۶۴۵۴۹۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد از محدودیت های رئیس اصلاحات در مجلس

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه داستان احمدی‌نژاد و دوستانش به طور قطع به اینجا ختم نخواهد شد، تصریح کرد: ماجراجویی‌های احمدی‌نژاد سال‌هاست کشور را ملتهب کرده است. این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: رییس‌جمهور دیگری با رفتار، منش و شخصیتی کاملا متمایز از احمدی‌نژاد از حضور در برخی از مراسمات فرهنگی و سیاسی و مجالست با دوستانش منع می‌شود حتی وقتی در انتخابات شرکت می‌کند و رای می‌دهد.

خبرگزاری خانه ملت: فرج الله رجبی؛ عضو کمیسیون عمران مجلس در نشست علنی امروز چهارشنبه ‌(۲۲ آذر)‌ در نطق میان دستور، با اشاره به بست نشینی یاران احمدی نژاد گفت: داستان احمدی نژاد ودوستانش آغاز شده و به طور قطع به اینجا ختم نخواهد شد برخلاف آنان که حال فعلی احمدی نژاد را متفاوت تر از قبل می دانند معتقد هستم که وی همیشه این چنین بوده است و دوستان دیر متوجه شده اند.
ماینده مردم شیراز در مجلس دهم، با انتقاد از اینکه ماجراجویی ها و بی تدبیری های احمدی نژاد سال ها است که کشور را ملتهب کرده است، گفت: تمامی نمایندگان شاهد هستند که حاصل دوران ریاست جمهوری وی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چالش های بزرگی برای کشور بوده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: اکنون نیز خود و دوستانش بعد از آن همه تخلف از نظام و انقلاب طلب کار بوده و حتی تهدید به افشاگری کرده و دست آخر نیز بست می نشینند؛ بست نشینی در حرم حضرت عبدالعظیم معنی تاریخی کاملا روشنی دارد البته آنان همچنان به رفت و آمد و تشکیل جلسه مشغول هستند و مانعی ندارند اما ناگفته نماند که ما سعه صدر نظام و قوه قضائیه را به فال نیک می گیریم و خویشتن داری را نقطه قوت نظام می دانیم اما شایسته است که این تسامح و تساهل در مورد تمامی افراد و جریانات سیاسی وجود داشت و برای همه به یک رویه واحد عمل می شد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: رییس‌جمهور دیگری با رفتار، منش و شخصیتی کاملا متمایز از احمدی‌نژاد از حضور در برخی از مراسمات فرهنگی و سیاسی و مجالست با دوستانش منع می‌شود حتی وقتی در انتخابات شرکت می‌کند و رای می‌دهد و در دفاع از نظام سخن می‌گوید، برایش سر تکان می‌دهیم و گله‌مندیم که چرا تعدادی از نمایندگان با وی دیدار کرده‌اند حتی اگر در آن جلسه جز در تایید نظام و تبعیت از رهبر انقلاب کلامی به میان نیامده باشد.

رجبی ادامه داد: نقل به مضمون است که از معصوم ( ع ) سوال کردند که آیا خداوند متعال هم می خندد؟ فرمودند آری زمانی که عده ای می خواهند فردی را عزیز کنند و بالا ببرند و خداوند نمی خواهد و هنگامی که می خواهند فردی را خوار و زمین بزنند و باز خداوند نمی خواهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: رییس جمهور در چند هفته اخیر مکررا اعلام کرد که به وعده های اتخاباتی خود عمل خواهند کرد ما نیز حمایت کامل را از ایشان و دولت اعلام و تلاش های خود را معطوف به تحقق اهداف دولت و حل معضلات و موفقیت دولت خواهیم کرد اما لازم است یادآوری کنیم که عملکرد ایشان نه تنها در میان طرفداران بلکه در میان تمامی نیروهای فعال سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصول گرا می تواند معیار صداقت یک سیاستمدار ایرانی و بر مبنای اعتماد مجدد مردم برای حاضر شدن پای صندوق های رای باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم، خطاب به رییس جمهور ادامه داد: مسئولیت شما فراتر از پاسخگویی به ۲۴ میلیون رای که پاسخگویی به تاریخ است؛ صد البته آنان که به شما رای دادند هرگز گمان نمی کنند که تیر از چله کمان رها شده بلکه با تمام قوا مطالبات خود را تکرار می کنند و تا تحقق آن از پای نمی نشینند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جناب آقای روحانی به من به عنوان حامی شما اجازه دهید نگرانی خود را درباره کابینه شما نیز صادقانه بگویم؛ بیم ما از آن است که کابینه شما نه آنچنان شجاعت سیاسی داشته باشد که مطالبات جوانان را پاسخ گوید و شجاعت اقتصادی که گره های معیشتی را باز کند؛ مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کردستان

      اطمینان کافی دارم مردان تاریخ سازی چون مرحوم هاشمی ها، امیر کبیر ها، مصدقها و .... در ذهن مردم آگاه و حق شناس ایران همیشه زنده و جادوانه است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج