جاباما
۶۴۵۷۹۸
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

حمله باند دزدان خانوادگی به کامیون ها

۲۳شهریور امسال مردی به کلانتری ۱۷۹تهران رفت و مدعی شد که در دام راهزنان جاده‌ای گرفتار شده است.

مشهری نوشت: ۲۳شهریور امسال مردی به کلانتری ۱۷۹تهران رفت و مدعی شد که در دام راهزنان جاده‌ای گرفتار شده است.

وي گفت: حدود ساعت ۱:۳۰بامداد بيش از ۵۰تخته فرش را بار نيسان كردم و از كاشان به سمت آمل راه افتادم. حدود ساعت ۴بامداد بود كه در تهران حوالي سه‌راه تهرانپارس، توقف كردم تا كمي استراحت كنم. در حال نوشيدن چاي بودم كه ناگهان ۳نفر از سمت راننده و ۳نفر از سمت شاگرد به داخل خودرو حمله‌ور شدند. آنها بين ۲۰تا ۳۰سال سن داشتند و چوب و چاقو همراهشان بود. يكي از آنها دستش را دور گردن من انداخت و قصد خفه كردنم را داشت.

نفر دوم هم اسپري فلفل به‌صورت و چشمانم پاشيد. وي ادامه داد: آنها مرا از ماشين پياده كردند و با زور و تهديد به داخل يك دستگاه خودروي پژو ۴۰۵بردند و اقدام به بستن دست و پا و چشمانم كردند. دقايقي با همان وضعيت در حركت بوديم تا اينكه مرا از ماشين به بيرون انداختند. ‌به سختي توانستم دست و پايم را باز كنم و آنجا بود كه متوجه شدم در بيابان‌هاي اطراف واوان هستم.

باند خانوادگي
با اعلام اين شكايت، پرونده‌اي نزد قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي تهران تشكيل شد و با دستور وي گروهي از كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران مأمور شدند تا اعضاي اين گروه خشن را به دام بيندازند. تيم تحقيق در نخستين اقدام با كمك مالباخته به چهره نگاري متهمان پرداخت و با انجام بررسي‌ها مشخص شد كه يكي از سارقان از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌اي است. متهم 32ساله صالح نام داشت كه از سال 85تاكنون، 15بار به اتهام جرايم مختلف به‌ويژه سرقت دستگير شده و به زندان رفته بود. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه برادر وي نيز در پرونده ديگري به اتهام سرقت خشن محموله‌ها دستگيرشده و در زندان به سر مي‌برد. بررسي‌ها ادامه داشت تا اينكه كارآگاهان پي بردند صالح اين‌بار با همدستي 2نفر از برادران ديگرش و 3نفر از بستگان نزديك خود، گروه جديدي تشكيل داده و دست به سرقت محموله‌هاي نيسان و كاميون مي‌زنند.

در ادامه معلوم شد كه سرقت مشابه ديگري نيز رخ داده و اعضاي اين باند با ربودن راننده يك دستگاه كاميون، بار آن را كه 11تن برنج بوده سرقت كرده‌اند. راننده كاميون در توضيح ماجرا گفت: در اتوبان شهيدياسيني در حال حركت بودم كه يك دستگاه خودروي پژو 405سد راهم شد. سرنشينان آن با چاقو و قمه به سمتم هجوم آوردند و مرا به داخل خودروي پژو منتقل كردند. آنها دست و پاهايم را بستند و پس از ساعتي چرخيدن در خيابان، مرا در اسلامشهر به بيرون از ماشين انداخته و كاميون را به همراه بارش سرقت كردند.

تلاش كارآگاهان سرانجام به شناسايي مخفيگاه تمامي اعضاي اين گروه خشن در شهرستان‌هاي بهارستان، رباط كريم، اسلامشهر، گلستان و شهريار منجر شد و مأموران ساعت 5بامداد دوشنبه 20آذر‌ماه در چند عمليات همزمان، ‌متهمان را به دام انداختند. در بازرسي از مخفيگاه‌هاي آنها به‌ويژه انباري متروكه در منطقه خيرآباد شهرستان اسلامشهر، قسمتي از اموال مسروقه ازجمله لاستيك خودروهاي سنگين، برنج، احشام، آهن آلات و... كشف شد.

متهمان در بازجويي‌ها به مسروقه بودن تمامي اموال مكشوفه اعتراف كردند و گفتند كه در ورودي و خروجي شهر تهران به‌ويژه در اتوبان آزادگان، ياسيني، رجايي و همچنين محدوده مناطق فرديس، جاجرود، چيتگر، خاورشهر و... دست به سرقت‌هاي سريالي مي‌زدند.به گفته سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، سرپرست پليس آگاهي تهران، تحقيقات در اين پرونده براي شناسايي شاكيان احتمالي ديگر ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک زمانی دزد حرام بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی. 09/59 دزد حرام نبوده!! بلکه دزدی حرام بوده، الآن ... بایستی بطور خانوادگی دزدی کنی!!

    • تبریزی

      بااین کارها که سران تیرلیاردی مملکت میکنند دیری نمیکشد همه مجبور میشند ذزد یا قاتل بشند

    • بدون نام

      چرا نظریه پخش نمی کنید

    • مهدی گلپا

      مسئوال محترم چاپ نظرات چرا گزینشی عمل می کنید وقتی توی نظر هیچ گونه مشکل جنبی ندارد لطفا توضیح دهید با تشکر

      پاسخ ها

      • آق تقی قزوین

        مهدی گلپا اینقده هی شاکی نشو، آخر خسته میشن و چاپ میکنند اگه میخوای به قول خودت چاپ بشه حدود ساعت یک بامداد بنویس، بای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج