۶۴۵۴۹۴
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

عسل طبیعی با برند پورشه!

عسل شکوفه لیمو که شرکت "پورشه لایپزیگ" آن را به بازار عرضه کرده است، توسط ۱.۵ میلیون زنبور عسل تولید می‌شود.

وبسایت مشرق: عسل شکوفه لیمو که شرکت "پورشه لایپزیگ" آن را به بازار عرضه کرده است، توسط ۱.۵ میلیون زنبور عسل تولید می‌شود.

اگرچه برند "پورشه" معمولا برای تولید ماشین‌های لوکس و سوپراسپرت با عملکرد بالا شناخته می‌شود، اما این شرکت در صنایع دیگر هم فعالیت دارد، همچون تولید قایق تفریحی، پوشاک، عینک و یا حتی گوشی موبایل که با همکاری شرکت‌های بزرگ تخصصی، در قالب شرکت "پورشه دیزاین" به طراحی و ساخت وسایل مورد نیاز خود می‌پردازد. حال باتوجه به این شرایط، کسب و کار جدید پورشه می‌تواند تولید "عسل" توسط شرکت "پورشه لایپزیگ" باشد که به تازگی محصولات آن راهی بازار شده است. درست شنیدید، عسل؟!.
عسل طبیعی با برند پورشه!

عسل شکوفه لیمو که شرکت "پورشه لایپزیگ" آن را به بازار عرضه کرده است، توسط ۱.۵ میلیون زنبور عسل تولید می‌شود که در منطقه بیرونی کارخانه "لایپزیگ" زندگی می‌کنند و عسل‌های آنان در قوطی‌های شیشه‌ای با درب فلزی، تحت عنوان "Turbienchen" راهی بازار شده است که در زیر آن با یک فونت کوچک‌تر، به تولید این عسل توسط پورشه اشاره شده است.

باوجود اینکه مزرعه پرورش زنبور عسل پورشه از ماه "می" سال جاری کار خود را آغاز کرده است، اما در حال حاضر می‌تواند حدود ۴۰۰ کیلوگرم عسل تولید کند که در فروشگاه و مراکز خرید "پورشه لایپزیک" فروخته می‌شود.

عسل شکوفه لیمو که شرکت "پورشه لایپزیگ" آن را به بازار عرضه کرده است، توسط ۱.۵ میلیون زنبور عسل تولید می‌شود.
عسل طبیعی با برند پورشه!

در ادامه گفتنی است که این ابتکار پورشه در مجموعه پروژه‌های زیست محیطی "پورشه لایپزیگ" قرار می‌گیرد که باعث می‌شود کل ذخایر طبیعت در اطراف منطقه پرورش زنبور عسل رشد پیدا کند. در سال ۲۰۰۲ میلادی، این شرکت در یک مساحت ۱۳۲ هکتار راه اندازی شد و این کار درحالی صورت گرفت که بسیاری از حیوانات وحشی بومی، پرندگان و همچنین مزرعه‌های قرار گرفته در این محدوده به روند عادی زندگی خود بدون مشکل ادامه دادند.

مدیر اجرایی "پورشه لایپزیگ" در خصوص پروژه جدید این شرکت عنوان کرد: اگرچه زنبور‌ها در فصل زمستان می‌خوابند، اما این پروژه تاکنون بسیار موفق بوده و در سال ۲۰۱۸ میلادی گسترش خواهد یافت. ما این ابتکار عمل را در سال آینده میلادی هم ادامه خواهیم داد و قصد داریم تا آن را گسترش دهیم، بویژه ذخایر طبیعت ما که شرایط ایده آل را برای زنبور‌ها فراهم می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج