جاباما
۶۴۵۲۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امروز؛ برگزاری کمیسیون مشترک برجام

دهمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز در وین برگزار می‌شود و عباس عراقچی به عنوان ریاست هیات طرف ایرانی در این نشست حضور خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: دهمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز در وین برگزار می شود؛ ریاست هیات ایرانی به عهده سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران و ریاست یات طرف مقابل هم بر عهده هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

گفتنی است در این نشست معاونان و مدیران سیاسی شش کشور (آمریکا، روسیه، فرانسه، انگلستان، چین و آلمان) هم شرکت خواهند داشت.

کمیسیون مشترک برجام متشکل از نمایندگان دولت‌های طرف برجام یعنی ایران و ۱+۵ است که در سطح معاونان وزرای امور خارجه گرد هم می آیند. در برجام آمده که نماینده عالی اتحادیه اروپا یا نماینده او به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک خواهد بود و این کمیسیون مشترک بر مبنای ثابت سه ماهیانه و یا در هر زمان به درخواست یک عضو برجام از هماهنگ ‏کننده تشکیل جلسه خواهد داد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران در خصوص دستور کارهای این نشست گفته بود که روند اجرای برجام، موانع موجود در مسیر اجرای آن و به خصوص بیان بدعهدی های آمریکا در قبال برجام همچون جلسات پیشین از جمله دستور کارهای این نشست خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج