‌گذشت و به گل می‌رفت. نمی‌دانم در این مورد چه بگویم، اما امیدوارم شرایط در نیم‌فصل دوم بهتر شود.

فکر می‌کنی در نیم‌فصل دوم این اتفاق رخ می‌دهد و سپاهان از این بحران خارج می‌شود؟
صددرصد، اصلاً شک نکنید. اگر ان‌شاءالله در نیم‌فصل هم سه چهار نفر خوب جذب کنیم می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. سپاهان تیم خوبی است، بازیکنان خوبی دارد و توانایی‌هایش هم زیاد است؛ فقط در نتیجه گرفتن خوب عمل نکرده است. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شروع خوبی داشته باشیم و در پایان فصل هم به رتبه خوبی برسیم.

درباره وضعیت خودت صحبت کن، در این مدت و مخصوصاً در دیدار مقابل استقلال انتقادات زیادی از تو شد ...
من کاری به این چیزها ندارم و نمی‌خواهم هم راجع‌به آنها صحبت کنم. من کار خودم را انجام می‌دهم، هر چه می‌گویند بگویند، اصلاً مهم نیست. من عملکردم به قدری خوب بود که به تیم ملی دعوت شدم. در اینجا (اصفهان) هم هواداران من را دوست دارند. همچنین در منتخب نیم‌فصل اول هم قرار گرفتم. همه اینها نشان می‌دهد که پس حتماً یک چیزی وجود دارد. به‌هرحال این حرف‌ها برای من مهم نیست و اهمیتی به آنها نمی‌دهم. الان هم بیشتر از این نمی‌خواهم راجع به اینها حرف بزنم.

به بحث تیم ملی برسیم. در اردوی‌های قبلی تیم ملی حضور داشتی، حالا فکر می‌کنی بتوانی در جام جهانی هم جزو آن ۲۳ بازیکن نهایی باشی؟
خدا را شکر در تیم ملی همه چیز خوب است. من هم در شرایط تمرینی سرحال بودم و خوب کار کردم. امیدوارم این دو سه اردوی باقیمانده تا جام جهانی را هم به سلامت بگذاریم و در جام جهانی همراه تیم ملی باشم. خودم خیلی امید دارم که همراه تیم ملی به جام جهانی بروم، اما ان‌شاءالله که در عمل هم این اتفاق رخ دهد. کار کردن با کی‌روش تجربه خیلی خوبی برای من است. خوشحالم بازیکن چنین مربی بزرگی هستم. کی‌روش خیلی به فوتبالم خیلی کمک کرد و فقط امیدوارم یک روزی بتوانم محبتش را جبران کنم.

درباره قرعه تیم ملی صحبت کن، با قرعه خیلی سختی مواجه شدیم.
درست است که گروه‌مان سخت شد، اما امیدوارم هرکس که در آن لیست 23 نفره قرار گرفت و به جام جهانی رفت، با جان و دل برای تیم ملی بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج