۶۴۵۵۰۷
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: پرسپولیس یک تیم ۲ موتوره است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که تیمش برای به دست آوردن قهرمانی یا کسب سهمیه در لیگ برتر مسلح نیست.

خبرگزاری تسنیم: سیداکبر پورموسوی درباره وضعیت فولاد خوزستان در فصل نقل‌وانتقالات و اینکه قرار است چند بازیکن از این تیم جدا شوند، گفت: من با چند بازیکن صحبت کردم و به آنها گفتم در نیم‌فصل دوم شانس کمی برای بازی کردن دارند. طبیعتاً آنها در تیم‌های دیگر بیشتر می‌توانند خودشان را نشان دهند، اما اگر هم تمایل به جدایی نداشتند ما مشکلی برای ماندن آنها نداریم. البته من به چند بازیکن گفته‌ام که اگر بمانند شانس خیلی کمی برای بازی‌کردن خواهند داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «چند بازیکن قرار است به لیست فولاد خوزستان اضافه شوند؟»، تأکید کرد: ما در پست‌های دفاع، هافبک و حمله نیاز به جذب بازیکن داریم و اگر دو بازیکن از فولاد بروند، طبیعتاً چهار جای خالی خواهیم داشت. ما چند بازیکن را مدنظر داریم، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به فضای حاکم بر فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: رقابت در آشفته بازار نقل‌وانتقالات بسیار سخت است و نمی‌دانم چگونه بعضی از باشگاه‌ها به بازیکنان پیشنهاد یک میلیاردی می‌دهند، آن هم در حالی که در شروع فصل قرار نداریم و لیگ ما به نیم‌فصل رسیده است.

پورموسوی در مورد اینکه آیا فولاد شانس قهرمانی یا کسب سهمیه دارد، گفت: ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و در بهترین جایگاه قرار بگیریم، اما باید با واقعیت‌ها نیز کنار بیاییم. تیم ما برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا مسلح نیست و شما می‌بینید که بعضی از تیم‌ها چه شرایط خوبی دارند.

وی راجع به نمایش درخشان پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر تصریح کرد: من قبلاً هم گفتم که آنها شانس اول قهرمانی هستند. فصل قبل وقتی با الهلال در آسیا بازی کردیم گفته بودم که آنها به فینال می‌روند و همین اتفاق افتاد. پرسپولیس هم حالا از تجربیات آسیایی‌اش در لیگ ایران استفاده می‌کند و شکست دادن این تیم واقعاً سخت است. پرسپولیس یک تیم دوموتوره است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین حیدری

      مگه موتور گازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه دوچرخه سوارانه

      • افشین

        گازیه که همینجوری گاز میده و میره بالا و بالاتر....
        شما هم اون پایین مایینا همدیگه رو گاز بگیرین

      • مونتلا

        یک کلمه هم از مادر عروس کیسه ششتاخور حرفیه چهارتایی نسل نو و دوچرخه سواران معروف شما رو چه به کری برو با تیم های هم تراز خودت تو لیگ سه کری بخون

    • حنانه پرسپوليسی

      شما ته جدوليا مواظب باشيد گازش آلودتون نکنه چون ما موتورمون روشن شه هيچکس نميتونه جلوي مارو بگيره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوچرخه کازیه

    • sherwin

      آقا یادتون هست که همین مربی محترم در باره قدرت پرسپولیس میگفت این این تیم تحت حمایت فدراسییونه .. ، .. اما الان یقین پیدا کرد که این تیم واقعا قدرتمنده .. ! .. به امید این که همه تیم های ایرانی قوی باشن تا هم بتونن در جام باشگاه های آسیا بدرخشند و هم اعتبار کشور عزیزمون رو بهبود ببخشند.. ایشالا..

    • معین

      براووو حنانه و افشین واقعا حرفتون گله

    • بدون نام

      پس شماهم زائیدی وازالان مثل رفیقت ویسی چراغ سبز به پرسپولیس نشون میدی. آخه قبل ازبازی باپرسپولیس گفته بودمن یه تیم شلخته دارم.باباپرسپولیس همونه که قشقایی لهش کرد براچی اعتمادبنفس قوی ندارید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج