۶۴۵۴۹۸
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

تعیین‌ تکلیف معلمان حق‌ التدریس تا یک ماه آینده

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه پس از تصویبِ طرحِ استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی در مجلس و شورای نگهبان، آیین نامه اجرایی باید ظرف ۳ ماه در دولت تدوین شود، گفت: فکر می‌کنم این طرح تا یک ماه دیگر در مجلس و شورای نگهبان تعیین‌تکلیف شود.

خبرگزاری ایلنا: حمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره آخرین وضعیت طرح تعیین‌تکلیف معلمان حق‌التدریس و نهضتی‌ها، با اشاره به تصویب این طرح در مجلس، گفت: طرح فرایندی طولانی را پشت سرگذاشت و در نهایت در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شد؛ قرار است به زودی این طرح در صحن علنی مجلس قرائت شود و اگر مجلس و شورای نگهبان تصویب کنند، برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

وی با تاکید بر اینکه در این طرح حتما آزمونی از این افراد از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود، گفت: همچنین سطح نمرات و حد نصاب علمی توسط وزارت آموزش و پرورش مشخص خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: سازمان اداری-استخدامی نیز مشخص می‌‌کند که در کدام استان، شهرستان و چه جنسیتی و در کدام دوره نیاز است. دولت ۳ ماه وقت دارد که آیین نامه اجرایی را تدوین کند.

میرزاده ضمن تاکید بر اینکه این طرح استخدامی، همه حق‌التدریسی‌ها و مربیان نهضت را در بر نمی‌گیرد، افزود: طرح فقط شامل کسانی است که در قانونِ مصوبِ شهریور سال ۹۵، آموزش و پرورش ملزم به تعیین تکلیف‌شان شده است.

وی با بیان این مطلب که پس از تصویبِ طرح در مجلس و شورای نگهبان، آیین نامه اجرایی باید ظرف ۳ ماه در دولت تدوین شود، تصریح کرد: فکر می‌کنم این طرح تا یک ماه دیگر در مجلس و شورای نگهبان تعیین تکلیف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخرشم آرزوبه دل میمونن هزار ویک گرفتاری دارن اینم شد داستان وام تون همه از دم الکی با12 سال سابقه زلزله اومددست بردار آزومن نیستن مادیگه باور نمیکنیم

    • جمشید

      بنده خانومم هم از رده حق الندریسیها هست سیزده سال با نصف بیمه ماه و ماهیانه مبلغ ششصد تومن اونم بعداز هر شش ماه واریز می کنن و سه ماه تابستان هم حقوق ندارن و هم بیمه واریز نمیشه
      هرسال تصمیم گرفته میشه ولی دوباره از یادشون میره
      این تبعیض و حق کشی رو نمیدونیم به کی بگیم
      الان تقریبا ده هزارنفر اینطور چپاول می شه جالبه که نه صدهزار دریافتی رو امضا میکنن ولی ششصد در ماه میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج